poniedziałek, 28 listopada 2011

Zimowe dodatki na bloga: śnieg, kursory


Wiele osób dziś się pytało, w jaki sposób wstawić śnieg na bloga :). Myślę, że przyda Wam się ta instrukcja i na Waszym blogu nastanie zimowa atmosfera :).

UWAGA! EFEKT ŚNIEGU NIE DZIAŁA NA WSZYSTKICH BLOGACH! 
Niestety nie wiem czym to jest spowodowane, jak uda mi się dowiedzieć, przekażę Wam.

Możesz wygenerować kod śniegu samemu tutaj (KLIK!)
No chyba, że wolisz użyć któregoś przez nas już Wam podanego:)


Delikatny śnieg (kliknij na obrazek, żeby zobaczyć podgląd)
KLIKNIJ TUTAJ, BY ZOBACZYĆ KOD

Konkretny śnieg (kliknij na obrazek, żeby zobaczyć podgląd)
KLIKNIJ TUTAJ, BY ZOBACZYĆ KOD

Shiny Snow Pointer
Kursor śniegowy (animowany tylko w przeglądarce Internet Explorer)
  Blue Snowflake
Kursor płatek śniegu
Animated Falling Snow with Snowman
Kursor bałwanek (animowany tylko w przeglądarce Internet Explorer)
KLIKNIJ TUTAJ, BY ZOBACZYĆ KOD

1. Kopiujemy jeden z wyżej podanych kodów
2. Wchodzimy w Projekt -> Elementy Strony (KLIK!)
3. Wybieramy Dodaj gadżet -> HTML/JavaScript (KLIK!)
4. Wklejamy kod i klikamy Zapisz (KLIK!) Powodzenia:)

10 komentarze:

Ja sobię wezme kursor , właśnie nie mogłam znaleść. ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak dodaje śnieg to jest problem ;/ nie leci wogule i mozna przesunac w bok strone ;///

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wiem, to dziwne, mi na star-poli działa śnieg, ale już na probaczek (inny blog, gdzie próbuje różne rzeczy) już nie... :s

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ok, ja już skonczyłam Artbooka :D
Mój nick to Klaudia0177

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobiłam już ArtBook :D
Mój nick to KOTEKMIMA
P.S. Mam cb w znaj.!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie zgłaszajcie się pod tą notką!!! A pod notką dotyczącą konka...

[Odpowiedz na ten komentarz]

a jak zrobic tlo? na blogu takie na swita albo inne bo nie wem jak zmienic!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie mogę zrobić kursora.. :(
Pomocy...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz