wtorek, 29 listopada 2011

Konkurs nagłówkowy / świąteczny VIP :)



Jak zapewne widzicie, zmieniłyśmy wystrój bloga :). Mam nadzieję, że spodoba się Wam zimowa wersja szablonu :D. 
Wpadłam też na pewien pomysł, jak wybrać osoby, które pojawią się na nagłówku (bo jest to ciężkie przy tylu bywalcach ;). Uznałam, że zwycięstwo w konkursie powinno o tym zadecydować!

NAGRODY:
1. Prezenty z listy do 1000sc
2. Pojawienie się na nagłówku

Stworzę kilka(naście) nagłówków, które będą się zmieniać za każdym razem, jak wejdziesz na bloga :).
A że nasz blog ma obecnie ok. 1500-2500 (w porywach ponad 3000, jak np. 2 dni temu, gdy MSP nie działało :D) odwiedzin dziennie, naprawdę fajnie byłoby się na nagłówku znaleźć, no nie :) ?

ZASADY:
1. Musisz być jednym z tych, którzy chociaż od czasu do czasu udzielają się na czacie na blogu.
2. Tworzysz artbooka na MSP promującego, reklamującego naszego bloga (artbook musi być publiczny - dostępny dla wszystkich)
3. Gdy SKOŃCZYSZ robić artbooka, w komentarzach pod tą notką zgłaszasz swój udział (nie zapomnij podać swojej nazwy na MSP!).
UWAGA! Podkreślam - w komentarzach pod tą notką, nie na maila, czy na czacie, czy gdzie tam jeszcze...
4. Artbook może być utrzymany w dowolnej konwencji... Nie musi być świąteczny :) Ma jedynie promować bloga star-poli.blogspot.com

Najczęściej zadawane pytania dot. konkursu:
Pytanie: Czy muszę mieć VIPa, by znaleźć się na nagłówku?
Odpowiedź: Nie, nie musisz.

Pytanie: Nie mam Was w znajomych! I co teraz?
Odpowiedź: My (polilolii i starrr_03) nie musimy być na artbooku. Ma być to artbook reklamujący naszego bloga (star-poli.blogspot.com), a nie nas.

Pytanie: Nie mam konta na blogspot, wordpress (...), jak mam napisać komentarz?!
Odpowiedź: Możesz napisać komentarz jako anonimowy. Jak? (KLIK!)

KONIEC KONKURSU: 09.12.2011 godz. 15:00
WYNIKI: Pewnie 10.12, ale nic nie obiecuję:) Jak coś się zmieni, napiszę tutaj.



Jeśli chodzi zaś o samo MSP...
Możecie już zacząć prosić rodziców o świątecznego VIPa, którego cena, powiedzmy sobie szczerze, nie należy do najniższych :). Poza VIPem i 50.000sc dostajemy też 5 unikalnych prezentów...

Te 5 unikalnych prezentów to: świąteczny boonie (fajny, choć ja staram się ostatnio unikać posiadania zwierzaczków, bo wciąż mi zdychały :)), koszyk kociaków (genialne!), słuchawki, czapka i jeden tajemniczy przedmiot.


Brzmi zachęcająco, jak dla mnie, szkoda tylko, że walnęli byka ("nKiedy"), bo wygląda to bardzo nieprofesjonalnie i pewnie pewną ilość rodziców odstraszy :).
Nawiasem, jestem ciekawa ile osób kupi tego świątecznego VIPa. Skusicie się :D?

162 komentarze:

już ;* !


brzydki, ale sprubowac zawsze można ;D

KA$IULKA* znasz mnie ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej starrr_03
Chciałabym się zgłosić do konkursu ;)
nick - malwuś ;3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się na konkurs :D
ZelciA150 (artbook ma nazwę linku bloga) :-)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ZGLASZAM SIE !!! artbook juz jest ... slaby ale mysle ze sie spodoba ;pp
pozdro!!! < 33
SweetTina
(TrueLordVoldemort)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Olka2235

atrbook juz jest ^^
Pozdrawiam Cieplutko ! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się już zrobiłam ;)
natalia1424

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się! Mój nick to gogi2000 mam 8 lvl jakby co ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

HeHe... Chce skusić rodziców.!
Ale mi odpowiadają tak..
Ekhem... Już cytuje... xd
" Nie.! Wybij to sobie z głowy -,-, no co ty za drogo... lub... O Boże, ile razy mam mówić NIE!
Zwykle się łamią jak płacze :DDD

[Odpowiedz na ten komentarz]

To ja Miss-Emilka i zgłaszam się do konkursu i juz Art Book zrobiłam

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się.
Mój nick to ciasteczko09 .
ArtBook jest pod nazwą " Blog Star I Poli" ; D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam artbooka - zgłaszam się :)

Anikaa10

[Odpowiedz na ten komentarz]

Już skończyłam artbooka ; ]
wiec sie zgłaszam,
mój nick to :
beciak98
Artbook: "Na konek Star i Poli : )"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się zgłaszam ^^
Moja nazwa to martulka171 ; 3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Siema , Właśnie Już Zrobiłem ArtBook'a Więc Spełniam Wymagania Konkursowe :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hey <333 zrobiłam już artbooka, mam nadzieje, żę się spodoba ;)
moja nazwa to izy123

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się zgłaszam ^^
Już zrobiłam artbooka ;3
Moja nazwa to martulka171

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hey..Zgłoaszam sie i zrobiłam arta...Mała_Czarna_21

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się zgłaszam <33 Jako piękna155 i postaram się zrobić art jak naj lepiej potrafię :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już Artbook*.^
Mój nick: Mikejla232

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się już zrobiłam artbook : *

Resmin<3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się!

Zrobiłam już artbook nazywa on się "Blog starrr_03 i polilolii"

[Odpowiedz na ten komentarz]

(0999994) Już zrobilam artbook nazywa sie http://star-poli.blogspot.com/ bardzo sie staralam! mam nadzieje ze to docenicie mnie i moj wysilek

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej! Skończyłam już :) Mój nick to : Claudzia. ♥

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej ; ] Skończylam artbook ! Mój nick : Domi450

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hey. ;) Skończyłam robić artbook. Na msp nazywam się: fioletka21
Pozdrawiam. ;**

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam się i zrobilam juz zrtbook z nagłówkiem
elizabeth248

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się ;]
Zrobiłam artbook ;p Myślę że się spodoba ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam swoją gotową pracę mój nick to Gwiazda442
( nazwa art book'a to "na konkurs star poli i star'' )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam artbook :)
Nazywam sie RiRi23011999
Mam Cie w znaj Starr xD
Ten artbook nazywa sie star-poli.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tu Top_Diana
zrobilam arbook
ten najnowszy : )
Mam nadzieje ze sie bardzo podoba :-)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tu Alex339 mam 9 lvl,vip,judge.
Zglaszam sie!Moj ArtBook sie nazywa:
''Dla star-poli.blogspot.com
Moj login to Alex339 jak juz u gory pisalam

Pozdrawiam Alex339 wasza fanka

[Odpowiedz na ten komentarz]

i już skończyłam artbook mam nadzieje ,że się spodoba ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja oczywiście się zgłaszam:)
Możecie już lukać na mój artbook ;D
Nazywa się: star-poli.blogspot.com
Życzę wszystkim powodzenia w konkursie!
Pozdrowionka! ;]

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja , pysiaa ;* zgłaszam się .
Nazwa Artbooka - '' Ekstra ! <3 ''
Pozdro !
PS. Co z iconkami kurde ?! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się . !
Moja nazwa: Smile45
Tytuł artbook'a: Na konkurs star-poli.blogspot.com

PS. Macie (starrr_03 i polilolii) mnie w znajomych . . .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już artbooka ;)
nazwa ala79
nazwa artbooka star-poli.blogspot.com
Powodzenia życzę każdemu :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam artbook'a ; )
mój nick : klauduss83
nazwa arta - Polecam blog starrr_03 i polilolii
Pozdrawiam konkursowiczów .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już artbook'a ; )
Mój nick : Gwiazdka1512 .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już ab :)
Mój nick: asia50
Nazwa ab: Blog starrr_03 i polilolii - polecam ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już ; D
Karoska Krejzoska
Nazwa artbook:star-poli.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam ArtBook
starałam sie ;D

Pozdrowionka :)

izunia333

[Odpowiedz na ten komentarz]

Właśnie opublikowałam artbooka :)
Starałam się, mam nadzieję że się spodoba.
Pozdrawiam

Lexinka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zroiłam artaa ; dd
z tego co wiem duzo przebywam tutaj praktycznie cały czas keidy jestem na kompie ..
no i jeszce jedno mój nick to kitulencja4

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konkursu o artbooku. Zrobiłam już ten artbook. Na msp jestem Marcelka123456. (masz mnie w znajomych)Poleciłam twój blog. BYE!
Marcelka123456

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam nagłówek, na msp jestem karter11

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam sie ..
Rozalia. juz zrobilam ....

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się!
Zrobiłam już artbooka i mam nadzieję że się spodoba.

Na MSP jestem _Ysia_

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam sie do konkursu na nagłówek do bloga :)


SandrulaxD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się a mój nick na msp to Mira210 ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Juz zrobilam !! :)
Stefanoja
ArtBook - star-poli...(najlepszy blog na swiece )

[Odpowiedz na ten komentarz]

skończyłam nazywam się 22izka a artbook star-poli.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się zgłaszam zrobiłam już ArtBook reklamujący wasz blog :)

11supernati11

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam sie ( lubie ten blog <3 )
moj nick :bugi10xdd

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam Sie Juz zrobiłam ^^
Nick : SaraKohana

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się.. i wykonałam już artbooka
Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Mój nick: Kalia6
Pozdro :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hejka ! :) Notka jest bardzo ciekawa ! Więc chciałam się zgłosić na konkurs na artbooka ! konkurs jest świetny ! Mój artbook już skończony , możecie go zobaczyć na moim profilu MsDomiś
Pozdrawiam MsDomiś :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konka :) Mój nick to Emila-7

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się : D
Mój nick- Marta Balwinska

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się. :) ArtBooka już zrobiłam. Mój nick oczywiście jak wyżej. ^
|
|

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się!
Mój ArtBook nazywa się 'star-poli.blogspot.com'
Jest w atosferze letniej, ale to chyba nie ma znaczenia ;)
Mój nick/login: kikakaj

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się!
Artbook:star-poli.blogspot.com-Sposób na nudę ;)
Nick:..Ola..

Pozdro;* dla uczstników ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam sie do konkursu :)
Nick (oczywiscie xD): Wiki182000
Nazwa arta: Star-Poli

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konkursu. Na msp jestem Artnel

[Odpowiedz na ten komentarz]

sorka, ze tak pozno ;// emo_angel
artbook juz jest ;]

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam sie moj nick na msp to wikimiki93

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam sie do konqu
Dj karolina24
artbook jest juz! :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się mój nick to ulexowa
ArtBook jest : ))

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się!! ArtBook - gotowy :) ♥
Lia.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się - ArtBook gotowy.
Werrrcia

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam się - artbook gotowy

emowiec111

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się !! ArtBook gotowy :)♥
NaTaNeK ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

O boziu X.x Jak Jest NaTaNeK to będzie 4 razy spacja i dopiero ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Już zrobiłam artbook. Mam nadzieję , że godzina pracy się opłaci ;)

Pozdrawiam 1Raquelle1

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam sie :D - megaskarb^^
artbook - Na konkurs Star i Poli

[Odpowiedz na ten komentarz]

JA zrobiłem !
Draco Malfoy ( CatFace11 )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do tego konka. :)
ArtBooka zrobiłem z innego konta o nicku Dev. bo na moim muliło :)
Ale zgłaszam się jako Ploczek :)

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam się - NA MSP
nazwam się Shelia Middleton
niedługo zrobię artbooka ;-)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Art Book już zrobiony :D Mam nadzieje,ze ci się spodoba,a mój nick to Miss-Emilka :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się zgłaszam
Mój nick to ewelinka1999306

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się ! A jaki level trzeba mieć żeby się w tym zgłosić ? Bo ja mam 3 level ;/

BabyVanessa

[Odpowiedz na ten komentarz]

Drogie właścicielki bloga ja się zgłosiłam wczoraj a nie mam mnie na liście !! Prosze , zobaczcie chociaż mój artbook
ŻółtyKapturek

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już Arta :)
Adusia Black


Zgłoszoona ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz