sobota, 26 listopada 2011

VIP, celeb, jury i judge - o co w tym wszystkim chodzi?


VIP, celeb, jury, judge... Ci, którzy grają długo już w MSP, orientują się we wcześniej wymienionych rangach. Pragnę jednak je przybliżyć tym, dla których są one nie do końca jasne. Jakie mamy korzyści z posiadania VIPa, celeba, jury, czy judge? Omówmy je po kolei:)

VIP - najbardziej korzystna ranga, niemniej jednak płatna. Ceny przedstawiają się następująco:

Za tygodniowy i miesięczny VIP możecie zapłacić komórką (SMS'em). Za resztę przelewem, poprzez paypal albo kartę kredytową. Ale o pomoc proście już rodziców.
Zwykle VIP pojawia się od razu, ale rzadko, choć jednak, mają miejsce komplikacje :)

Jeśli chodzi o samego VIPa, kupując go:
- dostajemy doładowanie starcoins (w zależności od czasu, na który wykupujemy opcję)
- otrzymujemy 25% więcej fame z filmów i autografów
- kręcimy kołem VIP raz dziennie
- możesz mieć 5 razy więcej przyjaciół 
- rozdajesz autografy co 15 (zamiast 60) minut
- możesz kupić ekskluzywne VIP ciuchy, meble, animacje, tła ...
- możesz kupić ekskluzywne VIP jedzenie dla zwierzaczka, by rósł on szybciej
- Twój zwierzaczek nabija dwukrotnie szybciej poziom, gdy grasz z nim w gry
- możesz zakładać kluby
- masz dostęp do specjalnych pokojów tylko dla VIPów
- dostajesz plakietkę VIP, która pojawia Ci się przy nazwie :)
pamiętaj jednak, że te wszystkie udogodnienia trwają tylko przez okres posiadania przez Ciebie VIPa!

CELEB - uzyskujesz rangę celebryta (inaczej ktoś sławny:) w momencie, gdy posiadasz co najmniej 100 przyjaciół VIP. Pamiętaj, że ranga nie jest "dożywotnia", jak ubędzie Ci vipowskich znajomych - znika.

Korzyści z posiadania celeba:
- dostajesz 10% więcej fame z filmów i autografów
- dostajesz plakietkę CELEB, która pojawia Ci się przy nazwie :)

JURY - tę rangę dostaniesz, kupując VIPa przez 3 miesiące. Niektórym pojawiła się plakietka przy doładowaniu np. na tydzień i myśleli, że to błąd. Nic z tych rzeczy! Możesz kupić np. 3 razy VIP na miesiąc lub 12 razy VIP na tydzień i przy ostatnim z tych doładowań, dostaniesz JURY :).

Korzyści z posiadania jury:
- możesz zagłosować w konkursie na wybrany przez siebie look, artbook, pokój lub film. Twój głos to jeden "punkt".
- dostajesz plakietkę JURY, która pojawia Ci się przy nazwie :)

JUDGE - podobnie jak jury, rangę dostajesz przy zakupie VIPa na 12 miesięcy lub przez 6 miesięcy (podobnie jak jury, możesz kupić 6 razy na miesiąc lub 24 (:D) razy na tydzień).

Korzyści z posiadania judge:
- możesz zagłosować w konkursie na wybrany przez siebie look, artbook, pokój lub film. Twój głos to dwa "punkty".
- dostajesz plakietkę JUDGE, która pojawia Ci się przy nazwie :)

Oto przykłady plakietek :). Powiem Wam szczerze, że poza VIPem i celebem reszta się niezbyt przydaje :P. No chyba, że ktoś uważa, że to ładnie wygląda. Nam to szczerze mówiąc jest obojętne i nie oceniamy ludzi po plakietkach :)



Proszę o niekopiowanie obrazków! Sama je edytowałam i usuwałam tło, jak zobaczę je na jakimś innym blogu, będzie kiepsko! :P

20 komentarze:

Hej.! Zrobiłam artbooka na konkurs.
Donta

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej uwielbiam waszego bloga :D a przy okazji mam pytanie: czy jury po jakimś czasie zniknie ? :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konkursu! :D
Nick: monika947

[Odpowiedz na ten komentarz]

Skoro jesteśmy już przy Vipie, celebie id. to mam małe pytanko. Dlaczego nie można wykupić sobie Vip'a na rok lub 3 miesiące z telefonu komórkowego? W końcu to chyba bez różnicy czy z tego czy z tego bo przecież PLN na telefonie to prawdziwe pieniądze! Jestem bardzo ciekawa bo moja qmpelka która w to gra chciała go sb go wykupić na ten właśnie okres (czyli rok) Pytam się za nią gdyż ona nie ma adresu do waszego bloga i ogl. się za bardzo na blogach o MSP nie zna a ja gdy jeszcze w to grałam to bardzo często wchodziłam na waszego bloga! Jest po prostu cudowny i wiele można się z niego dowiedzieć ;) Jeśli znacie odp. na moje pytanko które układałam przez 2 minutki to czekam na odpowiedź jeśli nie to trudno ;p spytam się kogoś innego :) np moderatorki :) Pozdr. Czytelniczka :) Wesołych mikołajek życzę ;P

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
[Odpowiedz na ten komentarz]

dziex bd teraz wiedziała ile razy kupić VIP na miecha żeby mieć JUDGE
xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja mam vip na 12 miesięcy i jest super tylko kase całą wydałam :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hey! starrr_03 oraz polilolli! Wasz blog jest bardzo ciekawy. Dużo się z niego dowiedziałam np. jak zrobić nagłówek z przezroczystym tłem, dodać muzykę, zmienić kursor i wiele naprawdę wiele innych rzeczy! Proszę dziewczyny powiadomicie Mnie na MSP o nowych postach/wskazówkach? :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

A jeśli kupywałam VIP przez 4 miesiące i 5 tygodni to jak kupię VIP na miesiąc będę miała JUDGE ?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam JUDGE i VIPa .
Ale , brakuję mi CELEBa . ;<

[Odpowiedz na ten komentarz]

poco kupywac vipa jak wygrasz konkurs to bedziesz miała vipa

[Odpowiedz na ten komentarz]

hej zapraszajcie sonia09876655 bo to ja jestem vip na miesiąć ale bende na rok

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hejka, mam takie pytanie, bo ja mam jury i mogę głosować na prace w konkursach..ale nie wiem jak się głosuje, proszę o pomoc :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz