środa, 2 listopada 2011

UWAGA !!!

Od kilku dni na MSP grasują hackerzy. Tworzą konta z wysokimi levelami albo nabijają sobie masę sc.

Dzisiaj rano jedna z MSPowiczek wysłała mi maila z linkiem do strony, na której znajduje się program do oszukiwania na MSP.
Ponieważ znam się trochę na necie i wiem, że ściąganie z netu niesprawdzonych rzeczy z podejrzanych stron jest niebezpieczne dla komputera - wysłałam tego linka mojemu wujkowi, który jest informatykiem w jednej z największych firm z tej branży w Polsce.
Mój wujek sprawdził ten link...i...
UWAGA!!!!
Program, który znajduje się na YouTube, zawiera niebezpiecznego trojana szpiegującego. Działa on na takiej zasadzie, że po pobraniu i zainstalowaniu tego programu na komputerze, zaczyna on gromadzić wszelkie dane, jakie się na danym komputerze znajdują - z naciskiem na hasła.

Co może powodować? Poważne rzeczy. Dzięki temu programowi hackerzy mają dostęp do haseł do kont
bankowych ( jeżeli z tego komputera na przykład Wasi rodzice łączyli się z bankiem), haseł do poczt mailowych i wszelkiego rodzaju programów, które wymagają logowania się !!!!!

Niestety hackerzy słusznie przewidzieli, że najlepszą metodą wprowadzenia szpiegującego trojana  - jest podanie go poprzez dzieci!!!! Czyli dzieciaki nieświadome ściągają taki program, a hackerzy zacierają ręce, bo jak na talerzu dostają hasła rodziców. Niestety dorośli bardziej uważają na to, co ściągają z netu - dzieci się nad tym nie zastanawiają...
Podobnie działają programy do hackowania innych gier w necie.

Jeżeli ściągnęliście ten program na swój komputer, to niestety trojan już zaczyna działać. Jedyną opcją jest wyrzucenie programu z komputera, i przeczyszczenie go dobrym programem antywirusowym.

Tutaj jest link do Wikipedii: (KLIK!)
I mały cytat: 
Trojan nie rozmnaża się jak wirus, ale jego działanie jest równie szkodliwe. Ukrywa się pod nazwą lub w części pliku, który użytkownikowi wydaje się pomocny. Oprócz właściwego działania pliku zgodnego z jego nazwą, trojan wykonuje operacje w tle szkodliwe dla użytkownika, np. otwiera port komputera, przez który może być dokonany atak włamywacza (hakera).

Potraktujcie tą notkę poważnie - bo niestety Wasi rodzice i Wy możecie sporo stracić przez ten program:(

Odnośnie graczy na MSP - używanie tego programu powoduje nieodwołalną blokadę po IP (wszystkie komputery w domu).

Kilkadziesiąt osób zostało już zablokowanych..

I na koniec podkreślam: MSP jest bezpiecznym miejscem - tutaj nie grozi Wam "złapanie" wirusa czy trojana. Takie zagrożenie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy, gdy ściągacie podejrzane programy - jak między innymi opisany przeze mnie powyżej.
Pozdrawiam

43 komentarze:

Mójj booże ... co to się porobiło ; (

[Odpowiedz na ten komentarz]

Uff...dobrze że nie jestem hakerem :) ale żal mi nawet tych co sobie niewinnie teraz doładowują bo dostali taki program. Biedacy :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

OMG.! Ale te hacki i 10sek. walą msp :( A co do tych którzy programy hackujące stworzyli to mieli totalnie racje bo dzieci zrobią wszystko żeby tylko na jakiejś byle grze (chociaż b. lubie msp) być najlepszym >.<

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak, ale polilolii wypisała tylko tych ludzi, którzy z Wami od dawna grali i pewnie je znaliście :)
Poza tym wiele kont hackerskich zostało zablokowanych, a wraz z nimi główne konta hakerów.

[Odpowiedz na ten komentarz]

OmG!!! Moja sis chciała sobie hacka zrobić! Na szczęście pokazałam jej tę notkę.
pozdro, emo_angel

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak, to niestety prawda:(
Widziałam na msp wpis jakieś dziewczyny-
,,Na fame i sc dobrze dzialają programy hackerskie, ja niestety nie mam ale ma moja koleżanka, i jak u niej jestem to se trochę odładowuje"
Tak, to przykre.niestety zapomnialam o sreenie

[Odpowiedz na ten komentarz]

Omg!!! 2 z tych osób miałam w znajomych!!! ja sie BOJE!!!
pozdr. _Ysia_ :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Myślałam , że blackcomedy jest uczciwa O.O

[Odpowiedz na ten komentarz]

to ja ben123qwe mam 8 lv i vp szukam laski...

[Odpowiedz na ten komentarz]

ohh boshh moja ukochana najlepsza Sabrinka_00 w to weszla o matko żal mi jej mowile ze to jej kolezanka grafy zalafilaa zal

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hacki , 10 sec ... MsP się niszczy...
PS.To ja JulaMovieStar z MsP ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

A ja myślałam , że Nitkus jest spoko...

[Odpowiedz na ten komentarz]

super dzięki :) Wiem teraz że hacki sa groźne itp ; dd POZDROWIENIA

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pomuszcie mi !!
nie wiem co zrobić .. !

ściągnęłam ten program, ale jak to przeczytałam to go usunełam ..

a moi rodzice mają konto bankowe ..
boję się że ich okradną ..

a ja nie mogę im tego powiedzieć .. mam starzego brata .. ale też mu się boję powiedzieć . ; /

a ja nie umiem przeczyczać kompa .. ; (

Pliss, pomuszcie !!

Cały czas rycze ; [

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zobaczcie se mojego bloga to bedzicie widziec czemu mnie zablokowali ... to nie była moja wna :( to kuzynka opiekowala sie mojim kontem gdy ja pojehalam do babci z okazji wszystkich zmarlych :(
Blackcomedy [*]

[Odpowiedz na ten komentarz]

Anonimowy - napisz proszę maila na adres
polilolii@wp.pl

I głowa do góry!!!!!! Wszystko da się naprawić :)

Czekam na maila i pozdrawiam :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

blackcomedy?! Vampirek;*?! kojaszi?! OMG!
Na serio, myślałam, że każy, ale do głowy by mi nie przyszło, że one też! :o

[Odpowiedz na ten komentarz]

masakra :\ ja sie troche boje na szczescie mi nie przesylaja takich rzeczy

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ball ?

Moja ukochana Dagula coś ostatnio wspominała, że wbiła 15 lvl w kilka dni... :o

[Odpowiedz na ten komentarz]

kurde, ostatni dwaj to nie oni, ja wiem, to moi naj, sami pisali, że to nie oni, osądzono ich niewłaściwie :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Uf.... Dobrze , że nie jestem hackerem :-) Ale niestety znam dużo hackerów :-( (Ale hackują w innych grach) :-D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Omg .!
Taki jeden próbował mi coś wcisnąć dobrze , że tgo nie wypróbowałam ....

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi takich osób jest szcegulnie żal nie chodzi o żal.pl tylko poprosyu mi ich żal bo nie wiedzą co pobierają a potem to może mieć wielkie konsekwencje szkoda mi ich naprawde współczyje że sie im tak stało

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jest na msp pewien uzytkownik ktory hakuje grafy kiedy w chodzimy tam gdzie sa szczegóły widzimy ze utworzył konto 5 listopada a ma 14 level i grafow rozdanych zero a otrzymanych 4978 grafow!!!!!
LUDZIE MSP TO GRA DLA DZIECI I MŁODZIEZY A BAWIA SIE TAM HAKERZY I ZBOCZENNCY!
sliczna45678 jestem na msp......:p

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sabrinka_00... To dlatego nagle miałą odemnei wyższy lvl i już jej nie ma... Pamiętam jak miała 3 lvl i o wszytko się pytała... :'(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgadzam się z sliczna45678 ...
TO NIE PRZEZ MODERATORA I ADMINA MSP JEST NIEBEZPIECZNE ! TO PRZEZ WSZYSTKICH HACKERÓW !
Ale w sumie nie chodzi tylko o hackerów ...msp opętali także zboczeńcy ! Przecież nie możemy tego tak zostawić w rękach pani moderator ! Sami zadbajmy aby msp było bezpieczne !
Pozdrawiam . Na msp jestem miskaa-xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sq że powiem mnie usunięto nie z powodu hackerów!!!
i była taka lista i było że ja sb schakowałam -,-'' To jest obraźliwe dla innych graczy może byli schakowani przez kogoś tak samo jak ja !!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sabrinka_00 ona mnie w to wciągneła a teraz oby dwie niemamy konta błagam pomużcie ;((



Kunaa [*]

[Odpowiedz na ten komentarz]

blackcomedy [*] chociaż cię nie znałam ale czytałam o tym na twoim blogu :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Omaygash :O
To okropne !
Już prawie bym pobrała ten diabelski program
Współczuje tym co pobrali [*]

[Odpowiedz na ten komentarz]

Co to sie porobilo przez hackerow ; /
Niektorych mi troche szkoda, ale w koncu oszukiwali ; /
Tez myslalam, ze te niektore osoby sa uczciwe...

[Odpowiedz na ten komentarz]

:( ja nie ściągam za dużo z netu... na szczęście :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nie ściągałam :> Ale tak mi szkoda tych osob :< Myślałam ,że Kunaa jest uczciwa ;o i inne osoby tez... :/
PS tu Ksara128 ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

OMG pobiralem se Minecrafta ze znajomym z klasy i mielismy trojana *-* trojan to cos w stylu wirusa tylko cos gorszego ten moj znajomy ja usunelismy .__. fiuuuu

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz