wtorek, 24 stycznia 2012

(2. tura) Konkurs: postać fikcyjna


Ciąg dalszy konkursu na postać fikcyjną (KLIK!)...
Przed Wami pięć grup! Z każdej grupy wyjdzie tylko jedna osoba, która będzie następnie walczyć o pierwsze pięć miejsc, które są nagradzane!

  • Album ze screenami (prawie) wszystkich osób, które brały w konkursie: (KLIK!)
    Nie wiem dlaczego, ale photobucket nie dodał mi ze 20 zdjęć:/.
Możecie namawiać do głosowania na swoje postaci wyłącznie na MSP. W komentarzach nie wolno wspominać, który look należy do Was! Takie osoby będą dyskwalifikowane natychmiastowo. Nie chcemy przecież, by ludzie głosowali na "level", a na najciekawszy look.

ABY ODDAĆ GŁOSY NA WYBRANY LOOK, KLIKNIJ TUTAJ: (GŁOSOWANIE ZAKOŃCZONE)

Głosy można oddawać do 25.01.2012 godz. 20:00
1. Z każdej grupy głosujecie na jedną osobę. (w sumie oddajecie 5 głosów)
2. Ta osoba, która w danej grupie zdobędzie najwięcej głosów, przejdzie dalej (do III tury).
3. W trzeciej turze będziecie głosować na zwycięzce całego konkursu. W trzeciej turze znajdzie się pięć osób, po jednej (która uzyska najwięcej głosów) z każdej grupy.
4. Każdy więc, kto przejdzie do 3. tury, ma zagwarantowane prezenty. Po prostu będziemy głosować, kto powinien dostać prezenty za 10000sc, a kto za mniej :).

I JESZCZE JEDNA PROŚBA... NIE ŻALCIE SIĘ NA CZACIE, ŻE NIE PRZESZLIŚCIE DALEJ! Piszę to, bo nie minęło 10 min od opublikowania posta, a już łzy niektórych zalewają cały czat i mojego priva.  
To nie jest tak, że Was nie lubię, a Wy powinniście czuć się poszkodowani. Wybierałam looki, które mi się spodobały, nie znając nicków ludzi, którzy je zrobili. Z ok. 120 looków musiałam wybrać zaledwie 30.
Będą jeszcze następne konkursy. Jeśli będziecie brać w nich udział, prędzej czy później, na pewno coś wygracie:)

GRUPA I

Nr 1: Królewna Śnieżka
Nr 4: Draco Malfoy z Harry'ego Pottera

Nr 2: Myszka Minnie
Nr 5: Kot w butach


Nr 3: Śpiąca Królewna
Nr 6: Velma ze Scooby-Doo



GRUPA II

Nr 1: SP2 z gry NosTale
Nr 4: Prosiaczek z Kubusia Puchatka
Nr 2: Marge Simpson
Nr 5: Cleo de Nile z Monster High

Nr 3: Smerfetka
Nr 6: Amber z filmu "Tajemnice domu Anubisa"


GRUPA III

Nr 1: Daphne ze Scooby-Doo
Nr 4: Pippi Langstrumpf

Nr 2: Ciasteczkowy Potwór
Nr 5: Bellatriks Lestrange z Harry'ego Pottera

Nr 3: Gargamel ze Smerfów
Nr 6: Kot w butach


GRUPA IV

Nr 1: Karate Kid
Nr 4: Kolczasta Piłeczka z Johny Test

Nr 2: Cornelia z Witch
Nr 5: Śpiąca Królewna
Nr 3: Pocahontas
Nr 6: Księżycowa Księżniczka


GRUPA V

Nr 1: Susan Test
Nr 4: Żaba z filmu "Księżniczka i żaba"

Nr 2: Królik Bugs
 Nr 5: Wilma Flinston
Nr 3: Supermenka
Nr 6: Alice z Resident Evil AfterLife


Gratulacje dla tej szczęśliwej trzydziestki! Zostali oni wybrani z ok. 120 zgłoszeń :).
Teraz do Was należy, kto przejdzie do kolejnego etapu.

W następnym etapie będziecie głosować na zwycięzce całego konkursu, pośród zwycięzców poszczególnych grup :)

Dziękuję też wszystkim, którzy wzięli udział :). Jeśli nie przeszliście dalej - nie poddawajcie się! Wkrótce kolejne konkursy.

18 komentarze:

Ohhhh <3 Dziękuję <3 Ale w tym napewno nie wygram xd

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Karate Kid oszukuje nie wybierajcie ją ona oszukała około 20 ludzi żeby na nią głosować chcecie żeby wygrała oszustka?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ehhh,szkoda,że się nie dostałam :(
Byłam przebrana za postać z gry Alice Madness Returns.
Ale jedno powiem:
Zmarnowana kasa!

Karoska Krejzoska!

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anonimowy Zgadza się, nie głosujcie na nr 1 z grupy IV!!! To oszust! ;( Do tego jest chłopakiem i udaje dziewczynę!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziękuję ♥♥ (grupa I nr 3) ale nie nalegam, w końcu to do was należy wybór ! (JBC ja na sb nie głosowałam ! tylko na drugą śpiącą królewnę ;D) Gratuluję wszystkim co się dostali ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie dostałam sie dalej,nuum ale top nic,przynajmniej dobrze sie bawiłam.:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziękuję przeszłam dalej :)
Jednak nie zmarnowałam sc wydać trzeba było dużo ale warto:)
Nawet gdybym nie przeszzła do 3 tury to i tak się cieszę że jestem w tej trzydziestce. :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Głosuje na Smerfetke w drugiej grupie! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja nie mige zaglosowac a glosuje na ( jak nie moge tam zalosuje tu )
I - nr. 3
II - nr. 5
III - nr. 5
IV - nr. 6
V - nr. 5

[Odpowiedz na ten komentarz]

(gr.1)nr 5 ,(gr.2) nr 3 ,(gr.3) nr 2 ,(gr.4) nr 3 ,(gr.5) nr 1 ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz