poniedziałek, 19 września 2011

Konkurs: 100 ciuchów do oddania!

Siema! Dzisiaj mamy dla Was 100 ciuchów do oddania za obejrzenie symbolicznych paru filmów starrr_03. Poniżej przedstawiamy instrukcję zgłaszania.


UWAGA! KONKURS ZAKOŃCZONY, PROSZĘ JUŻ NIE SKŁADAĆ ZAMÓWIEŃ! :)



JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
1. Musisz mieć co najmniej 3lv! Wybierasz numerek ciuszka z jednego z artbooków. Możesz wziąć dowolną ilość ciuszków, o ile suma filmów, które musicie wtedy obejrzeć, nie przekracza 57.
2. Piszesz w komentarzu do tej notki, co wybrałeś. Nie zapomnij podać swojego nicka na MSP! (jeśli nie wiesz jak napisać komentarz, kliknij tu)
3. Możesz wziąć udział tylko, jeśli nie oglądałeś wcześniej moich filmów. Zawsze jednak możesz filmy obejrzeć z drugiego konta, a ja prezent wyślę Ci na główne. Konto to musi mieć jednak co najmniej 3 level.
4. Rezerwacja ciuszka trwa do dnia następnego godz. 18. Po tym czasie anuluję rezerwację, a na osobę jestem zła, że nie wywiązała się z umowy. Więc jak wiecie, że nie zdążycie, nie zaklepujcie wielu ciuchów naraz.
5. Przy każdym filmie zostawiacie komentarz, bym mogła sprawdzić, czy obejrzeliście.

Moje filmy są niedługie i ciekawe :) Zapraszam!
Teraz czas na przyjemniejszą część konkursu, bowiem na... ciuszki z artbooków!

SPRAWDŹCIE, CZY CIUCH, KTÓRY CHCECIE NIE JEST ZAJĘTY!!!

Kl












Pamiętajcie! Rezerwujemy w komentarzach, po obejrzeniu zwracamy się po prezent do starrr_03. Nie zapomnijcie o komentarzach!
Trzymajcie się;)

UWAGA! KONKURS ZAKOŃCZONY, PROSZĘ JUŻ NIE SKŁADAĆ ZAMÓWIEŃ! :)

129 komentarze:

Jak będe miała vipka to poogląam twoje filmy i ty mi dasz cichy jeżęli to dobrze rozumiem i cb zaprosze do znjamomych ok odpisz na miala jak co jestek Kizia32

[Odpowiedz na ten komentarz]

Rezerwuję 94 i 65 (czyli 25 filmów.)
Filmy będą oglądane z konta Monteskiusz.

Pozdrawiam, Sheeya

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chce 13 i 11, czyli razem 20 filmow ; p

Lexinka

[Odpowiedz na ten komentarz]

moge z ciuchy za filmy 5/5 nr.95,92,97,.???

[Odpowiedz na ten komentarz]

moge ciuch za filmy nr.9 CrazyLara123 to wyżedj też ja

[Odpowiedz na ten komentarz]

moge ciuszka za filmy nr 55 nazywam sie Mała2003 filmy już obejrzałam

[Odpowiedz na ten komentarz]

7,43,87,90,92,94,95,97 Zamawiam ^^
Moje konto to Klaudzia
I bede oglądała na innym koncie napisze ci w maliu : D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Poproszę 8 , 97 rezerwacja :D
Idę obejrzec filmy

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chcem 23 , 55 , 53 oraz 92
pozdrowionka ;)aha i to dla kasia8941

[Odpowiedz na ten komentarz]

38 40 49
Filmy beda ogladane z kata Cecylia Jones



Resmin<3

[Odpowiedz na ten komentarz]

mogę zamówić 91 i 76 ?? obejrze cie filmy z innego konta jestem beciak98 a obejrze ci z nimfa98 ok ?? razem 30 filmow

[Odpowiedz na ten komentarz]

Co chwile ktos chce juz zajete rzeczy!
Ludzie, upewnijcie sie wczesniej, czy nikt nie zajal przed Wami, bo nie mam zamiaru po kolei kazdego informowac i nie bede.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chcę nr 9,82,76,72
(W sumie 55 filmów)
Nazywam się Pusia9980

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja prosze 38 ( jestem chłopakiem ale co z tego nie ; d )

tomek xxx

[Odpowiedz na ten komentarz]

.marissa. chciałabym 27...gdyby sie zwolniło...

a i tak ogólnie to 67 *.*
...

[Odpowiedz na ten komentarz]

to ja wiki_click...
ogladam teraz filmy z mojego konta te 25 za nr 70 a chcialabym jeszcze nr 81

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja rezerwuje 39 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moj nick to martusia326

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prosiłabym o numer 82. :) Nick: Paulina278

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja chce 48 .... Tylko to fajne zostało :(
Jakby co to będe oglądać z konta turkusxD

Pozdrawiam _Love_<3.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra, zmiana xd
numery: 10, 13, 31, 45, 54, 38, 39
gladam z kont: keys too the angels, laura!!!, marcin_, Izabela_00 (na Izabela tez to przyslji) .
Tu Izabela_00 xdd

[Odpowiedz na ten komentarz]

chcialabym n 26 10 filmow moj nick to Maiitte

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja chce 50 za 1o filmów
moje konto to marissi999 ma 7 level

[Odpowiedz na ten komentarz]

;( wszystko co nie dla vip pozajmowane ;(((

misiek010

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja bym chciała 77, 82 i 94 jak bedzie chociaż 1 wone napisz mail XandraxD

[Odpowiedz na ten komentarz]

chciałabym numer 1 i ci napisze maila na MSP jak zobacze :)

Jessa2011

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sorki pomyliłam się ja chciałabym numer 7 i ci napisze na MSP maile jak zobacze

Jessa2011

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chcę nr.95
i na Msp jestem Lolitek XD masz mnie w znaj.:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Numer 90 =) Czyli 15 filmów.

Ginny24 na MSP

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wybieram numer 23 za piętnaście filmów;)
Paulla121

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prosze....25,39,73
KasienQ
A moglabym obejrzec z mojego 2 konta 3 lvl vip te filmy a ty starr bys mi wyslala kolejne prezenty ? <92,94,97>

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

A więc.. ja zajmuje 23,82 : )
Mój nick to Igaa11 i oglądam już filmy : d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zamawiam 97 i 59 ^^ Moje konto to Malinka162001

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zamawiam 20 xD

nazywam się : AANNIIAA11
xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

A I NR 7 Z WYMIANY 1/5 WŁOSY 15 FILMÓW I JESTEM katyperry10

[Odpowiedz na ten komentarz]

Rezerwuje
42,73,97.

Razem 50 filmów, nazwę mojego drugiego konta na msp, z którego będę oglądać, podam ci w mailu na msp ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja zamawiam 7,56,73 będę oglądała te filmy z konta kolgi o nazwie slawekd15(razem 40 filmów), zamawiam też 97(20 filmów) będe oglądać z konta adrian89gr

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak można by było to chcę zająć nr. 82 . _Margarita_

[Odpowiedz na ten komentarz]

Znczay mam drugie konto : Red : *
I na tym drugim koncie będę oglądała bo przeciez nie można na tym co oglądano ;p I nie wiem czy można ale chciałabym oglądać na Red : * a otrzymać prezent na _Margarita_
Tyle że Red : * ma 1 lvl . ;/ _Margarita_ 5 :d
To odpowiedz mi bo nie wiem czy mogę brać udział .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Albo nie sorry, ale nie dam rady oglądnąć bo mi kompa zcina jeszcze raz przepraszam i prosze o anulowanie ;(

[Odpowiedz na ten komentarz]

24 ! Będę ogl. z konta ejaleocochodziXD
Ja sama mam nick Vic02

[Odpowiedz na ten komentarz]

clio11 jestem 39 te rumience ide oglądać filmy 15 ok i czekam napisze jak skącze

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja już !! obejrzałam 10 filmów 14 i 49 Proszee!!! oglodne jeszcze ci 25 filmów bo to innyu przez ciebie orgsnizowany konkurs a tak pozatym super filmy !!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja już !! obejrzałam 10 filmów 14 i 49 Proszee!!! oglodne jeszcze ci 25 filmów bo to innyu przez ciebie orgsnizowany konkurs a tak pozatym super filmy !! sorry nie podałam nicka Girl's Games

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej Wam Jestem Joanix chciałabym 76,33,37 Jeśli je morzna to z chęcią je wezmę i teraz oglądam filmiki
25 filmików

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej starrr_03 Obejrzałam już 25 filmów
chcę numerek 62 Proszę: i Doceniam twoje super
filmy trzymaj tak dalej
A będą cię ludzie kochać za te filmy i inne rzeczy

[Odpowiedz na ten komentarz]

hej starrr_03 chcialabym nr 82 jak moge to juz ide ogladac ci filmy
Moja nazwa to :E l e n a

[Odpowiedz na ten komentarz]

heej ; >.. mój nick to natusiax33 ja sb rezerwuje 24 , 29 i juz sie loguje oceniac ci filmy !! ale nie doczytałam ile mam ci oceniać za 2 ciuszki !! ; >>..

[Odpowiedz na ten komentarz]

heej ; )) to ja natusiax33 ja sb. jeszcze dorezerwuje nr : 43 ja moge i ocenie ci wszystkie filmy !!

[Odpowiedz na ten komentarz]

to znowu ja Daga132 chcę tylko 13,7,71 i 44

[Odpowiedz na ten komentarz]

UWAGA, KONIEC!!! JUŻ NIE SKŁADAJCIE ZAMÓWIEŃ!

[Odpowiedz na ten komentarz]

zamawiam 13 , 16 i 80 :) (razem 45)
moj nick to moniu5 :)
napisz na mail :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja bym chciała nr.2 i z chęcią obejrzę 15 twoich filmów ;) Pozdrawiam Platasha

[Odpowiedz na ten komentarz]

1Raquelle1 już dawno obejrzałam. Chętnie obejrzę więcej ;) nr.25

[Odpowiedz na ten komentarz]

Rezerwuję 95.!
Pozdro.
TacokochaMichaelaJacksona<.3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Cześć, jestem KOTEKMIMA.
Zapraszajcie mnie do znaj na MSP.

[Odpowiedz na ten komentarz]

JENY!
GRUBO NAD WAMI STAR NAPISALA ZEBY NIE SKLADAC KJUŻ ZAMÓWiEŃ< A WY DALEJ: ,,POPROSZĘ TO I TAMTO!"

[Odpowiedz na ten komentarz]

JENY!
STAR WYRAZNIE NAPISALA: ,,NIE SKLADAC ZAMOWIEN"
A WY DALEJ: ,,POPROSZĘ TO I TAMTO"

[Odpowiedz na ten komentarz]

1/5 błagam o 10 Pliss bende vip w tym miesioncu na miesionc błagam ocenie film a ty mi daj sukienke ok Plisss nazywam się na msp Alhilera :'(

[Odpowiedz na ten komentarz]

chce z tego 1/5 2 i 11 okey jak tak lub nie to mi mailem napisz jak znjdziesz czas ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

błagam o 6 12 21 37 58 68 i 81 jestem zuzia828

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz