niedziela, 18 września 2011

Dodatki na bloga i ριѕαηιє тαкα ¢z¢ισηкα :)

Dzisiaj przedstawiamy wskazówki, jak uatrakcyjnić wygląd Waszego bloga i zaszpanować... Ciekawym pismem! Pewnie wielu z Was widziało ℓυ∂zι ριѕzα¢у¢н ω тαкι σтσ ѕρσѕσв i zastanawiało się, jak to możliwe.


Otóż, pomocna do tego jest strona namefunk.com, która przekształca Twoje zwykłe literki w niesamowity napis! Wystarczy w Type In Your Message... wpisać, co ma się do powiedzenia, a ozdobna wiadomość sama się wyświetli.


Następnie po prostu kopiujecie tekst i możecie się nim cieszyć do woli :)


Następną stroną, którą chcę polecić jest glittery.pl. Pewnie wiele osób ją zna :). Możecie tam przekształcić swoje zwykłe obrazki w błyszczące. Nie będę tłumaczyć jak, bo strona jest po polsku. Jedyna wada strony to taka, że na obrazku strona umieszcza swój adres. Więc robią sobię darmową reklamę, a Wam zaśmiecają zdjęcie. Istnieje jednak darmowe narzędzie do robienia wystrzałowych napisów, które unika 'reklamowych' zagrywek. Tą stroną jest textspace.net. Po kolei wytłumaczę teraz co i jak.
Wpierw wchodzicie i wybieracie jakiego typu napis chcecie mieć. Ja zacznę od króliczka:)


Ustawiamy swój tekst, kolor tła. Pamiętajcie, że znaczek Make my blinkie! możecie klikać dowolną ilość razy, by sprawdzić jak Wasz obrazek wygląda :).


Dalej, możemy obrazek zapisać na komputerze, by potem ze sprzętu wrzucić zdjęcie bezpośrednio na bloga lub inną stronę (jak? KLIK!)


Kod HTML możecie wkleić np. na bloga, w zakładce Edytuj kod HTML (podczas pisania notki) lub dodać do szablonu.
A oto śliczny obrazek, który stworzyłam w 3 minutki :)

 

Ten obrazek był bardzo prosty to stworzenia :). Przejdźmy teraz do innego... Wybieram Dynamic Glitter Text :)
 

Potem uzupełniam dane, tak jak opisane jest to na zdjęciu poniżej...


Pamiętaj! Możesz klikać Make my text! dowolną ilość razy, by sprawdzić, jak wygląda aktualnie napis.


Jeśli chodzi o zapisanie, udostępnienie obrazka - robicie to tak samo, jak opisałam to wyżej :)
A oto mój napis! Niezbyt piękny, ale stworzyłam go na szybciaka. 

 

Mamy nadzieję, że pomoc się przyda, a Wy będziecie tu często zaglądali. Nie zapominajcie wspomnieć o swojej obecności na czacie, przynajmniej od czasu do czasu ;)!

29 komentarze:

Dziękuję wam bardzo:) Bardzo mi się przydało:) Na was można liczyć:) Nie ma takich pomocnych osób jak wy:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Thx za podpowiedzi stresznie mi się przydało.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Blog jest świetny.Ja też mam bloga może na niego wpadniesz jest o MPS ?http://crazynajcandy-moviestarplanet.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

HeH Dziekuje Bardzo mi To pomogło zawsze Chciałam to wiedzieć Mam nadzieje ŻE zrobicie Jeszcze Jakieś Ciekawe Posty: )

[Odpowiedz na ten komentarz]

mi nie pomoglo ktory kod trzeba skopiowac jak to dodalas do cholery jassnej w poscie kurwa nie jestes ani jedena 8 pomocna no chyba ze mi powiesz jak to dodac na bloga kurwa w poscie

[Odpowiedz na ten komentarz]

Maj123, wszystko masz szczegółowo opisane,jak widać nie umiesz sobie z niczym radzić ani czytać:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Super blog :)
A ty, Maj123, dzieciom w wieku 5 lat nie wolno przeklinac :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Maj123 po Angielsku nie umiesz czytac?jakie dziecko

[Odpowiedz na ten komentarz]

Maj123 - to nie wina star, że nie umiesz czytać.

[Odpowiedz na ten komentarz]

[URL=http://www.textspace.net][IMG]http://http://img18.imageshack.us/img18/5873/7222740d006db33.gif[/IMG][/URL]
Ładnee? ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

star i poli gdzie wy takie tła znajdujecie na bloga podaj mi link strony
prosze

[Odpowiedz na ten komentarz]

super to wykorzysztam i będe polecać was na swoim blogu i msp

[Odpowiedz na ten komentarz]

dzieki normalnie jestes fanką waszego bloga xd
wy zawsze wiecie jak pomuc..;DD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jesteście suuper :) dzięki wam mam ładnego blogaska ;33 z całego serca wam dziękuję!! i ja nie umiem po angielsku czytać ;> ale moja przeglądarka może przetłumaczyć ;DD I jeszcze raz DZIĘKI! ; ] Pozdrawiam was

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Maj123
Czytać nie umiesz?
I jeszcze jedno: NIE PRZEKLINAJ DZIECKO!!!
Gwiazda442

[Odpowiedz na ten komentarz]

http://tmp4.glitery.pl/gify/103/112/4-glitery_pl--5158.gif - fajne?
P.S bez waszej pomocy bym tego nie umiała zrobić

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz