sobota, 21 stycznia 2012

ACTA: Czy MSP jest zagrożone?

Na wstępie, witam Was wszystkich po niemałej przerwie. Póki co, będę zaglądać na MSP raz na tydzień, dwa, wiosną wrócę już na "dłużej":).


Zacznijmy od tematu, jakim jest ACTA. Nie schodzi on bowiem z ust większości MSPowiczów. 
ACTA to, luźno tłumacząc, Porozumienie Handlowe o Zwalczaniu Podrabiania. To międzynarodowe prawo, które ma pomóc w zwalczaniu piractwa i przestępstw internetowych, w tym również handlu nielegalnym towarem w sieci.

Poniżej przedstawiam Wam krótki filmik, mówiący o konsekwencjach wprowadzenia ACTA w życie (26. stycznia Polska ma przystąpić do porozumienia).


Jak wynika z tego filmu i z informacji zamieszczonych w sieci, pod odstrzałem znajdą się strony z nielegalnym oprogramowaniem, filmami, muzyką MP3. Jednak MovieStarPlanet nie jest i nie będzie zagrożone, co zdążyła już Pani Moderator wspomnieć.


Żeby było jasne - nie popieramy tego "porozumienia" i słusznym jest jest protest przeciwko niemu. Chcemy przecież, by Internet pozostał takim, jaki jest, a rządzący nie cenzurowali sieci.
Tutaj (KLIK!) dowiecie się, jak przyłączyć się do protestu.

12 komentarze:

Dobrze,że o tym napisałaś,bo to chyba jasne,że taka dziecinna stronka dla nieletnich (zwykle) będzie ocenzurowana . Pozdrawiam .
PS Śliczny wystrój bloga .

[Odpowiedz na ten komentarz]

@LadyRedOne Chyba miałaś na myśli nie będzie ocenzurowana :). ACTA ma likwidować strony z pirackimi programami, nielegalną muzyką, nie zajmować się ograniczaniem przekleństw itp. w sieci :) Więc MSP nawet nie ruszą :P.
Jakby co, nie tłumaczą tego Tobie, tylko tak ogólnie ^^.
I dzięki wielkie!

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Jesteś wielka! Ale oglądałam ten filmik i... co z lekami dla potrzebujących?

[Odpowiedz na ten komentarz]

thx za info ;)
powiem ci cos...
...wszyscy na msp panikuja z ACTAMI!!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Heh, dobrze, że to zamieściłaś bo na forum o tym ciąąągle szaleją ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

wczoraj słuchałam wis=domości i nichodzi o usuwanie stron ale dzięki tobie wiem wiecej bo ja nierozumiałam o co chodzi z tymi acta-mi. Nioekomentowałam żadnych postów na forum bo niewiedziałam co to jest tak wogółe i nieśmiejcie sie ze mnie że niewiedziałąm co to jest Proszę nierozpowiadajcie swoim znajomym w realu o mnie. To mnie moja wina że ja mało kumam

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spoko że napisałaś ... Cały czas ktoś szaleje że nie będzie można grać lllub coś w tym stylu :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

ciesze się że o tym wspomniałaś..i jeszcze jedno do wszystkich. błagam nie piszcie ciągle w opisie ANTY ACTA lub załóżyć klub ANTY ACTA ( to nie działa!)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz