środa, 26 października 2011

Wiadomość od polilolii

Witam:-)

Od kilku dni zaczęłam robić porządki na swoim profilu.
Ponieważ MSP od czasu do czasu się zacina (a tym, którzy mają ponad 1000 znajomych zacina się niemal co chwilę) postanowiłam przyjąć zasadę, że będę miała nie więcej niż 500 znajomych.
Dwa dni temu usunęłam 900 osób (zostało 400) i opublikowałam film pod tytułem "Spis znajomych". Od teraz w znajomych będę zostawiała tylko te osoby, które wpiszą się pod tym właśnie filmem.
Możecie pomyśleć, że to bardzo radykalne posunięcie, ale zaraz Wam wytłumaczę o co mi chodzi ;-)

Odkąd jestem na MSP, czyli od kwietnia, zawsze starałam się pomagać jak największej liczbie osób - oglądałam filmy, dawałam prezenty i grafy. Nie robiłam tego interesownie - po prostu w ten sposób zarabiałam na nowe ciuszki i animki :-)
Im dłużej byłam na MSP, tym wyższy miałam level - a co za tym idzie - liczba znajomych wzrosła do ponad 1300 osób.
Pomyślcie sami: jaki jest sens posiadania takiej ilości znajomych, skoro 75% z nich nie znam, a jedyny kontakt jaki z nimi miałam, to ich prośby o grafa, o kupienie prezentu i oglądanie filmów. Oczywiście na tym ich działalność się kończyła...

Teraz będzie inaczej :-)
1. Mam zamiar mieć 500 znajomych ( ani jednego więcej ).
2. Każdemu znajomemu będę oglądała filmy na bieżąco - oczywiście pod warunkiem, że osoba ta ogląda moje filmy. W innym wypadku będziemy się musieli pożegnać.
3. Po opublikowaniu filmu będę czekała 7  dni - po tym czasie będę sprawdzała kto mojego filmu nie obejrzał. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że czasem z różnych powodów nie wchodzicie na MSP przez kilka dni - dlatego przed usunięciem znajomego będę sprawdzała, kiedy się ta osoba ostatnio logowała. Jeżeli ostatnie logowanie było przed opublikowaniem filmu - nie będę tej osoby usuwać.
4.Każdy mój znajomy dostanie minimum 1 prezent z listy życzeń w miesiącu. Ilość prezentów będzie zależała od naszej współpracy.
5.Każdemu znajomemu będę oceniała looki i artbooki.
6.Z grafami jest niestety trochę gorzej, bo obowiązuje mnie limit 15 minut. Będę jednak starała się rozkładać grafy po równo między wszystkich znajomych :)

Czego oczekuję od Was?
Tego, że przynajmniej raz na 2 dni wpadniecie na mój profil i sprawdzicie, czy nie dodałam nowego filmu, artbooka, bądź looka. Zaglądajcie też do mojej biografii i na bloga- na bieżąco będę Was informowała o nowościach.

Jeżeli ktoś uważa, że wymagam za dużo - niech się wypisze z moich znajomych.
Wprowadzam te zmiany nie po to, żeby kogoś naciągnąć, oszukać lub wykorzystać. Wręcz przeciwnie - dzięki takiemu systemowi KAŻDY mój znajomy może być pewny, że KAŻDY jego film ( od dnia dzisiejszego) będzie przeze mnie obejrzany. Artbooki i looki też.

Jak na razie pod filmem "Spis znajomych" wpisało się 221 osób. W znajomych mam ich ponad 400. W sobotę ostatecznie usunę tych, którzy w moich znajomych są, a nie wpisali się pod filmem.

I na koniec dwie najważniejsze rzeczy:
1. Bardzo Was proszę, nie piszcie do mnie na czacie na MSP. Ja z każdym z przyjemnością porozmawiam, ale niestety po kilku chwilach rozmowy zawiesza mi się cała strona ( nie wiem czym to jest spowodowane ).W razie potrzeby wyślijcie po prostu maila.
Na rozmowy zapraszam Was na naszego bloga :) Często tutaj zaglądam, więc niczego nie tracimy :)

2. Bardzo Was również proszę, aby nie wysyłać do mnie próśb o wymianę ubrań. U siebie mam ciuszki, które mi się podobają i które lubię, dlatego nie chcę się z nimi rozstawać ;)

Dziękuję wszystkim, którzy dołączyli do moich znajomych. Jestem pewna, że nasza współpraca będzie bardzo owocna :) Zachęcam Was również do oglądania filmów Waszych znajomych - nie bądźcie bierni - przecież za każdy obejrzany film dostajecie 10sc, no i przede wszystkim pomagacie sobie nawzajem.

Pozdrawiam,
Pola
polilolii

P.s. Zaczęłam odwiedzać znajomych wpisanych pod moim filmem. Oglądam po 2 filmy, wszystkie artbooki i looki oraz zostawiam prezent i wpis do Księgi gości.


Osoby, u których już byłam:
_Adaś_ , Roksia<3 , sasza9999, SelenaGomez110,qwak,NatTonks13,Pusia9980,
xXxNikaxXx, 11supernati11, Insygnia, Malina30000, lula<31,Poppy_97,Charlie<3,Megasse,Domi479,Olivia-Vampirzyca,Domi450,super lol,piter_@_,EwelaX_,julcia240212,Wiciaax3,Aga99_11,
Listę będę aktualizować na bieżąco :)

EDIT: Z powodu niemiłosiernie zacinającego się MSP (zapewne po wczorajszych zmianach) - odwiedzając znajomych będę oglądała po 2 filmy i dawała prezent. Artbooki i looki obejrzę za jakiś czas.

16 komentarze:

=) Spokoo , rozumiem Cię chociaż sama nie mam takiego problemu. Ja nie miałam Cb w znaaj ale wpisałam się pod twoim filmem i dzięki że mnie dodałaś do znajomych :D
Pzdr zuzz<3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam cię w znaj. i mam zamiar cie nadal miec, wpisałam sie pod filmik!!
Bardzo fajny! ♥

Pozdrawiam olabilunio

[Odpowiedz na ten komentarz]

Popieram , ale muszę trochę zaprzeczyć. Proszę nie usuwaj mnie ponieważ mam karę i dzisiaj tylko dostałam ulgę. Spróbuję się tam podpisać ,a jak nie to proszę nie usuwaj mnie :(

Adkared

[Odpowiedz na ten komentarz]

Adkared - nie ma problemu :)
Pozdrawiam :)

P.s. I bądź grzeczna :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zaprosiłam do znajomych, mam nadzieję na współpracę :D
magnes~

[Odpowiedz na ten komentarz]

Właście podpisałam się pod twoim filmem. Zajrzę później, lecę oglądać pozostałe ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mogla bys mnie dodac? ; ) nie mam cie wznaj ale chyba sie wpsialam ; D


anika258

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej!
Patrzyłam na wasze wszystkie notki ale nie mogłam znaleźć odpowiedzi...
Jak dodać nowe stronki? Bo u mnie się nie chcą dodać... Pliska odpowiedzcie....

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nawet cb nie mam w znaj :( Ale i tak się wpisałam i wszystkie filmy ogl ; DDD
POZDRAWIAM ! Truskawa XD

[Odpowiedz na ten komentarz]

XxCoralinaxX

1. Nowa notka.
2. Edytuj strony.
3. Dodaj stronę.

Powodzenia :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

poliloli, mogłabym cie miec w znajomych, bardzo prosze, obejże ci wszystkie filmy i codziennie będe dawac 2 grafy, bardzo cie prosze

[Odpowiedz na ten komentarz]

polilolii - jakby co to nie będzie mnie 5 miesięcy, i plis nie usuwaj mnie jak wrócę to nadrobię zaległości, oki? Jak ok to thx :)
Effciaa79

[Odpowiedz na ten komentarz]

Polciu, nie mam cię w znajomych, a nikt mnie dodać nie chce. ŻADEN WYSOKI LEVEL! Już wiem dlaczego. BO wszyscy mają gdzieś 10 levele. Chodzi mi o 18 19 i 20 levele. oni mówią, że dodadzą potem, a nie dodają wogóle ! Bardzo bym chciała żebyś chociaż ty taka nie była.

_Shina_
PS. Dodaj mnie do znaj. Prosze :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Niecierpie cie jestś chytra jak niewiem co

[Odpowiedz na ten komentarz]

Lubię waszego bloga, jest SUPER! widzę, że Wy chcecie , aby MSP było dużo lepsze!!!! xDxDxD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz