środa, 25 stycznia 2012

Walentynkowe MSP! Nowe tło, nowy VIP.


Po pierwsze, dziękuję za cynka odnośnie zmiany wyglądu MSP na walentynkowy, Emo12345:). Poszły już do niej 3 prezenty.

Od paru godzin na duńskim MSP widnieją zmiany (na polskim będą jutro lub pojutrze). Na pierwszy rzut oka, widzimy inne tło... I bardzo dobrze, już chyba każdy miał po dziurki w nosie zimowego. Teraz jednak, znając MSP, walentynkowe tło nie zejdzie aż do Wielkanocy :).


Chyba graficy nie przemęczyli się zbytnio, tło bazuje w dużej mierze na Funfair Night


Zapewne od czwartku (lub piątku) będziemy mogli kupić sobie Walentynkowego VIPa. Już przy Świątecznym, wyraziłam swoje zdanie, że mimo iż chciałabym go mieć, uważam, że kosztuje on stanowczo za dużo. A ja nie jestem z tych, co grają rok w MSP jednym ciągiem. Lubię sobie przerwy robić:).



Boonie, którego dostajemy wraz z zakupem VIPa, jest przesłodki, czyż nie :)? Poza nim, prezenty wyglądają dość nieciekawie. Jakaś fontanna, potworki, aniołek i czapka.

Wprowadzono również nowy panel zakupu VIPa.


Poza tym nie zauważyłam żadnych istotnych zmian, które miałyby na celu poprawić grywalność MSP. Szkoda, bo parę funkcji wymaga dopracowania. Chociażby nasz MSP'owy czat. Panowie programiści powinni coś w tym kierunku zrobić, gdyż w momencie, gdy posiadamy powyżej 500 znajomych, nieważne jak szybki nasz komputer jest (bo to nie od niego zależy, a głównie od serwerów, na których postawione jest MSP), w momencie, gdy wszyscy odświeżają CTR, nie da się grać!

EDIT: izunia333 zauważyła, że dostajemy więcej starcoins przy zakupie VIPa! Jupi!

Jak zauważycie jeszcze jakieś zmiany, o których nie wspomniałam, dajcie znać w komentarzach.
I co? Kupuje ktoś z Was Walentynkowego VIPa ? :)

22 komentarze:

Nawet jeszcze go nie widziałam. a co do Boonie- sweetaśny.prezenty jak napisałaś nieciekawe. jeszcze od ceny zależy.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Oł, ja osobiście niegdy nie kupowałam VIPa na rok. Tym razem też nie chce :)
Bardzo ładne zmiany, choć przyznam, że troszkę nudne. Dla mnie najlepsze są konkursy, ale coś kiepsko w tym roku : /
Dzięki za informację. :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

nie kupie vipa po 1 szkoda kasy a ja tyle nie mam na komi a po 2 nie potrzebne mi to

[Odpowiedz na ten komentarz]

mam konto od paru miesiency jakos tak os 2/3 miesiency , nie wchodzialm na niego przez jakis czas ..
teraz wchodze a tu klapa ...
nie mama kasy , ciuchow , zajomych , levela ( mialam 4 ) ilmow ( mialam z 15 ) ani nic
dotego nic sie nie zmienilo jesli chodzi o wyglond ...
co sie stalo ? :(

I racja super te bonnie ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Aszulc30 ja sądzę, że to tylko dlatego, że pani moderator usuwa wszystko gdy się nie wchodzi przez dłuższy czas. Przystojniakkk_03 był zablokowany na zawsze, ale moderatorki złagodziła karę na 3 dni :) ale on stracił filmy, looksy itp. A twoi znajomi mogli Cię usunąć, bo byłaś tak jakby "bezużyteczna". Tacy są. Widzą, że rzadko online to usuwają. :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Andziula60 Nie rozpuszczaj plotek :). Przystojniak miał być zablokowany na 3 dni za wpisywanie w ctr "nielegalnego" adresu :D. Ale pani moderator się pomyliła i dała mu bana na zawsze. Ludzka rzecz - pomylić się:). Dlatego natychmiastowo został odbanowany. Trzymaj się!

[Odpowiedz na ten komentarz]

@aszulc30 Przeczytaj regulamin MSP. Jak konta nie używa się przez 2-3 miesiące, moderatorzy mogą je usunąć.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spoko, mogłam się pomylić, bo czytałam jego biografię i wspomniał o tym :)
Jak ja kocham twoje "3maj się"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajne zmiany a;e nie kupuje VIP na rok ..
Takie se te upominki ale bonnie fajny xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajne bardzo sweet boonis i wogule wszystko jest sweet

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja bym chciała tego VIP'a ale rodzice się nie zdodzą! :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

starr ja klikniesz detajler to też jest zmieniony ten no... sama zobaczysz :)
sweet.< 33 (wikim)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starrr, w pełni popieram! Ja sama popełniłam wielką głupotę, kupując VIPa na rok... chociaż kusi, kusi.. ;) Tak apropos, ledwo się obejrzysz i masz 3 tys. sc :P I wtedy właśnie osoba, która zdecydowała się na VIP, doładowuje sobie star coins, nieświadoma tego, że może się powtarzać w nieskończoność... stwierdziłam , że członkostwo VIP to marna, bezmyślna inwestycja. Inwestowanie w GRĘ to po prostu naciąganie ludzi, a pani moderator to, niestety, osoba, która troszczy się nie o nas, tylko o nasze pieniądze... ; /

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anabelle Rockin No niestety, w końcu to biznes. Najgorsze jest to, że ostatnio MSP prowadzi dziwną politykę. Na każdym kroku widać, kto ma VIPa, a kto nie (plakietki na forum, żółte nazwy osób dostępnych na czacie). Trochę przegięcie...

[Odpowiedz na ten komentarz]

star masz racje...
teraz prawie wszyscy zwracaja uwage na VIP albo lvl. ://
Na MSP jest może 15% osób które zwracają uwage na charakter a nie rzeczy materalne !
MovieStarPlanet bardzo sie zmienilo odkąd zaczelam tam grac...

[Odpowiedz na ten komentarz]

aha
Ps: Komentarz powyżej napisala
izunia333
(zapomnialam sie podpisac :D)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chciałabym sobie kupić ale też uważam że jest za drogi. Znając samą siebie przez rok msp mogło by mi się znudzić i co wtedy zrobić z tym vipem. I potem tylko żałować że się kupiło.
Sweetstar111

[Odpowiedz na ten komentarz]

Właśnie o to chodzi.. też bardzo irytuje mnie pomysł wyróżniania osób, które pozwoliły sobie na członkostwo VIP. Uważam, że nie ma się czego wstydzić, że rodzice nie mają pieniędzy, lub po prostu się nie zgadzają. Dlatego teraz apeluje: Nie kupuj VIPa, kup sobie fajny ciuch ( no na przykład :) )

[Odpowiedz na ten komentarz]

wedlug mnie z tego walentynkowego vipa'a jest fajny tylko zwiarzak.
po co komu potworki ; p

[Odpowiedz na ten komentarz]

Łeee obniżyli SC za VIP za miesiąc z 6000 SC na 5000 SC O_O
A zwierzaczek sweet :*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Na 87% będę mieć walentynkowego VIP'a strasznie się cieszę. Kupuję, go za kasę z Wigilii :) Mój nick to: Shannon

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz