czwartek, 26 stycznia 2012

Masz dość MSP? Nie usuwaj się!


Notka powstaje na prośbę użytkownika Bali : 33. Wędrują już do Ciebie 3 prezenty z listy za podsunięcie pomysłu. Tematy na posty możecie przesyłać poprzez formularz KONTAKT (proszę jednak o nienadużywanie!) lub bezpośrednio na maila: starrr03@wp.pl (lepsza metoda).

Nudzi Ci się MSP? Masz dość tej gry?
Najgorsze, co możesz zrobić to ... usunąć się.
Cała procedura przywracania konta najczęściej zajmuje wieeele dni, co pozbawia Cię możliwości gry na dłuższy czas.

Czy mogę sobie zmienić nick poprzez usunięcie się?
Nic bardziej mylnego. W chwili obecnej nie ma możliwości zmieniania nazw na MSP. Jeśli się usuniesz, a moderator Cię przywróci, najprawdopodobniej dostaniesz swój poprzedni nick + pierwszą wolna cyferka. Np. Apsiulka po usunięciu się, otrzymała nick Apsiulka4, gdyż do czasu jej przywrócenia wszystkie nazwy Apsiulka, Apsiulka1, Apsiulka2, Apsiulka3 zostały zajęte.

Usunięcie się to jedyna opcja, by ludzie zwrócili na mnie uwagę!
Bzdura! Trąbienie o tym, że się usuwasz, wyprowadza wszystkich tylko z równowagi i na nikim nie robi już wrażenia. Jedna czwarta MSP przynajmniej raz w życiu się usunęła:). I mają teraz za swoje, wiele osób z oryginalnymi nazwami, po odzyskaniu konta, skończyło na niezwykle pospolitym. Co więcej, mają teraz przylepioną łatkę "usuwacza", co niezbyt dobrze o nich świadczy. (czemu? moderatorzy zamiast zajmować się tępieniem oszustów, muszą przywracać konta takim osobom!!!)

Chcę się usunąć. Jakie muszę zapamiętać dane konta, by za 2 dni znów starać się o przywrócenie?
Pamiętaj: postępujesz żałośnie, jeśli jest to chęć zwrócenia na siebie uwagi. Jeżeli jesteś pewien tego co robisz, a być może w przyszłości będziesz chciał odzyskać konto, przed usunięciem pamiętaj, by:
- znać hasło
- znać e-maila, na które Twoje konto jest zarejestrowane
- wiedzieć ile razy kupowałeś VIPa (i na jak długo) i jak wiele razy doładowywałeś starcoins (!!!)

Byłem lekkomyślny i się usunąłem. / Ktoś mi się wkradł na konto i mnie usunął. Co robić?
Jeśli masz drugie konto na MSP, skontaktuj się z Support. Pamiętaj o wysłaniu potrzebnej dokumentacji, by móc udowodnić, że to Ty jesteś właścicielem konta.
Jeśli nie masz drugiego konta, napisz e-maila na adres support@moviestarplanet.pl.

Dlatego też, ludzie, nie usuwajcie się!
Najlepiej zrobić sobie przerwę od MSP, ochłonąć, a nie zabierać się za tak radykalne metody. Wszyscy i tak mają głęboko w nosie to, czy się usuniecie, czy nie. A tylko niepotrzebnie zawracacie głowę moderatorom, którzy zamiast zająć się czymś ważnym (np. okradzionymi kontami), przywracają Wasze!!! To naprawdę żenujące i tak długo, jak będę grać, będę tępić "usuwanie się", tylko po to, by być w centrum uwagi.
Gdy robicie sobie przerwę (bez usuwania, po prostu nie logujecie się), pamiętajcie, żeby przynajmniej raz na 4 miesiące logować się na MSP, gdyż Wasze konto może zostać automatycznie skasowane.

Wybaczcie za notkę napisaną dość ostrym językiem, ale już mam dość tego masowego usuwania się. I zapewne nie tylko ja :).

61 komentarze:

X_X Ja się raz usunęłam i mam zamiar drugi i mi nie zabronisz -,-

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ojoj.. Ciekawy temat :)
Teraz już wiem, że nigdy się nie usunę. :D

Andziula60

[Odpowiedz na ten komentarz]

nigdy nie mam zamiaru się usunąć :) jeśli mi sie znudzi to zrobie tak jak James x_x i po prostu przestane grac :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wiesz co? Ten post jest żałosny! Co ty masz do tych którzy się usuwają to jest ich sprawa! Jak nie masz tematów do pisania to po co piszesz?! A w ogóle to jakim ostrym językiem zapewne ostrego nie słyszałaś!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jakby mi sie kieyds MSP znudzilo ,woel przerwe robic,
lub rodzenstwo bedzie mi wchodizc na konto ,pozowle im.:
Marysia)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pff. Star! Nie słuchaj tych co tu piszą .. ; ) Moim zdaniem fajny post i bardzo ciekawy ;) Pozdrawiam.
wikta9933

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja zawsze radze żeby nie usuwali konta tylko je zostawili i się logowali najwyżej po to żeby im nie usunęli :D
pozdrawiam Saphira

[Odpowiedz na ten komentarz]

Według mnie to jedna z ciekawszych notek :) .

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Marika :P xd Usuwaj się do woli, ale nie zdziw się, aż moderator wreszcie ci konta nie przywróci :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anonimowy Ja również zrobiłam sobie ostatnio prawie 2-miesięczną przerwę. To najrozsądniejsze :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anonimowy No, nie wiem. Jak czytałam ten post, dla mnie wydał się on napisanym w ostrym tonie, ale chyba tylko tak niektórym przemówi do rozsądku. Jeśli chodzi o ciebie... Wole nie wiedzieć, jaki dla ciebie jest ostry język :). Podwórkowe wulgaryzmy???

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anonimowy Świetny pomysł!
@wikta9933 Dzięki, nie będę słuchać :). Pewnie te osoby usuwały się po 5 razy i teraz czują się urażone.
@Saphira No i to jest dobre podejście!
@LadyRedOne Dziękuję:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

star, jak robisz takie linki (wiesz, takie: @Anonimowy) bo u mnie na blogu to nie działa :)
Post jest spoko, i niech się później nie dziwią że im moderator nie da kolejnej szansy...
Co do ostrego języka: jak na wasz blog to na serio ostre zdania xd :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

spróbuję jeszcze raz jesli pozwolisz :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Matti04 Jeśli znasz HTML'a i angielski, wpisz w google "reply to comment blogspot widget" i pokombinuj. Nam moja siostra to zrobiła... (powtarzam to już tysięczny raz :D)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star masz racje . < 3

Usunełam się po raz drugi i żałuje . Ale cóż to była moja decyzja .

; ) . Świetny post .

KochamBartka .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Anonimie jesli mas zamiar starr na jej własnym blogu oczerniać to spadaj

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi sie ta notka bardzo podoba :D
Nienawidze ludzi ktorzy sieja panike na forum i w ctr ze sie usuwaja :/
To jest no poprostu żałosne...

[Odpowiedz na ten komentarz]

a ja się boje ze hacker który się włamał do konta mojego może mnie usunąć a niepamiętam z ile razy wykupywałam VIP ;x ale morze dziś odzyskam to konto!

Dj karolina24

[Odpowiedz na ten komentarz]

Witam tu aszley1607 to prawda ja robię przerwe od msp ale to nie aż tak -,- Poozdrawiam

[Odpowiedz na ten komentarz]

Masz rację! Właśnie chciałam się usunąć, ale dzięki twojej notce zrozumiałam, że to bezsens! Po prostu zrobię sobie przerwę na 1 miesiąc, bo na razie mam inne zajęcia.
I jeszcze raz Ci dziękuję!

Pozdrawiam! ;**

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja już raz sobie zrobiłam przerwę od msp nie ma sensu się usuwać a gdy masz duży level i się usuniesz a później będziesz chciał/a znowu grać to musisz to robić od nowa no chyba że uda się przywrócić konto;) Dzięki Star że o tym napisałaś teraz już większość wie że nie można się usuwać! NIGDY tego nie róbcie ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

No dokładnie, tym bardziej że Ci którzy się usuwają, zapewne nie zwracają uwagi na to, ile pieniędzy wydali na ViP'a !Kiedy ja przestałam w to grać, nie usunęłam się, bo wiedziałam że powrócę. (Czasami warto sobie zrobić przerwę od MovieStar Planet, ;))

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja raz po prostu nie miałam czasu wchodzic na msp i przez to mi konto usuneli . Napisałam do moderatorki z prośbą o przywrócenie ale mi odmówiła. Więc założyłam nowe konto . moja koleżanka z MSP skasowała sobie konto choc namawiałam ją aby tego nie robiłaa ona namówiła do tego jeszcze jedną naszą koleżanke ze szkoły i obie se usuneły konta , a teraz mają nowe i tego żałują bo muszą wbijac lv od początku

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dokładnie! Najgorszą rzeczą jaką możesz zrobić (jeśli 'znudziło' Ci się MSP) to usunąć konto! Potem będziecie błagać załogę MSP o przywrócenie konta! Ja nie mam zamiaru usuwać konta, ponieważ jest to głupie! :)
Jasiek11

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja raz pisałam, że ODCHODZĘ, a inni mi pisali żebym się nie usuwała xDD I żebym przed "usunięciem" rozesłała ciuchy -.- Ale przemyślałam to i oto jestem :P I tak nic nie mówiłam o usuwaniu się xdd

[Odpowiedz na ten komentarz]

W życiu się nie usunę! xd
Mam fajna nazwę, duży lvl i fajne ciuszki- nie mam zamiaru! ;3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chciałam się kiedyś usunąć... I to nawet dzis przed przeczytaniem tego posta... Masz rację... Nie usunę się... Jak już przeczytałam tego posta to zrozumiałam że to nie ma sensu i daję słowo że będę to tępiła w przyszłości na MSP... Mamy świetne MSP ale trzeba się postarać by było jeszcze lepsze!! :D
Pozdrowionka Anahi_1029
:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Niiigdy się nie usunę. Cieszę się że zrobiłaś taką notkę, bo zapewne chociaż kilka osób które planowały się usunąć po przeczytaniu tej notki się nie usunąą . Ta notka jest bardzo ciekawa, i jak dla mn, bardzo przekonującaa .
Pozdrawiaam :**

[Odpowiedz na ten komentarz]

dziękuje za taki mądry post
bo poco się usunąć jak można zrobić sobie poprostu przerwę
pozatem są minusy usunawania
- ktoś zajmie ci nazwę
kiedyś widziałam Moviestars, których nie można było zaprosić
czy to też przez to, że się usunęły?

dejna777

[Odpowiedz na ten komentarz]

hmm bardzo ciekawa notka, ale raz popełniłam taki błąd...!Kiedyś miałam takie fajne konto.Miałam duży level,wspaniałych znajomych którzy mi dużo oglondali mi filmów!Miałam w jednym filmie ok.40 obejżeń!Miałam super ciuchy i animy.Aż postanowiłam się usunonć.Przecież jeszcze nie czytałam tej notki.Jak dobrze pamiętam miałam wtedy nazwe ela884.Teraz tego żałuje :(
Sory że się rozpisałam:D Pisała Ke$ha 000

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie polecam usuwania się później będziecie żałować a jeśli wam się znudziło to może cie komuś oddać to konto np siostrze czy bratu komuś do kogo macie zaufanie

Pozdro Przystojniak♥!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Racja, kiedyś też chciałam się usunąc, ale nie umiałam ; D
Bo to jest Straszznne! pracujesz, zdobywasz fame, kupujesz VIP i nagle usuwasz konto ; /
Tylko kase sie traci; /
Ale dobrze, że napisałaś o tym notkę ; >
Pozdrawiam ; ***

[Odpowiedz na ten komentarz]

Super post!..:) Mnie tez się nie podoba jak ktoś pisze "usuwam się", tego nie robi i za godzinę wchodzi bo mu się nudzi.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja też uważam że usuwanie się jest bez sensu .

[Odpowiedz na ten komentarz]

No dokładnie -.- Takie szantażowanie innych typu "jak nie obejrzysz mi filmu to się usunę" jest więcej niż żałosne...ludzie, serio myślicie, że ktoś będzie po was rozpaczać ? Mniej spamu w CTR, że za chwilę dana osoba się usuwa (chociaż w większości i tak tego nie robi) x.x

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja usunełam się z MSP i nie żałuje. Po prostu gra mi się znudziła. Nie chciało mi się robić filmów itp. Skoro komuś się naprawdę znudziła gra to niech się usunie. To jego sprawa czy się usuwa czy nie. Jak dla mnie przywracanie kont jest bez sensu. Pracownicy MSP są po prostu litościwi dla nas. A potem znów się i tak usuwamy..

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spk.Jak mi się znudzi to dam to konto mojemu bratu lub jakiejś koleżance.:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ani mi w bańce (XD) Usuwać się!Msp jest dla mnie jak drugie życie ♥ :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bez sensu post, każdy ma prawo się usuwać.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja się nie usunę ;d
Na co mi to :) A z zresztą tęsknie teraz do mojego konta Klolli bo zostałam bloknięta e tam przeżyje ciekawa notka ;) Pozdrawiam Klolli :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Marika :P xd
Nie o to chodzi, tylko ona otrzega, jakie sa skutki -,-

[Odpowiedz na ten komentarz]

moja naj sie usuneła teraz nazywa sie d.... u.... ale dalej jest naj

[Odpowiedz na ten komentarz]

moja naj sie usuneła ale dalej jest moją naj nacisnij na mnie na msp to zobaczysz :p ALE SZKODA ! A JESTEM : kochana12345678900987654321

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja odeszłam z MSP na 1,5 miesiąca, ale się nie usunęłam.I nie żałuję wyboru :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki , już wiem że nie bd obciążać moderatorów tylko po prostu zrobie Sb przerwę od grania .. Aha , nie słuchaj tych na dole , po prostu nie rozumieją o co chodzi . ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja się usunełam i panna star która jest dla wszystkich niemiła i kłamie np jeśli chodzi o sprawe ze zuzą to jesteś jędzowatą zązą star i nie będziesz nam >KAZAŁA< nie usuwać się mamy to prawo zrobić królowo

[Odpowiedz na ten komentarz]

Proszę pomóżcie!!!:( Ja się usunęłam i żałuje jak mam przywrócić konto??:(((

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nie mam zamiaru sie usuwać bo to rzeczywiście głupie. Po co sie usuwać jeśli i tak nik nad tobą płakać nie będzie że się usuwać

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz