poniedziałek, 19 września 2011

Oddam konto !!!

         Zapewne wielu z Was spotkało się z takim ogłoszeniem na MSP: ktoś oferuje, że odda konto, za kilka prezentów z listy... Na pierwszy rzut oka wygląda to na świetny interes, bo przecież za kilka prezentów możemy zyskać nowe konto.
Niestety sprawy mają się zupełnie inaczej, co za chwilę Wam udowodnię ;-) Ale zacznijmy od początku. 
         Gdy zakładacie konto na MSP, dostajecie na wejściu 200 starcoins. Jeżeli chcecie otrzymać kolejnych 300, wpisujecie swój adres mailowy - po jego potwierdzeniu 300 sc zasila Wasze konto.
Adres mailowy, który podajecie, zostaje przypisany do Waszego profilu na MSP. Jest on pomocny szczególnie wtedy, gdy ktoś wkradnie się na Wasze konto i na przykład zmieni hasło. Pisałam o tym już tutaj (KLIK!), przy okazji odzyskiwania konta na MSP, ale dla przypomnienia wspomnę, że gdy ktoś przejmie Wasze konto, a Wy zgłosicie to Moderatorce, na Waszą skrzynkę mailową jest wysyłane nowe hasło, dzięki któremu możecie ponownie się zalogować.
         Wracając do tematu oddawania kont za prezenty... Działa to w ten sposób: wysyłacie prezenty, dostajecie hasło do obiecanego konta i wszystko jest w porządku. Do czasu....
Wielu bowiem oszustów po pewnym czasie pisze do Moderatorki, że ich konto zostało przejęte (chociaż jeszcze niedawno tak ochoczo oddawali je za prezent). W takim wypadku procedura jest prosta: Moderatorka wysyła na adres mailowy, podany przy zakładaniu konta -  nowe hasło. Oszust loguje się na swoje konto ponownie, a Wy zostajecie z niczym.
I nie ma tu znaczenia fakt, że nawet po otrzymaniu konta zmienicie adres mailowy w swoim profilu, bowiem dla MSP liczy się adres mailowy, podany przy zakładaniu konta.
         I jeszcze jedna uwaga: Moderatorka nie ma możliwości sprawdzenia, czy osoba, która wysyła zgłoszenie o kradzieży konta (w przypadku tej notki - oszust) oddała to konto wcześniej komuś innemu. Nie ma przecież na to żadnych dowodów, dlatego wysyła (zgodnie z procedurą) nowe hasło na maila przypisanego do danego profilu.

         Kochani, nie dajcie się nabierać... Oczywiście perspektywa posiadania nowego konta jest kusząca, ale niestety w większości przypadków po jakimś czasie zostaje się z niczym...

Pozdrawiam :-)

53 komentarze:

Co moge ja?! Przeczytalas chociaz notke? Polilolii przestrzega przed braniem od kogos kont!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Popieram, najlepiej grać na swoim koncie i nie nabierać się na takie rzeczy.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Oki Postaram Się Ale Naprawde Czasem To Kusi I Nie Możesz Się Oprzeć Że Te Konto Które Ci Dadzą Ma 19 LEVEL...:P
Pozdrawiam...xD
OLIWIA HERBUŚ

[Odpowiedz na ten komentarz]

wasze posty i wiedza na MSP jest niesamowita, taki blog jest warty wszystko ; )
też dostałam taką propozycję, ale co najgłupsze, że miałam wysłać te prezenty na konto, które właśnie miałam dostać xD
dziwne, co nie ? ; pp

[Odpowiedz na ten komentarz]

Anonimowy, przeczytałaś/eś tytuł i się zgłaszasz! xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

co wy chcecie tylko temat
nie świadczy o wszystkim xD
NIE OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE xP

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja kiedyś tak miałam na S.T.A.Rdollu sory że tak napisałam ale mi to słowo cenzuruje -.- Dziewczyna dała mi hasło a potem bum! Nie mogę się zalogować. I mówiła że jak jej doładuję Super Star to że mi znów da dostęp...

[Odpowiedz na ten komentarz]

mnie tak nabrała Coralowiec . Najpierw powiedziała że chce 3 i odda mi konto a potem że wszystkie więc jej dałam wszystkie, no i mi podała hasło ale złe zresztą i tak nie można podawać haseł bo jak napiszesz do kogos to hasło to i tak ci nie wyśle.

[Odpowiedz na ten komentarz]

a tak wogóle to się na msp nazywam wericislo :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi kiedyś jakaś dziewczyna whradła się na konto. Podawała się za Munie, w co ja oczywiście nie uwierzyłam. Mówiła, że jakiś chłopak rozpowiadał moje hasło... Nie mam pojęcia, skąd je znał, ale odzyskałam konto. Teraz moje hasło jest baaardzoo skomplikowane, ale musiałam takie dać, bo mam JUDGE i nie chciałabym stracić tak cennego dla mnie konta. Fiona Lepru

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak kurcze chcecie konto to sb zróbcie xDD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Cześć! To co napisałaś jest prawdą...tylko ja miałam wpisanego meila i ktoś( wiem kto to jest) i to hasło shakował...:( I teraz nie mam ani meila ani konta na MSP......,a do 8 lv brakowało mi 1000 fame ....I nic nie pomogło ani pisanie moich znajomych do moderatora , ani starania mojego znajomego hakera...NIc Teraz minoł jakiś miesiąc, a ja ciągle chciała bym zagrać sobie na moim koncie.. :(......Oddał wszystko swojej dziewczynie meble , ciuszki, zostawił tylko naj brzydsze... :(. Próbowałam zrobić sobie nowe konto zacząć wszystko od nowa, ale to nie to samo znajomi mi nie wierzą....... SMUTAM

[Odpowiedz na ten komentarz]

no tak mi ukradziono konto i moderatrorka powiedziała ze nie ma dowodów na to że ukradli

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mojej koleżance jej najka oddała konto ( ale na serio ) bo jej się nudzi
Gwiazda442

[Odpowiedz na ten komentarz]

No jedna chchiała oddać mi konto a usunela je

[Odpowiedz na ten komentarz]

na msp nazywam się ballonoowa_05 a miałam 12 lv lecz moderatorka nie wierzy mi że to z 12 lv. konto mi ukradli a email mam zmieniony

[Odpowiedz na ten komentarz]

Popieram :* Poprostu chronmy swoje dane ;)
Koteczek98

[Odpowiedz na ten komentarz]

Popieram . Lepiej w ogóle nie brać czyiś kont, tylko założyć swoje i nad nim ( nad filmami, punktami fame ) samemu pracować :)
Poza tym... Blog niezwykle pomocny ! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hm...To bardzo dziwne poliloli o,O
Bo ja starrr_03 napisałam maila z propozycja na takiego posta >.<
A tu nagle ty o tym piszesz x.x

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Sarusia ;3 Lol, ona napisała tego posta pół roku temu. ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ciekawe informacje, zwłaszcza dla początkujących ^^
annesa.

[Odpowiedz na ten komentarz]

no napewno x.x Ciekawe ze dopiero teraz jest opublikowany o,O

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hejjj :** jeśli Pani Moderatorka wam nie wieży podajcie np
nr z którego doładowywany był V.I.P
ile razy ten V.I.P był doładowywany ;)
możesz podać pierwotny e-mail :)
a i co najważniejsze hasło stare do ukradzionego konta :)
Mi uwierzyła ...ps : moje dwa konta naktóre możecie pisać jeśli macie tego typu wątpliwości
gwiazdkaasia1 sliczna45678

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra :
Jaki matoł dał by się nabrać, skoro po co wysyłać te prezenty, jak się potem "będzie miało" to konto...Fajnie że o tym napisałyście.

Sarusia, najpierw obczaj datę, a potem komentuj :3

Samy

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mnie się ktoś (nie wiem kto) włamał/a na konto na MSP...
I nie zgadniecie...na forum zrobił/a tak , że mnie część MSP znieawidziła na jakiś czas...:-\ Ale konto mam ^^
Shelia middleton

[Odpowiedz na ten komentarz]

Moja sis tak miała :< Miala jeszcze na nim VIP ale olcia ileśtam powiedziała ze jak jej kupi dwie zeczy z listy to poda h ... I co...Moja sis zmieniła hasło na takie jakie miala na swojej mowiestar i olcia dowiedziala sie jej hasła i bum! Usunela i koniec... A le potem dowiedziałam sie jak można odzyskiwać konta ale moidek nie odpisuje... -.- łajdak...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Chciałabym się zapytać jak można dodać takie coś?(no,że takie obrazki i się przewijają)xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja zawsze biore, przesyłam sobie wszystkie ubrania z tamtego konta, oglądam wszystkie filmy i je usuwam!

[Odpowiedz na ten komentarz]

MnIE Tak okradli na nusia993 teraz mam Didle993 , ale szkoda tamtego konta ; [

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mówi Jackie__98 . Ja oddałam konto, na początku chciałam coś za nie dostać, ale potem zdecydowałam, że nie oddam tego konta byle komu. Oddałam je liixy. Nie wzięłam od niej żadnych pieniędzy itd. Wzięłam pod uwagę to, że kiedy jeszcze grałam na msp to się przyjaźniłyśmy. Mam nadzieję, ze to nie jest błędem, ponieważ hasło już do niej "poleciało" :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

popieram *U*
trzeba chronic swwoje DANE!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja dostałam kiedyś propozycję, że mogę
mieć za darmo vipa od takiej dziewczyny.
To takie kuszące...
Powiedziała, że będę, miała
lepszą rangę, że przebiję AnanaseQ...
Nie zgodziłam się i jestem zadowolona, bo
wykupiłam sobie uczciwie vipa na tydzień!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

ludzie!!!!!!!
popieram cie poliloli i star !
chronmy dane!!!
Star jest bunt przed tobą na blogu Zuzy!!!
ona chce sie usunac!!!!!!!!
wszyscy sa prawie na cb.ZLI!!!!!!!!!
radze ci cos z tym zrobic XD

[Odpowiedz na ten komentarz]

można poprostu (jak już się dostanie te nowe konto) wysłać wszytkie ciuchy tej osoby na swoje stare konto obejrzeć sobie tym kontem filmy swojego poprzedniego konta i konto usunąć

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgadzam się mi się zdarzyła podobna sytuacjia a było to tak....... :
Poszłam do klubu vip i tam zaprosiłam dziewczynę do znajomych.Po jakimś czasie ona napisała mi żre, zarobi mi 200.000 sc na początku się nie zgodziłam ale później tak.Podałam jej nick i hasło oczywiście. a ona zmieniła sobie hasło . Dostałam na pocztę to hasło .A po jakimś czasie ona się z mojego konta wylogowała i wtedy ja się zalogowałam i zmieniłam hasło . Ona wydało 400 no może 600 sc z mojego konta a ja ją zgłosiłam i zablokowana jest na 3 miesiące. Nie można ufać takim osobą. ^.^

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak sie nazywacie na MuvieStarPlanet.com ???

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgadzam się mi się zdarzyła podobna sytuacjia a było to tak....... :
Poszłam do klubu vip i tam zaprosiłam dziewczynę do znajomych.Po jakimś czasie ona napisała mi żre, zarobi mi 200.000 sc na początku się nie zgodziłam ale później tak.Podałam jej nick i hasło oczywiście. a ona zmieniła sobie hasło . Dostałam na pocztę to hasło .A po jakimś czasie ona się z mojego konta wylogowała i wtedy ja się zalogowałam i zmieniłam hasło . Ona wydało 400 no może 600 sc z mojego konta a ja ją zgłosiłam i zablokowana jest na 3 miesiące. Nie można ufać takim osobą. ^.^

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mnie nie raz chcieli oszukać taka lura265 wysyłała do mnie pocztę, że mnie zbanuje na MSP, że nie dałam jej konta a bana nie można dać na MSP a gdy weszłam na pocztę od niej nacisnęłam na nią to było tak: Deleted User bo się usunęła chamstwo podała mnie a mi przyszło ostrzeżenie

[Odpowiedz na ten komentarz]

Moje ko to nie zostało zabrane lecz okradzione dziewnym trafem 5 osób mi sie włamało na konto ale to dziwne bo zmieniam e-maila i hasła!! :/ A i jeszcze mandaryna55555 ukradła mi rzeczy vip (vip był na mies. :[ ) Bardzo dużo mi to zajeło żeby kupić new ciuchy ale i tak mam ich mało :( !!!
Moje konto to : Kometa1234

[Odpowiedz na ten komentarz]

mówią też, że (nawet ja miałam taki przypadek) daj pare ciuchów z listy życzeń lub inne. Ale moja koleżanka (choć mówiłam jej, że to sie źle skończy, bo samemu można sie domyślić jak to działa no nie?) to dała ciuchy, włosy itp. a konta brak. Mówią -frajerka/r sie nabrała!- albo - dała sie nabrać! a i fajne ciuchy...- więc jak chcecie mieć 2 konto to se zróbcie. Tak samo mówią - chcesz VIP-a?- a sami nie mają. a gdy sie ktoś zapyta czemu sami nie mają to odpowiadają - a bo ja nie chce- a kto w dzisiejszych czasach nie chciały VIP - a na msp? no właśnie! albo - a co Cie to?- itp. a tak naprawde to oni (jak podacie hasło - bo głównie na tym im zależy) to oni biorą i zmieniają imail - a i hasło.. A potem jest :-( bo ma sie np. lv 12 i co... bo raczej takich levli niższych (do 3) lub wyższych . A potem dupa . Więc zasada jest jedna: NIE PODAWAJ HASŁA!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mojej zaufanej kol z msp dałam konto z 4 lvl ale od razu prosiła mnie żebym potwierdziła zmiane e-mail

Mam dużo kont na wypadek jak by sie coś stało z mojim

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja tak samo zostałam "okradziona" ;C Przez ni jaką ŚlicznaLala96
Naj gorsza girl na świecie...Moja znaj mi powiedziała że ona pisze
w ctr wszystkie osoby które okradła że oni/one to niby są "oszuści"
Tak samo o mnie napisała ;C Nikt mi nie chciał wierzyć oprócz : animowa124,goxa10 i ktoś tam xD No ale to nie stety nic nie pomogło ;C Eh! Tylko dziwie się że mi hasła nie zmńeniła :O No ale i tak...
Ukradła mi wszystkie ciuchy oprócz startówek i świątecznych które akurat były brzydkie ;C Teraz już wiem że nie wolno nikomu wierzyć w takie trelelele xD Zapomniałam powiedzieć że jeszcze wydała moje 2 tyś na ciuchy dla sb -.- I kupiła prawie same gumy >.< Ona to nie ma stylu :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

mowi star1012
ej,jak sie nazywa blog zuzy? bo niepamietam

[Odpowiedz na ten komentarz]

SĄ Podszywki jeszcze pod konto okropne np. AQ to ja ktos mi sie wlamal na konto zal mi takich ludzi

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz