wtorek, 20 września 2011

Najczęściej zadawane pytania + ZADAJ WŁASNE

Przedstawiamy Wam odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania. Jeśli na jakieś nie ma tu odpowiedzi, a niezwykle Was nurtuje - zadajcie je w komentarzach.
Pytania zadawane na czacie, oraz te, na które odpowiedź znajduje się na blogu będą ignorowane. Przypominamy: my, czyli polilolii i starrr_03, NIE JESTEŚMY pracownicami MSP. Nikt nam za naszą pomoc nie płaci! Byłoby nam miło gdybyście obejrzeli nasze filmiki, dali grafy w ramach podziękowań ;)


P - polilolii
S - starrr_03


Przeczytaj też:
wiadomość od starrr_03
KLIK!
wiadomość od polilolii KLIK!


I MOVIESTARPLANET
1. Czy dodasz mnie do znajomych?
P&S: Napisz na maila na MSP.

2. Czy kupisz mi coś z listy, dasz jakiś ciuch?
S: Organizujemy konkursy, gdzie można zdobyć ciuchy. Prezent z listy do 500sc kupuję za obejrzenie i skomentowanie 25 moich filmów (jak to zrobisz, zgłoś się na maila na MSP). Kupuję je również tym, którzy najbardziej mi pomagają.
P: Prezenty kupuję osobom, które lubię, albo które pomogły mi w jakiś sposób.

3. Ktoś mi się włamał na konto! Co mam robić?
Przeczytaj to: KLIK!, jak nie pomoże, napisz do administracji MSP: support@moviestarplanet.pl

4. Ktoś chce oddać swoje konto, czy powinienem je wziąć?
Przeczytaj to: KLIK!

5. Ktoś mi grozi, chce mnie zgłosić za nic. Co mam robić?
Przeczytaj to: KLIK!

6. Czy są kody na MSP?
Przeczytaj to: KLIK!

7. Zapłaciłem za VIPa, pieniądze poszły, a VIPa nie dostałem! Co robić?
Przeczytaj to: KLIK!

8. Ktoś się podaje za pracownika MSP. Czy mam mu wierzyć?
Pracowników na polskim MSP jest zaledwie pięciu. Przeczytaj o nich tutaj: KLIK!

9. Wygrałem w loterii MSP VIPa na rok i 60tysięcy! Czy to prawda?
Absolutnie nie! MSP nie organizuje żadnych loterii. Przeczytaj o tym tutaj: KLIK!

10. Podobno część animacji na MSP została wycofana. Jak to?
Przeczytaj to: KLIK!

11. Co to są kluby i jak one działają? Macie swój klub?
Przeczytaj to: KLIK!

12. Jak szybko wbić level?
Przeczytaj to: KLIK!

13. Czym grozi mi używanie nielegalnych programów tzw. hacków, poza blokadą konta na MSP?
Większość tych hacków to programy szpiegujące tzw. trojany. Przeczytaj o tym: KLIK!

14. Czemu mówicie, że (tu wstaw osobę:P) was obraża?
Jak tak mówimy - to tak jest ;). Garstka 10 osób intensywnie daje nam popalić, nie wiem z czego to wynika, m.in. na pewno z zazdrości, że u nas na blogu, na czacie siedzą same fajne osóbki :) Przeczytaj o tym: KLIK!

15. VIP, celeb, judge, jury - co to właściwie jest?
Przeczytaj to: KLIK!

16. Jak mam się skontaktować z moderatorką poza MSP?
Poprzez maila: support@moviestarplanet.pl

17. Ratunku! Zablokowali mi konto! Pomóżcie mi je odzyskać!
Nic z tych rzeczy, przykro nam, ale nie jesteśmy pośrednikami między Wami i moderatorami i nie możemy wpływać na ich decyzję.


II BLOG
1. Jak się robi bloga?
Kliknij po dokładną instrukcję (film na youtube): KLIK!

2. Jak się zakłada czat na blogu? Jak się robi czat z przezroczystym tłem?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

3. Jak zmienić nazwę, avatar na czacie?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

4. Jak się zarejestrować na czacie?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

5. Jak zrobić avatar ze swoją moviestar na czat?

Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

6. W jakim programie robiłyście nagłówek? Zrobisz mi nagłówek?
S: W Photoshop CS3, ale to bardzo drogi program. Nie, bo moja siostra mi go robiła i nie ma czasu, by zrobić każdemu.

7. Dasz mi membera, moderatora na czacie?
Przeczytaj to: KLIK!

8. Jak przejść do rysowania na czacie?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

9. Jak dodać "menu", odnośniki pod nagłówkiem?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

10. Jak zrobić nagłówek?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

11. Jak zrobić obrazek z przezroczystym tłem?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

12. Jak wstawić muzykę na bloga?
Opisałam jak dodać 2 typy odtwarzacza - taki jak na blogu i tzw. MixPod:) Sprawdź sam! KLIK!

13. Co zrobić, by prowadzić bloga z drugą osobą?
Na blogspocie wchodzimy w Ustawienia, następnie Uprawnienia i wybieramy Dodaj autorów. Podajemy maile osób, z którymi chcemy prowadzić bloga (oddzielone przecinkami) i klikamy Zaproś. Oni na maila dostaną link z możliwością zalogowania się na swoje konto blogspot, które "połączy się" z blogiem i będzie mogła dana osoba pisać posty, lecz nie będzie mogła edytować wyglądu bloga.

III INNE
1. Jak się robi screeny (zrzut ekranu)?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

2. Jak pisać тαкιм ωуραѕισηум ριѕмєм?

Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!

3. Jak stworzyć glittery i fajne, animowane napisy?
Kliknij po dokładną instrukcję (nasz blog): KLIK!



Candygirl:*: Jakaś osoba napisała do mnie, że da mi coś z listy, jeśli ja jej coś kupię. Wierzyć jej?
S: Nie, nie i jeszcze raz - nie! Nie dawajcie się naciągać na puste obietnice. Skoro ma kasę, by "kupić" Wam prezent, dlaczego sama sobie nie kupi?! Podobnie sprawa wygląda z ludźmi, którzy oferują, że dadzą Wam 5 rzeczy z listy, jak kupicie im jedną... To absurd! Nie wierzcie takim ludziom, bo dacie im prezent, a oni Wam nic w zamian nie oddadzą i będziecie paręset starcoins w plecy.

You now who: Jak dodać liczbę wyświetleń na bloga?
S: Na blogspot.com, wchodzis w PROJEKT -> Dodaj gadżet -> Statystyka bloga. I klikasz OK :)



Weronika: Jak sprawić, by tło czatu było przezroczyste?
S:  Dodałam instrukcję tutaj... (KLIK!)

emo_angel: Robisz nagłówki na bloga?
S: Nie, nie robię nagłówków. Na blogu jest dokładna instrukcja jak zrobić i wrzucić nagłówek samemu na bloga. (KLIK!)

Anonimowy: Próbuję kupić VIPa od miesiąca, ale nie mogę, wyskakuje mi "proszę spróbować później".
S: W takiej sprawie, proszę się kontaktować z moderatorem: support@moviestarplanet.com, mówiłyśmy już z 200 razy, ale powtórzę i kolejny: nie jesteśmy pracownicami MSP i my naprawdę nie pomożemy Wam w czymś takim!

Olivia: Ukradli mi konto, ale nie miałam zapisanego maila, więc nie wiem jak je odzyskać.
S: Tu ponownie, pisz do moderator (support@moviestarplanet.pl) z prośbą o pomoc.

Adkared: Jak zrobić MiniNews?
natala39: Jak wstawić gry na bloga?
S: Najzywczajniej przechodzisz do Projektu swojego bloga, klikasz na dodaj gadżet i dodajesz gadżet, który nazywa się Tekst.


KamoooiL (KL): Jak zrobić takie coś jak macie na stronie głównej pod chatem? Szukałem tego bardzo długo i dalej nie wiem.
S: Jest to najzwyklejszy pokaz slajdów. Możesz użyć np. tego z bloggera. A jak jesteś naprawdę zainteresowany, możesz się w to pobawić, ale ostrzegam, że siostrze rozkminienie tematu zajęło kilka dobrych godzin i na pewno instrukcji na blogu nie będzie.

sebek01-01: Ktoś kiedyś mi się wkradł na moje konto, ale później je odzyskałem. Ale moje rzeczy są teraz u niej (wysłała sobie). Co mam zrobić oprócz tego, że napisałem list do moderatora?
S: Nie możesz nic zrobić, musisz czekać na odpowiedź moderatora.

natalka1020 ♥: Jeżeli kupię sobie najpierw vip na rok i judge, a później vip na 3 miesiące z jury, to czy judge mi zniknie?
S: Rangi judge i jury są "dożywotnie", nie znikną nigdy.

Pipipipi i harcerka25: Czy jeśli przestanę być VIPem, to czy klub mi zniknie?
S: Nie! Jeśli założyłaś go, mając VIPa, nie zniknie Ci :)

130 komentarze:

Jak zrobić avatar jako fota z reala . ? ;DD
przesłać czy jak . ?
sama sobie z tym nie poradziłam ; ((
czy możecie wy mi jakoś to zrobić . ? ;]
była bym bardzo wdzięczna :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wyzej przyklad pytania, na ktore nie odpowiadamy, poniewaz odpowiedz jest juz na blogu, jak sie robi avatary.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starr, na czacie podobno była Olonionia, a tak naprawdę to była moja siostra!! Ona mnie nie znosi! Odblokuj tą "Olonionie" mam bardzo ważny powód!!
emo_angel

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ej osoba do mnie pisała, że chce dać mi coś z listy za to że ja jej kupie wierzyc jej?
candygirl:*

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak mogę mieć tą czcionkę co wy tzw. Disney'a ?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobic takie cos jak wy macie na gorze ze sa wasze zdjecia i napisy

[Odpowiedz na ten komentarz]

Maam pytanie ...
Jak dodać liczbe wyświetleń stron????
Taki coś jak u was jest z prawej strony...
Możesz mi odpisac tu lub na msp
Mój nick to You now who

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czemu MSP mi się nie wyświetla?
Zainstalowałam program i wgl ;]
Dziś byłam u koleżanki i ona może wchodzić!!!
A ja nie nie nie!!!

Dzienkuje bardzo ;**
Kinga4621

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak pisać taką co wy macie z prawej czcionką disney'a bardzo prosze o odp ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam to samo pytanie co You now who jak sie dodaje ta liczbe wyswietlen
$$CZARNA$$$

[Odpowiedz na ten komentarz]

Candy girl ja ci odpowiem
musisz wejsc na NameFunk.com
i jak tam cos napiszesz to masz rozne czcionki (ta pierwsza to Disneya)
A potem to skopiuj tam gdzie chcesz cos napisac
$$CZARNA$$$

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jedna dziewczyna pisała że doładuje mi VIP jak dam jej hasło i sukienkę ... Wierzyć jej ?

ZjemCiem

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak mozna zasluzyc na moderatora i czy bedzie ich wiecej???????? Masz kogos na oku?;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

anonimowy, wiki diqa, na to, o co sie pytacie, jest juz odpowiedz.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak sie dodaje nagłowek na bloga i w jakim programie można go zrobić?

LadyYorkLove

[Odpowiedz na ten komentarz]

xD
Spoko :D
Mam pytanie:
Czy można wysyłać pieniądze?
No bo AnanaseQ robi konki gdzi nagrodą są pieniądzie..

[Odpowiedz na ten komentarz]

Cze mozna przesylac SC /Vip?
A i jeszcze: U mnie duzo osob z klasy gra w msp i taka jedna z mojej klasy zrobla film na prawdziwych faktach o innej kolezance z klasy (byly to fakty) no i tamat co byla aktorka w filmie zglosla ja.
Czy mozna wiec robić filmy zrobione na podst. np. wydarzen w sql, czy nie?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej chciałam sie spytac jak sie dodaje muzyke na bloga .? :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dlaczego poliloli nie zawsze pisze na blogu tylko przeważnie ty?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czesc :D Mam pytanie :)
Na czym masz blooga? Bo na boogerze nie umiem dodac chat`u...:(

sweet Miranda

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam problem....polilolii na Swoim starym blogu miała takie jakby zakładki, kilka i w każdej z nich były jakies wyszczególnione tematy, ja też próbowałam zrobić sobie takie, ale jest tam tylko strona główna, i nie wiem jak dodać do niej więcej zakładek...Pomużcie błagam :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

hej, ostatnio mam problem żeby się dostać w ogóle na strone movietarplanet.pl Mam już tą najnowszą wersję Adobe, a teraz mi ne chce wejść nawet na stronę, pomóżcie! :<
pysia < 3

[Odpowiedz na ten komentarz]

polilolii na razie ma przerwę od MSP. Jak wróci, pojawi się na blogu.

pysia < 3: wiele osób dzisiaj nie może się dostać na bloga. Jest to spowodowane najprawdopodobniej zmianami, które zachodzą na MSP.

[Odpowiedz na ten komentarz]

dlaczego niektórzy mogą wejść na MSP a większość nie?



olivia2001

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej mam pytanie jak można znaleśc się tam jak się logujemy i są tam takie ludziki xd .?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak dodać na bloga jak ty tutaj masz MiniNews ?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jk doać taki jeden dodatek na bloga?Ludzie mówil mi że to są etykiety.Ale jak to dodać ?Zauważyłam że ty też to masz czyli chodzi mi o strona główna,jak dodać czat na bloga itp
Prosze powieccie

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak się robi inne strony? Bo mam tylko strone główna w swoim blogu..

[Odpowiedz na ten komentarz]

nie wiem jak zamieścić zdjęcie z msp obok postu i na nagłówku proszę pomuszcie
pozdro. martis b :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

$$Lexy$$: etykiety dodajesz tak samo, jak licznik (wyżej masz opisane jak), tylko oczywiście zamiast licznika, wybierasz gadżet etykiety.

Anonimowy: myślę, że najlepiej to sobie sama odpowiesz na to pytanie :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobić na górze takie strony: Jak się robi bloga, ważne informacje, konkursy itp. ???

Ja właśnie chciałam tak zrobić, ale jak ja robie to mi się inaczej wyświetla..

Odpisz, to ważne!

[Odpowiedz na ten komentarz]

moja siora kiedyś wymieniła sie z taką jedną że jak ona da jej swoją bluzkę to tamta jej kupic cos z l.ż. chyba i moja sis dała a tamta se ją nosiła i nie kupiła jej nic ; \\

[Odpowiedz na ten komentarz]

Skąd macie to tło do bloga ?
Mi się strasznie podoba i nie mogę go znaleźć ;)

missnajlepsza

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ok . Przeczytałam sb jak zrobić taki fajny tekst, ale ja, np. chciałabym zrobić jeszcze inny tekst, a mianowicie taki jakim jest napisane, np: masz jakieś pytanie? zadaj je tu! I jak jest to zrobione , że przekierowuje to na tę stronę?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobiłaś to, że w tych etykietach na górze (Regulamin czatu + ukryte buźki itd.) jak klikasz na "Strona Główna" wyświetla się blog? Cały z postami itp.?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kara356, kikakaj, Jackie: wszystko jest juz na blogu, poszukajcie.

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak to jeest byc jedna z najbardziej znanych osob na msp?
czemu po obejrzeniu twoich wszystkich filmow nie dostałam jeszcze obiecanych prezentów z l.ż?
mój nick to sliczna45678

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sliczna, pewnie dlatego, ze nie napisalas do mnie maila z wiadomoscia. Mnostwo osob oglada mi filmy, naprawde nie czytam w myslach.

[Odpowiedz na ten komentarz]

hey, mam taki problem. moja kolezanka wyslala mi zaproszenie zebym prowadzila tego blooga z nia ale ja taam kliknelam na ten link co mi przyszedl ale jak wbijam to jest profil mojej kolezanki a ja chce sweoj zebym na postach nie podpisywala sie Lea tylko tak jak ja chce co mam zrobic? :S

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam pytanie co zrobić jakjakiś Hacker wlazł na moje konto i pytał sie o hasła takie różne bajeryu dawał i tak dalej aby ukraść konto no i dostałam bana na stałe !!!!!!
co robić??
to nie ja tylko hacker help me!

Pozdro :**

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wchodzę na bloga w dzień w dzień od 2 tygodni. Czemu jeszcze nie daliście mi Membra?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak wstawiłaś że klikasz na te napisy u góry i już jesteś w temacie np. gry?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Co zrobić żeby przekonać rodziców na vipa?
Bo wszyscy z mojej klasy co grają na msp mają albo mieli vipa tylko ja nie mam i nie miałem vipa:(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak się wstawia gry na bloga ? POMOŻECIE ? :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

To jest pytanie ogólne..
Zdjęcia ekranu robi się PrtSc, a czy da się robić filmy z ekranu? Tak jak zdjęcia tylko film ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

mam pytanie doczyczące bloga:Jak zrobić takie napisy na górze jak na twoim blogu (np.strona główna,Gry! itp.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak robić filmy z ekranu?takie jak np.na youtube taki film o MSP

[Odpowiedz na ten komentarz]

teraz pytanie od mojej koleżanki z reala:Ukradli mi konto a nie miałam zapisanego E-maila i nie wiem jak odzyskać konto

[Odpowiedz na ten komentarz]

Witam, mam pytanko
Dodalem odnośniki na mojego bloga, tylkoteraz mam problem jak dodac tam np. post. W sumie chodzi mi o ot zeby w tym odnosniku byly gry, tylko nie wiem jak je wsadzic do tej zakladki
Nie znalazlem odpowiedzie na Waszym blogu, jesli gdzies jest przepraszam
Czekam na odpowiedz

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hey czy mogła byś mi zrobić nagłówek na bloga . ?
Na msp jestem Prissilla .
Proszę to ważne .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czy robisz nagłówki na bloga? emo_angel i Domiś1999

[Odpowiedz na ten komentarz]

mam pytanie chcem kupić vipa niby wszystko jest dobrze z zaraz wyskakuje przepraszamy nie można zralizować ... spróbuj póżniej niewim co rb... próbuje kupić tedo vipa od 2 miesiący i nic prosze mogłabyś mi pomuc?

[Odpowiedz na ten komentarz]

chcem kupić vipa i nie moge bo wyskakuje prosze spróbwać póżniej męcze sie z tym od ponad 1 miesiąca i nic prosze odp mi

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak można zmienić kolor tła na blogu

Z góry dzięki.;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

z jakiej strony "bierzesz" sondy na bloga? ja próbowałam z kilku ale nie wychodziło ;(

[Odpowiedz na ten komentarz]

skąd wzięłaś ten napis w ramce w notce "muzyka na blogu - propozycje".

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jaką stronę z dodatkami na bloga polecacie?
Candygirl:*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobić żeby nie było takiej zwykłej strzałki, no wiesz tam gdzie chcesz nacisnąć ( od myszki ) tylko coś wypasionego np. serce, kwiatek itp. ???

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak robi się takie napisy ja np."Stare konkursy MSP" po których kliknięciu pokazuje się odpowiednia notka?


mika111

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_03 czy jeśli mam klub a przestane być vipem to klub mi sie usunie?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobić kogoś współautorem na blogu że ja jestem właścicielem i chcę żeby ktoś go ze mną robił

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak zrobić kogoś współautorem może robić notki i zmieniać tło dodatki itp. ale nie może mi nic zrobić że mnie usunie z fotela właściciela i mogę usunąć jej notke

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobić tak żeby za każdym wejściem na blog był inny nagłówek

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak wy to robicie, że za każdym razem jak się wejdzie na bloga jest inny nagłówek?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak sprawic, aby nagłówki zmieniały się przy każdym wejściu na bloga ? :) Widzę, że ty coś takiego zrobiłaś i jestem bardzo ciekawa - jak ?!

Pozdrawiam. :)
Pomocna^^

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czy wiecie coś na temat strony nyanit.com/moviestarplanet
Wszyscy nagle ją pokazują, i nie wiem, czy to bezpieczne, bo ten dopisek 'moviestarplanet' mi się nie podoba...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak wstawić na bloga pokaz slajdów ???

Mój nick to fioletka21

[Odpowiedz na ten komentarz]

mam 2 pytania:
1.Jeżeli kupie sobie najpierw vip na rok i judge
a później vip na 3 mies z jury
to judge mi zniknie?

2.jak zrobiłyście mininews?

natalka1020

[Odpowiedz na ten komentarz]

A ja mam pytanie dotyczące chatu:
Jak zrobiłyście taki szablon na chat? Że nie ma tła tylko są te kolorowe guziki typu "Zaloguj".
Proszę o odp. Z góry dziękuję.
Jak coś to nick na msp: Nati$_55

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobic ankiete znaczy tą sonde na bloga?!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Co trzeba zrobić by prowadzić bloga z 2 osobą?

Pozdro ;**

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej! Tu Elo12345
Nie mogę wstawić dodatków na bloga, bo nie ma w 'projekt' tych miejsc do dodania. Od początku ich nie ma! A chat itp. założyła mi taka jedna, bo u mnie się nie dało... :( Co mam zrobić? :C

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ktoś kiedyś mi się wkradł na moje konto, ale później je odzyskałem. Ale moje rzeczy są teraz u niej (wysłała sobie). Co mam zrobić oprócz tego, że napisałem list do moderatora?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobić takie coś jak macie na stronie głównej pod chatem? ; o
Szukałem tego bardzo długo i dalej niewiem :(

Kamil ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie wiem, czy zobaczysz to pytanie, bo jest tu ich multum...*-*
Podtrzymuję więc to co napisał KamoooiL (KL) powyżej.
PS:Jakbyś mogła, to odpisz na pocztę na MSP.
Pozdrawiam, TopModelka16.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Droga Poli i Starrr... Starrr napewno mnie znasz z Dj karolina24 hętnie pomoge poli ale teraz co innego co mam zrobić kiedy ktos przejał mój profil i zmienił email? czy to oznacza że nigdy nie odzyskam Dj karolina24? Naprawde zależało mi na tym koncie mój brat robi wszystko by je odzyskać a mało osób mi pomaga bardzo hcę wrócić do moich kilkunastu animek 9 lvl noi oczywiście znaj i mnie bardzo prosze o szybką odpowiedź co mam zrobić
POZDRO: Dj karolina24(po straceniu kąta Dj karolina242)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starrr_03 czy istnieje jednak możliwość dodania instrukcji, jak zrobić ten pokaz slajdów ? Właściwie to wiem na jakiej stronie się to robi i jak dodać obrazy do tego pokazu slajdów, lecz nie wiem jak dodać te napisy i to żeby po wciśnięciu obrazka przenosiło Cię na tą stronę. Mogłabyś mi w tym pomuc ? Będę niezmiernie wdzięczna.

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

@♥ℓσℓ¢ιa♥ Siostra mi nie pomoże, bo mówi, że to za trudne i i tak tego nie zrozumiemy. Próbuję to rozkminić :P. Jak mi się uda, napiszę na blogu.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Macie na blogu takie coś pod czatem jak się to dodaje i wstawia ??

[Odpowiedz na ten komentarz]

September1 to jest już wytłumaczone. Nie bd istrukcji, bo zajmie to kilka dobrych godzin. :)

Z poważaniem - Andziula60

[Odpowiedz na ten komentarz]

No więc jakiś czas temu zaginęły mi ciuchy..nie mam pojęcia,jak...nie były to unikaty.. Dostałam je w prezencie za koneQ..były to 2 dodatki i 1 buty..
Nawet mi się nie wyświetlają w otrzymanych upominkach :///
Pisałam do pani Moderator,a ona nie odpowiedziała... Co robić??!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zrobic tak ze tam gdzie sa te strony nad chatem po najechaniu na nie wysuwaja sie kategorie, i jak zrob takie cos ja na pasku z gadzetami macie ze po klikmieciu nie uruchamia sie na nowo strona tylko sie zmiemia pasek?

Kamil ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej ja mam takie pytanko:
Jak zrobić by MovieStar wchodziły na mojego bloga?
http://mspzuzanna07s.blogspot.com/

zuzanna_07s

[Odpowiedz na ten komentarz]

chodzi o menu to ja mam całkiem inny oberaz niż tu ale też mam na blogspot.com jak to mam zrobic

[Odpowiedz na ten komentarz]

mam pytanie bo wiem że na msp są takie unikaty ale z mebli ale gdzie da się je kupić?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Co zrobić jak msp się zacina ? Czy są na to jakies sposoby... ? Mam dopiero 6 lvl a nic nie moge normalnie zrobić. Nagle msp się zacina i nie mozna nic klikac, i musze jeszcze raz sie logowac.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Cze. Pytanko mam . Jak zdobyć/mieć celeb na profilu ? Trzeba jakoś kupić czy coś ?

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak zrobiłaś kilka nagłówków? chyba się domyślam, ale nie jestem pewna...

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak zrobiłąśto (KLIK) i klikasz i coś się pokazuje? ty to masz takie fajne rzeczy. pomożesz? ☺

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starrr , jak się robi bloga w takim szablonie ?
Podobno trzeba go pobrać ze neta , ale ja nie wiem z jakiej strony:-\

Shelia Middleton

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pytanko. Jak sobie radzić z kimś, kto wiecznie nas poniża i krytykuje na msp, a do tego zniechęca innych do mnie, jeżeli nic się ie zrobiło i nie miało się wcześniej z tą osobą do czynienia?

[Odpowiedz na ten komentarz]

czy da się zrobić tak, by na moim chacie ktoś był bywalcem, moderatorem?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Plis, starrr_03 pomóż odpowiadając na to pytanie! :/
Jedna dziewczyna powiedziała, że da mi coś z listy za obejrzenie jej 15 filmów... Obejrzałam i poprosiłam o prezent, ale ona mnie ignorowała i w końcu powiedziała, że w żadnym wypadku nie da! Na następny dzień zgłosiłam jej złe zachowanie za oszukiwanie. A po jakimś czasie przyszło do mnie ostrzeżenie , że było to FAŁSZYWE ZEZNANIE i w przyszłości może czekać mnie zbanowanie! Co mam w takim przypadku robić? Proszę o pomoc... :(((

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak się zmniejsza listerki w moviestarplanet na artbooks?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam pytanko na temat Autografów i Fame.
Ile Fame w aurografach dają różne pożomy?
Cz za zwierzaki dostje się Fame?

[Odpowiedz na ten komentarz]

heej ;d
mam problem ! męczę się ze zrobieniem przeźroczystego nagłówka.
Gdy włączam na przeźroczyte nie wyświetla mi się ta krata ;/
Co zrobić?
TwojaMyszka:*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Świetny blog . Mam tylko jedno małe pytanko . Jak zrobić współtwórców na blogu? Chce założyć mojego i koleżanki wspólnego bloga no i nie wiem jak to zrobić . Jakby co mój login na msp to : Brunia0907

[Odpowiedz na ten komentarz]

Proszę o dodanie instrukcji dot. skryptów, tzn. pokazu sladów. Ta strona jest oprócz tego, że po angielksu, to jeszcze trzeba coś pobierać!!!! Pomóżcie!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej.. Jak Się Daje Tamto Co Się Dodaje Zdjęcia i Tak Mijają?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie zgodzę się z tym:
II Blog
nr 13
Można ustawić żeby osoba, którą zaprosiło się do tworzenia bloga mogła zmieniać jego wygląd.
Ustawienia -> Uprawnienia -> autorzy bloga -> i tam jest takie cuś gdzie pisze przy osobie z którą tworzymy bloga Autor i obok taki trójkącik =)
Klika się na to i zmienia na administrator.
UWAGA! Tak jest w nowym interfejsie bloggera!
A w starym można zmienić tak:
Ustawienia -> Uprawnienia -> Autorzy bloga -> I tam jest osoba z którą tworzymy. Obok pisze autor a obok autora na niebiesko pisze "przyznaj uprawnienia administratora"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak zdjąć ubrania zwierzakom na MSP? Kto jest moderatorem MSP?

[Odpowiedz na ten komentarz]

A mam jeszcze jedno pytanie. Jak zrobiłaś MovieStar na nazwie bloga? Bo kopiować, ani zapisywać obrazków się nie da :( pomożesz? adres bloga: wszystkomoviestarplanet.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

Głupota ludzka mnie przeraża xd. Większość z tych komentarzy to proste rzeczy, więc nie znam powodu zadawania ich. Jeśli komentarze się powtarzają, czy cooś to nie liczcie na szybką odpowiedź :P. Powodzenia wam życzę.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Vip na 3 mies można zrobić przez komórkę ?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz