piątek, 14 października 2011

Odnośniki w nagłówku: jak dodać?


Dziś na czacie Ciacho-30 dopytywał się, jak umieścić odnośniki pod nagłówkiem, tak jak jest to zrobione na naszym blogu. Uznałam, że tłumaczenie na czacie nic nie pomoże, dlatego też piszę tę notkę, a nuż komuś jeszcze się przyda :) O jakie odnośniki chodzi? Dokładnie o te:


Wchodzimy w główny panel blogspot.com, następnie naciskamy na Edytuj posty. Potem wybieramy Edytuj strony.


Następnie wybieracie przycisk Nowa strona. Przejdziecie do edycji, gdzie będziecie tworzyć podstrony (przykład podstrony: KLIK!)



Jak już stworzycie własną stronę, wybieracie zakładkę PROJEKT, a następnie klikacie dodaj gadżet i szukacie tego, który nazywa się Strony. My umieściłyśmy gadżet pod nagłówkiem, ale oczywiście możecie wybrać ten w menu po lewej, czy prawej (to zależy też od tego, jak Wasz szablon wygląda).


Jak już dodacie gadżet, możecie go edytować. Po lewej macie krateczki, jak odznaczycie stronę, nie będzie ona się pojawiała w spisie. Po prawej z kolei, możecie zmieniać kolejność odnośników, przesuwając je w górę, bądź dół.


Myślę, że to na tyle! Mam nadzieję, że dacie radę :)
Powodzenia!

PS. Dodałam też instrukcję, jak sprawić, by tło czatu było przezroczyste. (KLIK!)

32 komentarze:

Zrobiłam już jeden , ale drugiego nie mogę , bo teraz mam inne edytowanie itp. :(
błagam pomóż !!!!!!!!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja wybieram Strony i mam tam napisane Już dodane, a takie krateczki mi się nie pokazują :( nie wiem co dalej mam zrobić, prozę, pomóżcie.!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Okay juz wiem jak to się robi ( samemu można się skapnąć)
Ale głowi mnie to ..
Jak np. W odnosnikach masz Czat i potem taka strzałka obok napisu ..
Potem wyświetla się np. Ragulamin, Ukryte bużki, Rysowanie na czacie itp.
Jak to zrobiłaś.?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam ten sam problem co ola1312 ,:( help !!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja również miałam taki problem, jednak wykombinowałam, co trzeba zrobić - podzielę się tym z wami :) Najpierw wchodzimy na Pulpit Nawigacyjny (tam gdzie macie listę swoich blogów) i tam, obok bloga na którym ma być to menu, klikacie przycisk z tymi kartkami. Później po lewej stronie ekranu pojawiają się różne zakładki, takie jak: Przegląd, Posty itp. My klikamy na "Strony"... i mamy! Aby ustalić, w jakim miejscu na blogu ma się znajdować menu, klikamy przycisk znajdujący się obok "Pokaż strony jako". Jeżeli chcemy stworzyć nową stronę, klikamy "Nowa strona", a później "Pusta Strona". Mam nadzieję, że chociaż trochę wam pomogłam ;) Jeżeli będą jakieś problemy, piszcie ^^

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej arisu dzięx pomogłaś tylko troche mi się źle zrobiło i muszsze poprawić ale dzięx :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

hej a jak ppotem na tym napisać chodzi na nowej stronie?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Teraz blogspot sie zmienił!! i jest całkiem inaczej...wiec skąd mam wiedziec gdzie cos jest skoro wszystko jest inaczej poustawiane i pozapisywane!?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nie mogę dodawać na innej stronie innych postów tylko jeden...Co zrobić ?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ale blogspot.com to teraz Blogger
wszystko jest inaczej ; *
Błagam pomóż !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Arisu mam już troche ale nie wiem co kliknąć bo obok słowa "Pokaż strony jako" pisze mi tylko
-karty na górze
-linki boczne
-nie pokazuj
pomusz co mam kliknć

[Odpowiedz na ten komentarz]

pomóżcie bo ja zrobiłam już tą podstrone ale nie dam rady jej zapisać bo jak chce kliknąć w ustawienich bloga na "dodaj gadźet" a potem na "strony" to pisze "już dodane" i nie da sie kliknąc pliss powiedzcie mi tu jak mam to zapisać piszcie tutaj w komentarzach lub na msp (moviestarplanet) nazywam się Bernadka

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

mam bloga na tej samej stronie co wy i mam zupełnie inaczej chyba strone odnowili bo nie mam nic tak jak wy :( co mam robić?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Proszee... ;* .. help me.. to nic nie dało.. bo napisane bylo ze ,, juz dodane '' i wgl .. :C

[Odpowiedz na ten komentarz]

@ѕαм¢ια...
Wiesz do tego potrzebny jest specjalny kod html, do którego prowadzi strona, do której zapomniałam linka...Może kiedyś Ci się uda ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@ѕαм¢ια...Wiesz..do tego potrzebny jest specjalny kod html, do którego prowadzi strona, której linka zapomniałam..więc...może kiedyś Ci się uda

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra . Rozumiem, ja chciałam tylko wiedzieć jak to się robi, ale skoro nie dam rady, to spk .

Może kiedyś się dowiem xd

Jeszcze jedno .
Kilka osób z MSP na swoich blogach ma właśnie rozwijane menu .
Np. *Nastka* , ta to ma taki sam blog jak starr .

[Odpowiedz na ten komentarz]

A ja mam problem ;\\
Bo ona ma na tych screenach jak to się robiło PRZED zmianami na bloggerze a teraz są zmiany i wygląda wszystko inaczej :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda że tak późno powiedziałas.Bo już wiedzialam

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak zrobić post w stronie?????????????

[Odpowiedz na ten komentarz]

nie moge znalesc tej strony tej EDYTUJ POSTY

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tylko że teraz wszystko się zmieniło. !
Wszystko jesst inaczej !
nie wiem co robić !
błaaaaaagam pomóż mi !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wiecie .. Blogspot.com/ się zmienił mogę Wam pomoc jak dodać strony..

[Odpowiedz na ten komentarz]

słuchaj Starrr.. bo ja mam bloga .. ale chcę się tylko zapytać jak zrobić animowane zwierzątka na bloga .. proszę . pomóż!

[Odpowiedz na ten komentarz]

samcia - tak wgl to ja zrobiłąm to! gagavipowa-msp.blogspot.com - i co:DD

[Odpowiedz na ten komentarz]

@ѕαм¢ια... Samcia ja to zrobiłam :) gagavipowa-msp.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

:(Mam inne edytowanie chata niż ty!Pomóż!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja na szczęście już wiem jak się robi na nowych blogach to menu ;D Ten post trochę mi pomógł
Pozdrowienia xDD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz