sobota, 25 lutego 2012

Przerwa

Cześć.
Wybaczcie, że od dłuższego czasu się nie odzywałam, ale robię sobie przerwę od MSP.
Muszę bardzo się starać o oceny, bo chcę się dostać do dobrego gimnazjum :). Co więcej, szkolę się w nauce języków (angielski i niemiecki).
Wrócę wkrótce, najprawdopodobniej w maju i nadrobię wszelkie zaległości. Dalej wysyłajcie Wasze propozycje na notki na maila, na pewno kiedyś je odczytam i co ciekawsze pomysły zrealizuję.
Byłoby mi miło, gdybyście obejrzeli moje filmy, zorganizuję po powrocie wiele konkursów i z zarobionych starcoins opłacę nagrody.
Przepraszam też, że nie odpisuję na maile na MSP, ale na razie, jak mówiłam, robię sobie przerwę od gry.
Czekajcie na mnie! :D
Trzymajcie się!

60 komentarze:

Idziesz do podobnej klasy jak ja ?
Bo ja idę do dwujęzycznej .
( JAK SIĘ DOSTANE : D )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda:(
Mi mama kazała treaz w poscie chodzic na kompa ,ale tlyko w sobote:(
Ale opłaciłoi sie bo nauczylas sie pożadnie z polskieog i dostałam 5!:)
Będe tęsknic!:D

[Odpowiedz na ten komentarz]

To ile masz lat, ze uczysz się tych języków? Jeżeli mozna wiedzieć :p

[Odpowiedz na ten komentarz]

GIMNAZJUM ? :O
Jaaaa ! :)
Myślałam, że jesteś dużo starsza...
A okazuje się, że jesteśmy w tym samym wieku...
Szkoda, że nie piszesz...

I życzę powodzenia w dostaniu się do dobrego gimnazjum ; 3
Pozdrawiam : fioletka21

[Odpowiedz na ten komentarz]

star, bo sie szwabstwem zarazisz xD
Gruß(bez skojarzeń)
szymonstar ICH LIEBE WURST !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star- bo sie szwabstwem zarazisz xD
Gruß (to o czym myślicie sie pisze przez ó)
szymonstar ICH LIEBE WURST !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ale jakoś tak nudno bez ciebie :( Robisz fajne konkursy,to jest co robić xD Jak wrócisz będę bardzo szczęśliwa :)

Pozdrawiam

[Odpowiedz na ten komentarz]

O.o ja też ide do gimnazjum ;P
Naszczęście mam same piątki oprócz matmy i histy bo z tego 4...:) pozdro ;3
Holi8798

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zapraszam na mojego bloga BEda konkursy loterie itp. ale na razie czekam jak wiecej osob bedzie wchodzic i komentowac http://monia-movie-star-planet.blogspot.com/

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ile ty masz lat? :o
Fajne :D Jestem starsza od cb :P
Ale pisać to umiesz :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja też chodzę do 6 klasy, ale na gimnazjum mi nie zależy, bo ono niszczy człowieka. Więc, mi to obojętne do jakiego pójdę, chcę jak najszybciej iść do LO, żebym mogła skończyć ze średnim wykształceniem, bo nie chcę mieszkać w Polsce :)
A ja się szkolę w Angielskim - starczy mi :)
Powodzonka życzę :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Oki :D
Pamiętaj że obiecałaś że opublikujesz moją notke ;)
Pozdrr...10ola01

[Odpowiedz na ten komentarz]

Też myślałam, że jesteś dużo starsza xD Myślałam, że jesteś mniej więcej w moim wieku... tak w 1 gim ;p (ja jestem w drugiej). Pozdrawiam i czekam ^^
Dashi

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobrze , wiedzieć . ^^
Życzę także powodzenia. Każdy musi sobie zrobić przerwę od tej gry.
Pozdrawiam . ;3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ach nauka...
Mi się trafiło, bo mam prawie że fotograficzną pamięć.
A na koniec będę mieć 5 szóstek!!!
Powodzenia życzę!!!
P.S. Szkoda że pojawisz się dopiero w maju :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja myślałam, że masz z 14, 15 lat...
Też chcę się dosta do dobrego gimnazjum.

Powodzenia!
Ayavsh

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja tez ide tera do gim! do nr 29 w lodzi xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

o fajnie jesteśmy w tym samym wieku .... Ale ja nie staram się o gimnazjum jestem średnią uczennicą taką czwurkową :D a wg się nie ucze ..;) heh

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pozdrawiam ;* I z niecierpliwością czekam . ♥
3maj się <3 i powodzenia w dostaniu się do dobrego gimm. :)
Paa ;***

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czekam z niecierpliwością! :*
Powodzenia w dostaniu się do gobrego gimm. <3
Pozdrawiam ciepło . ♥
Paa . ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Będę tęsknić. <333
Życzę szczęścia w nauce i ogólnie ;d


Pozdrowiam

Anabelle

[Odpowiedz na ten komentarz]

HeHe...ja szkole się w Niemieckim i Angielskim od 1 klasy ! :D Ale fajnie że mamy podobny wiek ;P No..nie wiem czy podobny bo nie wiem kiedy to pisałaś xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda;c
Będę tęskniła ;c
Życzę powodzenia.
Ja dopiero idem do 5 klasy._.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Czekam , dzien za dniem ;DD
Hue hue <3
Ja mam średnią 5.1 O_O
Nawet nie wiem dlaczego - z w-f jestem najgorsza na swiecie (;c) a dostałam 5 . :'( A na kompie siedze 4-5 godzin dziennie . ;o
Oprócz środy - w czwartek historia :cc Wtedy komp nie istnieje ;'(
Powodzenia ; )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pozwolicie, że niektórym odpisze :P
Cybula - Skoro idzie do gimnazjum, to jak myślisz, ile ma lat? xd
Anonimowy - To Polilolii ma 17 lat (w tym roku 18) a Monia ma 12 (w tym roku 13) . :)

a teraz moja wypowiedź xd :
Monia, tęsknimy za Tobą, czekamy aż wkońcu wejdziesz :)
Teraz już wgl prawie nikt nie wchodzi ( z 8-9 osób ) , bo nie pojawiają się żadne posty :( A Polilolii ostatnio była na MSP (gdzieś z 4 dni temu) ale tylko na MSP, a na bloga nie wpadła :(
Bardzo prosimy, jakbyś mogła, wróc nawet szybciej niż w maju... Prosimy!

Pozdrowienia, EmoLaska=P. :*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda, bo bardzo lubię Wasz blog... :( Może Poli znajdzie czas ;) Powodzenia w dostaniu się do dobrego gimnazjum i nauce języków! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

POzdrawiam i mam nadzieję że szybko do nas wrócisz bo tęsknimy :(.
Wiesz, ja, Draco, Ron, Dżordż, Snejp, Voldzio, Czo i jeszcze ktośtam, prowadzimy teraz wspólnego bloga i fajnie by było gdybyś weszła jak wrócisz ^^,
Nie chce spamować więc no nie wiem, przysłałabym ci mailem link czy cuś.
Powodzenia z ocenkami , gimnazjum to nie byle co ja chodzę do 5 : o
A właśnie, to ja Chermi : D

[Odpowiedz na ten komentarz]

nawet niewiesz jak będę tęsknić :(

sharpay1013

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja też jestem w 6 klasie i unas trzeba się normalnie uczyc by przejs do gimnazjum.Jeden z klasy Alek jest zagrożony.A Karoliny nie będzie w klasie!Będzoie frajda!:DTylko japa zostaje:(

[Odpowiedz na ten komentarz]

u nas w każdym gimnazjum trzeba się 2 lub więcej jezyków uczyć więc jakoś dla mnie to normalne ;d .

[Odpowiedz na ten komentarz]

no co, ja jestem trzecia klasa podstawowka i sie ucze nemieckiego i angielskiego -.-
nie dramatyzujcie, star chce sie uczyc, to sie pouczy

[Odpowiedz na ten komentarz]

świetny blog :) będę wcześniej wpadać

[Odpowiedz na ten komentarz]

*u* ja też się uczę angielskiego i niemieckiego :) Ich bin Selena_Marie.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja idę do gimnazjum dwu języcznego I na Sto procent mnie przyjmą ;)

Pozdrawiam :*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Rozumiem :(
Mam nadzieję że jak wrócisz pomożesz mi,czytając mojego meila .
Powodzenia w nauce :) !
Będę czekać :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Popieram komentarz wyżej :O Myślałam, że jesteś starsza :O
Sorki, że się chwalę, ale na pewno dostanę się do good gimm . <3 bo mam średnią 4,91 i jeszcze podniosę do 5, ileś xd
Będę tęsknić, paa :*

[Odpowiedz na ten komentarz]

myslalam ze jestes starsza gdzies 16 lat hehe ...



Powodzenia !!! :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

*u* myslalam ze masz jakies 16 lat a ty dopiero do gimnazjum hehe ...


Powodzenia !!! :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Heh, jesteś w tym samym wieku co ja, hyhy c:
Tylko, że mnie nie kręcą języki, więc wolę się dostać do gimnazjum w kierunku matematyczno-przyrodniczym. Tam też jest język, ale bieżący niekoniecznie musi być angielski. (przeklęty język -.-) Wybieram zamiast angielskiego - niemiecki. Dużo lepiej sobie z nim radze i wgl, mam opanowany na perfekt ; ] To miło, że się uczysz niemieckiego. Może pogadamy cuu? c: Hahaha c:
A tak poza tym. Życzę Tobie powodzenia. ; p
Jupika2

[Odpowiedz na ten komentarz]

Powodzenia kochana :3
Czekamy na ciebie ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej! :)
No, tęsknimy, tęsknimy♥ Nie to, że chcę się podlizać, ale starałem się pomóc Ci w utrzymaniu pozycji w kraju - przed Mycha231, ale niestety nie udało się :c♥ Jesteś 4. w rankingu, ale obejrzę z 3 konta CI wszystkie filmy (z 2 konta Coolguy już obejrzałem), ale nie wiem czy to coś da ;( Zorganizowałem konkurs, w którym trzeba było obejrzeć Ci 15 filmów za prezent z listy, ale może 5 osób się zgłosiło :C Pozdrawiam Wszystkich MSP'owiczów i oczywiście Ciebie i polilolii :)
Jasiek11

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam jedno pytanie :D
jak zrobiłaś taki pokaz slajdów na górze? :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Też myślałam, że jesteś starsza O.o Ale się okazuje, że jesteśmy w podobnym wieku. Tyle, że ja chodze do 4 klasy... ;3

Pozdrawiam pysia20016

[Odpowiedz na ten komentarz]

cybula- czytaj ze zrozumieniem : "Muszę bardzo się starać o oceny, bo chcę się dostać do dobrego GIMNAZJUM :)"

Czyli jeśli chce się dostać do gimnazjum, to znaczy, że ma 13 lat :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

MONIA! ile ja mam czekać? !!!!! :c
♥wszyscy się martwią =c
Megasse.

[Odpowiedz na ten komentarz]

CZEKAM, CZEKAM I CO?! ♥ :c tęsknimy.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz