sobota, 17 września 2011

Czat na blogu: wskazówek kilka

Wiele osób pyta się o pewne rzeczy związane z czatem, dlatego też, byśmy nie musiały tłumaczyć wszystkiego po kolei każdemu, zdecydowałam się je zebrać w jedno miejsce.

Jak macie jakieś pytanie, na które nie ma tu odpowiedzi - zadajcie je w komentarzach! W miarę możliwości, postaramy się na nie odpowiedzieć.


instrukcja polilolii: JAK ZAŁOŻYĆ CZAT I WSTAWIĆ NA BLOGA (KLIK!)



Wiele osób ma obok swojego nicka gwiazdki. Zastanawiacie się co one oznaczają? Już spieszę z pomocą :). Bowiem to, że użytkownik jest zarejestrowany i nikt nie może go podrobić. To znaczy może, ale w momencie gdy się kliknie na podróbkę - widać, że nią jest, gdyż nie jest zalogowany (np. ja mam nazwę starrr03MSP, wszystko poza tym do podszywacze:). By się zarejestrować klikacie na swój login i na REGISTER


Następnie wchodzicie w Register for a xat ID. Wpisujecie swoje dane i akceptujecie.



Potem potwierdzacie konto, klikając w link, który przyjdzie Wam na maila i możecie się już zalogować! Logujecie się podobnie jak rejestrujecie (klikacie na siebie i REGISTER) jednak tym razem operujecie w zakładce Login with a xat ID. Wpisujecie login, hasło i klikacie OK! :)




Pytanie miesiąca :) Jest to bardzo prosta sprawa! Wpierw szukacie obrazka, który chcecie dać sobie jako avatar i kopiujecie jego adres. W Google Chrome wygląda to następująco:

Podobnie też z Firefoxie :).


W Internet Explorer jest odrobinkę ciężej: wpierw klikacie prawym przyciskiem i wybieracie Właściwości, a potem kopiujecie Adres (URL).


Jeżeli plik, który chcecie dać sobie jako avatar, nie został przez Was znaleziony w internecie, a macie go po prostu na Waszym komputerze - wpierw musicie go wgrać na serwer. Wchodzicie na jedną ze stron, która to umożliwia. Jest ich wiele, ale ja pokażę na przykładzie imgh.us, gdyż moim zdaniem instrukcja obsługi tej strony jest niezwykle prosta do zrozumienia :)


Wchodzicie na stronę, klikacie Wybierz Plik i szukacie go z miejscu, gdzie jest zapisany. Klikacie na niego dwukrotnie, a potem na Upload Image(s). Czekacie do trzech minutek, żeby Wam się wgrało. Jak się uda, otworzy się nowa strona. Kopiujecie link w pod napisem URL.


Następnie skopiowany link wklejacie w pewne miejsce. By do niego dotrzeć, klikacie na swój nick, będąc na czacie, a potem link wklejacie w pole na prawo od napisu Picture i klikacie OK :)


Powodzenia! :)

31 komentarze:

A mi się nie udało !! Mam firefoxa, dałam na nk mój avek, zrobiłam wszystko zgodnie z istrukcją i NIC !

[Odpowiedz na ten komentarz]

nie działa , pomocy nie wiem jak wkleić zdjęcie z msp obok postu

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jeśli nie działa, robicie najwidoczniej coś źle, bo większości się udaje ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja moge niewiem jak wstawić zdjęcie z painta

[Odpowiedz na ten komentarz]

OMG Bardzo dziękuję wam Dziewczyny! Jesteście super! Tu jest tyle wiadomości o których nawet NIE MIAŁAM POJĘCIA :D np: jak zmieniać kolor w artbook'ach!!! Inni wiedzieli i chcieli za to 4 prezenty z Listy, a wy to dałście na blogu za darmo! Dziękuję Wam!

[Odpowiedz na ten komentarz]

thx już pomogliście mi z blogiem (jeszcze go nie ma) roxi&gwiazda.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

A mi wyskakuje takie cuś : ,,This image file name is in an invalid format, the image file needs to be in ASCII format in order to be uploaded, please take any foreign(non-english) characters away from the image name and try to reupload.``
<--- Mam na Explorerze robie WSZYSTKO tak jak jest tam napisane...:S Ale nic....

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam tak samo jak Sweet Miranda! Jaki to ma być format? 150x20? Pomocy!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki za instrukcję. Najbardziej mi się przydała ta z awatarem!
Dankeeeeee! xdd

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_03 thx ze przyjelas mnie do znaj mowi bella piekna 2011 ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

a jak sie wrzuca na bloga takie sosobki :P
chodzi mikonkretnie o to ze sa moviestar np.star i poli to jak to zrobic?
agnieszka12345678912

[Odpowiedz na ten komentarz]

teraz u mnie jakoś inaczej to wyglądało ale dzęki ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ale tam wszystko jest po angielsku! Prosze napiszz co to znaczy!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki ! Bardzo sie przydałoo !
Mam avatar..jaah...xxd
< 3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziękuje < 3 Wy zawsze pomagacie najbardziej ^-^

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki. Gdyby nie Wy(Ty i Poli) nie umiałaby nic :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz