niedziela, 29 stycznia 2012

Jak kupić unikaty?


Wraz z ostatnimi zmianami na MSP, zaistniały problemy z kupowaniem unikatów, czyli przedmiotów, które nie widnieją w sklepie, a które dotychczas dało się kupić jedynie z czyjegoś looka.
Nie powiem, zdenerwowało mnie to niezmiernie, gdyż kupuję wiele unikatów, np. balerinki, na MSP :).
Jednak rozgryzłam to, jak można je zdobyć! I teraz mam zamiar się z Wami tą wiedzą podzielić :).

Załóżmy, że chcemy kupić unikatową czapkę VIP z walentynkowego VIPa...
Wchodzimy na mojego looka.


Wybieramy KUP.


Klikamy zwrot przy wszystkich ciuszkach, jakich nie zamierzamy kupić. Zostawiamy tylko to, co chcemy.


Zmieniamy kolory ciuchów i teraz, uwaga! Wybieramy Życzenie, aby dodać ciuch do listy życzeń.
Wy niestety nie będziecie mogli sobie sami kupić unikatowego przedmiotu z listy życzeń... Ale ktoś inny tak! Dlatego możecie wymienić się z kimś, komu ufacie (!!!), żeby on kupił ten unikat Wam z listy, a Wy jemu coś innego, co kosztuje tyle samo starcoins.
Od razu tu zaznaczam, żeby nikt nie prosił mnie, wystarczająco dużo mam na głowie, nie dam rady się jeszcze w to bawić :).

Mam nadzieję, że instrukcja Wam pomogła :)
Trzymajcie się!

ps. Nie ma już limitu na wysyłane prezenty ^_^. Można wysłać ich ze 100 nawet w godzinę, jupi!

17 komentarze:

Strasznie się cieszę, iż dodałaś taką notkę na bloga. Tylko faktycznie szkoda, że nie można sobie samemu kupić unikatu ;/ Mam jedno pytanie, czy kolor unikatu przed dodaniem na listę, trzeba zmienić?

[Odpowiedz na ten komentarz]

nie ma limitu? jeszcze bardziej super! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

ciekawa instrukcja ale ja nikomu nie ufam xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

JA JUZ DAWNO TO ROZGRYZŁAM I KUPOWAŁAM SOBIE UNIKATY Z 2 KONTA ALE I TAK DZIĘKI :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Anonimowy-wszystkie unikaty w ten sposób można kupić,nie tylko te dla VIP.

[Odpowiedz na ten komentarz]

To fajnie że o tym napisałaś mimo że to już odkryłam kiedy kupowałam unikatowe słuchawki :D
Mogę zaufać mojemu 2 kontu :D - ale nie w sprawach z rzeczami VIP bo z tym to już jest ciężej O_O :D
Pzdr :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja juz to odkrylam ;) kupuje sb z innego konta i jest git. ;d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja normalnie kupuje unikaty .. Ostatnio normalnie kupiłam sobie unikatowy sweter!

[Odpowiedz na ten komentarz]

JA se ostatnio kupilam unikatowe wlosy :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ale czy tylko i wyłącznie ktoś musi kupić nam unikaty? Jeśli serio musi to wielka szkoda bo we wtroek (13.03.2012) Daładowuję sobie 50.000sc, i szkoda ża sama nie mogę tego kupić... Jeśli jest inny sposób to piszcie! PLZ!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz