sobota, 17 września 2011

Problemy z logowaniem na MSP

Od kilku dni wielu z Was ma problem z zalogowaniem się na MovieStarPlanet.
Wynika to z faktu, że pojawiły się nowe zmiany na MSP - nie denerwujcie się więc ;-)
Aby móc swobodnie się logować, wystarczy zaktualizować program Adobe Flash Player - wtedy wszystko będzie działać :)
Link do programu Adobe Flash Player (klik!)

Jest to sposób polecany przez Panią Moderator, w momencie, gdy ktoś pisze do niej maila, w którym opisuje problem logowania się.


Druga opcja, to zmiana przeglądarki. Możesz ściągnąć Google Chrome, która sama Ci się uaktualnia, gdy wychodzi nowa wersja wtyczki Adobe Flash Player.


Programy ściągnięte ze źródeł, które tu podałam są całkowicie bezpieczne i wolne od wirusów. Jeśli jednak wciąż masz wątpliwości, poproś mamę, tatę, czy starsze rodzeństwo o pomoc w instalacji.

Powodzenia :-)


18 komentarze:

dzięki, właśnie miałam z tym prroblem. ;>

[Odpowiedz na ten komentarz]

mi mama nie pozwala :( to cos mi załego VIPA zje!!!:( :'(

[Odpowiedz na ten komentarz]

To nie jest nic niebezpiecznego, sciagasz program bezposrednio od producenta, wiec nie ma sie czego obawiac :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

mama,mowi ze musi to zkonsultowac z moim wujkiem :( bo jest specem od kompa...:( :'(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak chcesz, ja moge poreczyc, ze nie ma tam zadnego wirusa :). To jest po prostu niemozliwe, sciagasz to ze strony adobe.com, jednej z najpopularniejszy stron z oprogramowaniem.

[Odpowiedz na ten komentarz]

yay!!!jestes super!!mama sie zgodziła ale sie ciesze!!!!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

No wow, to chyba oczywiste, że mówi prawdę (co niegdyś jej się rzadko zdarzało). Dzięki, wreszcie znów będę mogła funkcjonować na moim ukochanym msp ^^ <3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Powyżej mamy pokaz niemałej butności:)
Dla pani slimshadie przygotowaliśmy dyplom i wyróżnienie w kategorii "nie wiem o czym mówię, ale dowalę tej star, a nuż ktoś pomyśli, że gadam z sensem i jestem mądra".
Gratulacje!

PS. poradnik napisany został przez polilolii, pod notką macie jej podpis

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam tego Adoba fabrycznie więc ja nie muszę :33 Samo mi sieu aktualizujee xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki... Od tygodnia nie mogłam wejść na MSP, weszłam na waszego bloga, i od razu namawiałam tatę żeby ściągną Google Chrome, i się udało na MSP wchodzę bez żadnego problemu :D !!! Dziękuje wam ....

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kurde ja mam Google Chrome a adobe mi się nie chce ściągnąć bo pisze ze Google Chrome ma to wbudowane i tak mi nie chce chodzić msp :( jestem załamana Help ;)
Smile140

[Odpowiedz na ten komentarz]

mnie tam zawsze sie włancza bo cały czas gram na Google Chrome tylko u mojego brata nie moge bo on gra na Operze ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

też niemogłam wejśc i to akurat dzień po tym jak se zrobiłam vip na tydzień i właśnie tydzień mi msp nie chodziło !!!!!!!!!! na msp jestem wericislo :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pomocy mi dalej nie dziala ;( POMOCY zrobilm wsystko mienilam przegladarke i scagnem to os i dlej jest 95% POMOCY !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi MSP dziala ;-)
Plis lookajcie topmodel odc 1-2 graja tam np.
cybula.. ona jets super !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam Google Chrome...i nic!Ładuje mi się tylko do 95 %!:(:'(
PS.Na msp jestem Nataszka321!:D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz