czwartek, 17 maja 2012

Przerwa, przerwa i po przerwie!

Na wstępie, witam wszystkich po niesamowicie długiej przerwie! Na stałe wracam 21.05 i już tego dnia wieczorem będę na czacie na blogu, więc jak chcecie pogadać, wpadajcie.
Muszę też zgarnąć moją siostrę, by zrobiła nowy szablon na bloga, bo jak ostatnio przejrzałam parę MSP'owskich, to większość była oparta na naszym -_-. No trudno, nie będę nikogo winić za brak pomysłów.
Następny szablon mam nadzieję, że będzie wypasiony :). Przynajmniej docisnę siostrę, by postarała się na całego.
Jeśli mieliście do mnie jakąś sprawę i jest ona wciąż aktualna, napiszcie do mnie ponownie maila. Nie będę, niestety, czytała wiadomości, które nagromadziły się przez te pół roku (mam na myśli MSP, bo e-maile przejrzę), bo nie chcę spędzić dwóch tygodni dzień i noc przed komputerem :D.
Mam już wiele ciekawych pomysłów, jak urozmaicić grę na MSP przez te wakacje, więc czekajcie!
Jednak mam problemy z internetem (co też się przyczyniło do mojego późniejszego powrotu...). Strony chodzą niesamowicie wolno i nikt nie wie, co jest tego przyczyną... :( Mam nadzieję, że jednak szybko zostanie to naprawione, bo nie mam możliwości w południe w ogóle logować się na MSP, grr.
I smutno mi, że spadłam na drugą stronę :(. Liczę na to jednak, że znajdziecie chwilkę, by raz na jakiś czas obejrzeć moje filmiki. Nie zdajecie sobie nawet sprawy, jak bardzo to doceniam, dlatego też m.in. prowadzę tego bloga, żeby się Wam odwdzięczyć.
Kasa, która się nazbierała podczas mojej nieobecności, tylko czeka, by zostać wydana na Wasze prezenty! :D
Trzymajcie się cieplutko, widzimy się 21.05

PS. Kupiłam nawet VIPa, więc nie ma zmiłuj się, wracam na pewno!!! Choć liczyłam, że stanieje, bo 60zł, jakby nie patrzeć, to sporo :D



8 komentarze:

Ja ci ogladac filmow nie moge, bardzo ale to bardzo przepraszam. Mam komputer, który jest stary i kiedy ogl filmy komus , kto ma lv powyzej 15 , to zacina się niemiłosiernie :s
Będę dawać ci grafy, na pewno : )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nareszcie ! :) Już nie mogłam się doczekać Twojego powrotu :*

SandrulaxD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Witamy ponownie =)
Nie mogę doczekać się twoich następnych postów. Przy okazji nie mogłabyś wprowadzić opcji informowania o nowych postach przez e-maila? Byłabym bardzo wdzięczna =)
Lovly

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ciesze się że wracasz do nas , a w sprawie tego szablonu każdy jest inny ponieważ ma inne kolory nagłówki itp. Pamiętaj ty go nie miałaś pierwsza ;))

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz