piątek, 23 września 2011

Wycofane drastyczne animacje

Wczoraj w nocy, po tym jak skończyłam robić 2 filmy (zarazem 2 ostatnie z krótkiej serii Polowanie na smoka), wdałam się w rozmowę z James x_x. Zeszliśmy na na temat dotyczący animek. Ten się mnie spytał, czy zdążyłam kupić jeszcze te animki, które są w tej chwili wycofane. Z ciekawości podpytałam się, o jakie właściwie mu chodzi. Okazało się, że wycofanymi animacjami są:
- Chainsaw !!!
- Body explosion!
- Beating heart (wg Top_Diana: jest to animka z konka medycznego:)


I rzeczywiście, jak wchodzimy w sklepie w rzeczy zwariowane, nie ma już możliwości zakupu tych animek. Z jednej strony może i dobrze... Te animki wywołały u mnie lekki niepokój, gdy je po raz pierwszy zobaczyłam. Nie spodziewałabym się takich w grze dla dzieci, robią trochę siekę z mózgu. Zastanawiam się, czy były one od początku MSP, aż do bodaj lipca/sierpnia, kiedy zostały wycofane, czy weszły wraz z jakimś konkursem. Jeśli tak - jakim?
Niemniej, uważam, że ludzie odpowiedzialni za wycofanie tych animek, powinni być konsekwentni :D. Spójrzcie tylko na te poniżej, są równie kontrowersyjne (a wciąż dostępne do kupienia):


EDIT: (za Klaudzia) Head Chopped Off (pierwsza animka na obrazku wyżej od lewej) jednak też została wycofane...

Jedna z nich, a konkretnie wymioty, została wprowadzona stosunkowo niedawno.
Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami tych pierwszych trzech animek - cóż! Nic nie pozostaje, jak być zadowolonym :D

Znacie jeszcze jakieś obiekty, ciuchy, które zostały wycofane? Jak tak - jakie?
Piszcie w komentarzach!

38 komentarze:

Ja znam ubrania i włosy...Ja mam jedna sukienke ktora jest wycifana i jedne wlosy sliczne ktore sa wycowane. A ja to &Marta&

[Odpowiedz na ten komentarz]

masakra ;x
ale te co pokazałaś już nie ma .. zostały tylko te wymiociny xDD

[Odpowiedz na ten komentarz]

;( Szkoda, że wycofali. Teraz trudno zrobić jakikollwiek horrorek. Na szczęście Krwaienie na podłodze kupiłam

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam pare takich co nie ma w sklepie ale wszyscy piszą, że to unikaty więc chyba nigdy ich nie sprzedawali
Jbc to taka czarno-biała bluzka (Krótka)
Plecak szkolny,zestaw bluzka i spódnica ale je prawie każdy ma :( a i taka opaska z koralików xd
Lorenza Light

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie ma animacji : Head Chopped Off !
Powinna być w walce a jej nie ma , ja ją na szczęście mam : ) ...
Klaudzia

[Odpowiedz na ten komentarz]

z jednej strony to dobrze dla niektórych, ponieważ nie lubią takich drastycznych pokazów xd
a z drugiej strony to niedobrze dla tych co lubią horrory, robią je wciąż i chcą rozwijać swój talent do robienia horrorów dalej.
(Gdy sie nie lubi horrorów to po prostu się nie klika w np. "..........-horror" te kropeczki to jakiś tytuł :D

Izy123

[Odpowiedz na ten komentarz]

Blood on the floor też nie ma,ta animka powinna być w kategorii Rzeczy Zwariowane, a nie ma :<
uff .. dobrze, że kupiłam te animy ..
Mogli chociaż uprzedzić ! xDD

Wiktomanka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda, ze wycofali...jak mowily osoby powyzej -teraz trudno bedzie zrobic jakikolwiek horror.

ZelciA150

[Odpowiedz na ten komentarz]

Z tego co patrzyłam Top_Diana ma rację i to serce w dłoni weszło z konkiem medycznym, wiem bo sprawdzałam i na tym 'plakacie' była ta animka.
Są jeszcze 2 animki, dosyć drastyczne: ' I am loosing it!' i ' Body Crash (VIP)'.
A ta z krawieniem na podłodze wciąż jest.
kikakaj

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się przeraziłam bo chciałam zrobić film z krwawieniem na podłodze. xdd Ale na szczęście jak ktoś ma to może wykorzystać. ;p A według mnie powinni wykopać włosy z bliznami (nie wiem czy ktoś z was je kojarzy ;D)Chopped Up. Blee. ;x Mają jakieś strzępki włosów i strasznie krwawe blizny a nikt ich nie usunoł... Kojarzę też taki krwawy kostium. ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czee dziewczyny macie super blog:D
Chciałam sie spytac jak sie rb naqłówek na bloga.? bo wt rb śliczne a ja chce założyc bloga : 3 nawet moge wam obu obejrzec filmy :p co chcecie : x

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie ma Pooffy Prom !Mam 2 sztuki i w lookach można kupić !
Buuu nie mam żadnej z tych anim co wycofali !
Tu pisze missnajlepsza :d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Uff... Mam blood on the floor :D
Ale ja na przykład to ostatnio suzkałam animacji strasznie starej... Jeszcze z konkursu detektywistycznego z samym pistoletem w górę teraz został tylko taki z napisem police... Więc to pewnie też wycofali, ale nie wiem czemu! To nei było straszne :/

[Odpowiedz na ten komentarz]

mi sie wydaje że ready4fall (bluzka) została wycofana ;D (na msp Maja98222)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ta 3animacja wycofana ta z sercem to była z konkursem medycznym



olivia2001

[Odpowiedz na ten komentarz]

Na Angielskim Msp jest porządek , ponieważ wybiera się wiek i dają ci odpowiednią grupe wiekową .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starr_03 Musialas po co i tak jakieś małe dziecko powie to maie ma mama na to tte anmacje to sa bójdy na resortach albo że takiego czegoś nie ma



Sorry za błędy EMO-girl5

[Odpowiedz na ten komentarz]

wycofali z przedmiotów 2 plakaty z Edwardem i Belą że zmierzchu,z ubrań bluzki z Edwardem,Bellą i jacobem,oraz włosy "twillinhg Alice"!dowiesz się czemu?uwielbiam zmierzch i chciałam te rzeczy kupić i mam wszystko oprucz bluzki z Bellą i Jacobem

proszę dowiedź się dlaczego usunęli terzeczy,bardzo chciałabym wiedzieć :-) w końcu nie są drastyczne

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chce założyć bloga ale nie wiem jak, pomóżcie!

[Odpowiedz na ten komentarz]

to proste animka gun pose mogła imitowac samobojstwo

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wycofali też tą animke z kowadłem X_x''
Nie pamiętam nazwy ale.... Nie ma jej : /

Masakra : /

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wycofano te okukary z konka sylwestrowego te takie za 20, a 2 animki sie popsuły: look at me i build snowman

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wycofali animke z krawawnieniem , którą masz star na 2 zdjęciu ; (
Pozdro :*

[Odpowiedz na ten komentarz]

tak jeszcze ta animka z wykrwawianiem się Nazywam się:

jestembojestem

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja nie wiem co się dzieje!Od początku grania na msp nie miałam wszystkich ubrań,dodatków,włosów (nie animek)itp.
Widziałam kilka naście takich rzeczy a może i więcej! np. na grze "ubierz się" lub u moich znajomych!Nigdy nie miałam ich w sklepie, i wciąż widzę jeszcze inne i inne rzeczy o których istnieniu nie wiedziałam! Ale kiedyś postanowiłam kupić sb bluzę z Looka (nigdy w sklepie jej nie miałam),dodałam ją do listy życzeń i ciskałam z całej siły "kup to" (czy coś takiego) ale się nie dało!Wcisłam to chyba z 1000razy i nic.Z tego co widzę rzeczy te są jakby starszego pochodzenia msp.Ktoś może wie co z tym zrobić?

ps.Sorki że się tak rozpisałam...

[Odpowiedz na ten komentarz]

To serducho z konka medycznego..pamiętam.. :/

[Odpowiedz na ten komentarz]

Trochę długo po tym poście pisze, ale na MSP chyba była kiedyś animka z pokazywaniem "faka". Znajdziecie ją na blogu Top_Diany, gdy ona pokazuje screeny swojej moviestar ;)
pzdr dla wszystkich
Jasiek11

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jeszcze jest taka drastyczna jedna I am loosing it ! Ale trzeba mieć 4 lvl żeby ją zakupić szkoda .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Niewiem.. czy oto chodzi.. ale też takich spodenkówsweetaśnych nie ma;<

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak , ja znam taką jedną animacje .. i nie dziwie się , że ją wycofali , ponieważ , jak by to lekko powiedzieć ... jest wulgarna :)

Lenna

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jeszcze animacja z pokazywanie "faka". Można było ją znaleźć jeszcze na Duńskim MSP u wysokich lvl'i:)
Pozdrawiam wszystkich
Jasiek11

[Odpowiedz na ten komentarz]

moze przez te animki zaczelam dziwnie sie zachowywac czili myslenie jak zabic szymona (mojego kolege z klasy) bo na lekcji udaje kurczaka o_O
a jak chodzi o ciuchy zostala wycofana taka fajna bluzka z bolerkiem i raka fajna spodniczka :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wiktomanka zapprosisz do znaj plis

te wymiociny ma moja znaj

01Nefera

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz