piątek, 11 listopada 2011

Muzyka na blogu (dwa różne odtwarzacze)


1. SCM Music Player
Jest to odtwarzacz, który pojawia się u dołu, bądź góry strony (wąski pasek) :)
Aby zobaczyć przykład, wejdźcie pod ten adres (KLIK!)

1. Wchodzicie pod ten adres (KLIK!) i wybieracie kolor odtwarzacza, jaki chcielibyście mieć na blogu. Następnie wybieracie Edit Playlist, aby dodać piosenki.


2. Piosenki dodajecie z youtube, więc wchodzicie na tę stronę i wyszukujecie tych, które Wam odpowiadają i kopiujecie ich adres.


3. Następnie wklejacie adres piosenki w kolumnie Song URL, z kolei w Song Title wpisujecie nazwę piosenki jaka chcecie, żeby się wyświetlała. Jeśli piosenek, które chcecie dodać jest więcej niż miejsc na liście, wybieracie Add more songs (dodaj więcej piosenek). Gdy skończycie, wybieracie Configure Settings.


4. Wybieracie odpowiednie dla Was ustawienia. Zaznaczone przeze mnie na obrazku są zalecane :)
autostart - czy piosenki mają się się automatycznie odtwarzać (yes), czy dopiero po naciśnięciu przycisku play
shuffle playback - tasowanie piosenek; po zaznaczeniu opcji yes , będą leciały one losowo, bez znaczenia na kolejność dodania do playlisty
default volume - głośność początkowa
placement of the player - bottom dół strony; top góra strony
Jak skończymy, wybieramy Done :)


5. Kopiujemy kod HTML, który wkleimy na bloga.


6. Wchodzimy na blogspota i w zakładkę Projekt -> Elementy strony


7. Wybieramy Dodaj gadżet i wyszukujemy HTML/JavaScript


8. Wklejamy wcześniej skopiowany kod i klikamy Zapisz.


I gotowe! Gratulacje :)

JEŚLI CHCESZ EDYTOWAĆ ISTNIEJĄCĄ PLAYLISTĘ...

1. Wchodzisz na http://scmplayer.net/ i naciskasz na Import Profile


2. Na blogspot.com przechodzisz do układu blogu i szukasz gadżetu z kodem HTML odtwarzacza. Kopiujesz kod, zaczynając od <!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net--> i kończąc na <!--End of SCM Music Player script-->


3. Wracamy na scmplayer.net, wklejamy kod i klikamy OK. :) W ten sposób zaczynamy edycję istniejącego już odtwarzacza!



2. MIXpod



1. Wchodzimy na tę stronę (KLIK!)
2. Wpisujemy w wyszukiwarkę nazwy piosenek, jakie chcemy dodać i klikamy na Search. Jak się wyświetli lista, klikamy na plus na prawo od nazwy, aby dodać utwór do playlisty. Zalecam je jednak wcześniej przesłuchać (klikając na ten trójkąt na lewo od plusa). Następnie klikamy na górze na Customize.


3. Wybieramy skórkę i kolor, jaki nam odpowiada, następnie przechodzimy do Settings (ustawienia).



4. W ustawieniach, wybieramy odpowiednie dla nas opcje (na obrazku opisane, co oznacza co :). Po wybraniu przechodzimy w Save Playlist


5. Wpisujemy nazwę (obowiązkowe) i opis (nieobowiązkowe) playlisty. Zaznaczamy typy muzyki i dodajemy tagi (np. "MSP, moviestarplanet, blog, lady gaga..."). Jak skoczymy, klikamy SAVE (get code)


6. Wpisujemy swoje dane. MOGĄ BYĆ FAŁSZYWE! :)


7. Teraz wystarczy, że naciśniemy na kod i następnie na Copy :)


Teraz powtarzamy kroki z instrukcji powyżej (6-8). I gotowe!
Brawo :)

24 komentarze:

Super , fanie to objaśniłyście :-) A dlaczego wy nie macie żadnych takich "bajerów" ? :-)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki, dzięki wam!!!! Bardzo wam dziękuje, dzięki wam mój blog jest coraz lepszy xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki wam za ten post! Mam teraz super muzkę xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki :-)
Ja wzięłam pierwszy odtwarzacz ;)

msp--my.blogspot.com/

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajnie :) Jeszcze proponuję piosenkę Katy Perry - Last Friday Night :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Proponuję jeszcze dodać piosenkę Katy Perry - Last Friday Night

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie zrozumialam co mam robic jak bede miec juz kod?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziekuje własnie myslalam jak zrobic muzyke na pasku ; d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bardzo dziękuję za pomoc!
C.a.m.i.l.l.e.

[Odpowiedz na ten komentarz]

O_o
Udało mi się mixpoda . !
Miałem pasek ale to kiedyś indziej zrobie . !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star, jestes super ! Dzieki tb moj blog wyglada teraz jak blog a nie jak jakies wymiociny xD


Kocham ♥

SandrulaxD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki, bardzo mi pomogłaś. :) Tylko mam małą głośność. Czy to dlatego że coś źle ustawiłam? Albo dlatego, że nam sie głośniki psują. :D Pozdrawiam
Fira ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam tą muzykę i tam wszystko na tym moim blogu jest pokazane , ale nie chce się włączyć !
Co mam robić ?
Proszę o jak najszybsze odpisanie ! :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki za podpowiedz! miss-aq-i-msp.blogspot.com
Wbijaj ludku!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziękuje za pomoc !
Wszystkie gadżety jakie są na moim blogu są dzięki twoim radą ! : )
Myślę że wyszło mi nawet fajnie... : *
Jeśli chcesz się przekonać jak wyglądają na moim blogu to zapraszam : http://wedlugmojegozdania.blogspot.com/

[Odpowiedz na ten komentarz]

Thx, przyda się ja prawie codziennie w to wchodzę ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Udało mi się!; 3 Em... a może wiecie jak wstawić osoby tak jak wy macie na samej górze!?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz