piątek, 30 września 2011

20lv starrr_03! Niespodzianka dla tych, co pomagali :)

Prezenty rozdane!
Jeśli nie dostałeś prezentu, mimo iż się zgłosiłeś, najprawdopodobniej dlatego, że:
1. Wziąłeś ciuch, który jest dla VIP, a Ty VIPa nie masz. (sporo osób przez to nie dostało!)
2. Wziąłeś ciuch już zajęty, który wysłałam komuś innemu.
3. Nie obejrzałeś moich filmów, a mimo to zgłosiłeś się po prezent.
4. Zaklepałeś ciuch nieodpowiedni dla Twojej płci postaci (chyba ze 3 dziewczyny chciały ciuch przeznaczony dla chłopaków...)
Trzymajcie się! :)


Oto udokumentowanie 20levela! :) Online bardzo mało ludzi, ale to specjalnie, screena zrobiłam wcześnie rano, żeby mi nie migało 200 osób i nie pisało jednocześnie, bo nic by z tego nie wyszło!


Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali! Dla tych, którzy najbardziej się przyczynili do mojego 20. levela, czeka prezent!
Po prezent może się zgłosić każda osoba, która skomentowała co najmniej 20 filmików. Więc proszę uczciwie z tym, bo jeśli kogoś nie kojarzę, po prostu przeglądnę komenty:).

1. Wybierasz sobie z listy poniżej, jeden prezent i zapamiętujesz jego numerek (jeśli nie masz VIPa, to w Twoim interesie leży, żeby sprawdzić w sklepie czy przedmiot jest VIP, czy nie!)
2. Zanim się zgłosisz po upominek, sprawdź komentarze, czy ktoś wcześniej go nie zaklepał!
3. Jeśli, załóżmy, chcesz nr 1, piszesz komentarz: "numer 1, starrr_03". Nic poza tym! (jeśli nie wiesz jak napisać komentarz, kliknij tu)
4. Zaklepujcie ciuchy do niedzieli rano, w południe wyślę je do Was :)

UWAGA! Jak będziecie chcieli ciuch JUŻ ZAJĘTY lub VIP (w momencie, gdy nie jesteście VIP), nie będę Was o tym powiadamiać! Po prostu nagroda przepada.
PAMIĘTAJ! NIE WYSYŁAJ MI MAILA NA MSP, TYLKO PISZ TU W KOMENTARZU, CO CHCESZ!





Trzymajcie się! :)

UWAGA! KONKURS ZAKOŃCZONY, PROSZĘ JUŻ NIE SKŁADAĆ ZAMÓWIEŃ! :)

61 komentarze:

Niestety nie obejrzałam dużo filmów :(
Ale i co :)
I tak muszę ci oglądać
bo przeciesz musisz być na 1 stronie najwyrzszych wyników x-o

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prosila bym o nr. 29
na msp jestem izunia333

Ps: Nie ogladnelam az tyle twoich filmow ale caly czas to robie i daje ci graffy postaram sie ogladnac wszystkie filmy :)

Ps2: Oczywiscie jesli nie to ok rozumiem :)
ale caly czas ogladam twoje filmy ;P

Ps3: Musisz byc na 1 miejscu w rankingu !

Ps4: Przepraszam ze az tyle ps-ow ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej:) Oglądąłam twoje 20 filmów a szczególnie Harrego Pottera inna historia i także ogl. twój film Polowanie na Smoka:D
W msp nazywam się Aga99_11
I prosiłabym o numer 18;)
P.S.Harego Pottera oglądałam CAŁEGO!
Pozdrowionka i trzymaj się ciepło< 33

[Odpowiedz na ten komentarz]

:D Jak się cieszę! Wreszczecie masz tą 20!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja obejrzałam :) Chcialabym nr. 5 lub 10 ;)
Olivia-Vampirzyca
Teraz wbijamy dla star 1 miejsce w rankingu :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Witaj na msp jestem rogalik2002!! :) Chcialabym, nr 19 lub 33 lub 17 . :) i nie dawalam koma

Ps: Nie ogladnelam az tyle twoich filmow ale caly czas to robie i daje ci graffy postaram sie ogladnac wszystkie filmy :)

Ps2: Oczywiscie jesli nie to ok rozumiem :)
ale caly czas ogladam twoje filmy ;P

Ps3: Musisz byc na 1 miejscu w rankingu !

[Odpowiedz na ten komentarz]

nr 58 lub 4 , zuzz<3 (mój nick) PROSZE NIE TO CO WYŻEEJ!!!!! TO 4 LUB 29 JEST NIE WAŻNEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

14 <- jeżeli nie jest dla VIP .
A jak jest to numer 40 .

Nick Czarna' 'Mamba

[Odpowiedz na ten komentarz]

numer 10 proszę ;p
Na msp nazywam się Resmin<3
Moze kojazysz : ]

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mozecie pisac wg wzoru?
Bo robicie bajzel - nie bede brala pod uwage tych komentarzy, gdzie podajecie 3 numerki. MACIE PODAC JEDEN, KTORY NIE ZOSTAL JESZCZE PODANY.
czyli np.:
"numer 1, TWOJA NAZWA NA MSP"
i tyle...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tu Acia ?
: D

Chyba obejrzałam 20 twoich filmów ; )
Jbc , chciałabym nr 58 ^.^

Super , że masz już 20 lvl , grattki ; D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej dalam ci love it do artbookow i looksow a szybciej obejrzalam filmy bo tata byla umowa i nie wiem czy moge prosic o prezent ale jezeli tak to poprosze nr 29

[Odpowiedz na ten komentarz]

35, filka<3

patrz na komenty od Harrego Pottera może wcz. też bd. o tym smoku xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Obejrzałam i dałam komy do Słonecznego Patrolu [1,2] i Harrego Pottera [1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18]! Chcę nr 22,jak jest dla VIP to 36 :D
mam nazwę
Katerina596 na MSP.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja poproszę o numerek 37 ;P
Na MSP jestem Alaina ;)
Z góry bardzo dziękuje!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda że to zależy od filmów ja dawałam grafy bo już ci kiedyś dawno oceniałam filmy.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie wiem, czy zasłużylam, ale obejrzałam canajmniej 20 filmow, dałam love it gdzie się da i kilka grafow ;P Sama zdecyduj czy mi to dasz, jak nie - nie obraze się! Ale wybieram nr 7 ^^
Dashi

[Odpowiedz na ten komentarz]

nr 58 , cysia678
jbc wiem że zuzz<3 chce to ale ma tam lub 4 więc ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

chcialabym nr31 na msp nazywam sie wikimiki93

[Odpowiedz na ten komentarz]

Proszę nr 39 i obejrzałam 15 filmów ,do każdego dałam komentarz :)

Jak coś to kara1001

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej chcialabym nr 19. Na masp jestem rogalik2002 .Nie dalam do wszystkich filmikow koma bo mi nie dodaje czasami ;// Wienc jak uwazas nie obraze sie jak nie dasz :) Z gory dzienki i bede ci nadal pomagala zebys byla 1 w rankinko :D pozdroo dla cb :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

numer 33 star_03 :)
Mój nick to ℓσνє αиgєℓ

[Odpowiedz na ten komentarz]

numer 43 star_03 Olusa400 ;)

Obejrzałam napewno 20 filmów ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

numer 65 , starrr_03

EwelaX_

Mam nadzieje że wolny bo nie widziałam żeby ktoś to chciał ale mogłabym przeoczyć to mi powiesz . :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

chciałabym buty z nr. 58 ale jesli nie to moge też dostac buske nr. 19 . na msp jestem zielona123

[Odpowiedz na ten komentarz]

skąd masz tę czcionką disneya??
tylko nie mów, że od siostry ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

numer 36,Tajemnicza25
lub
numer 43, Tajemnicza25

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Uważasz, że jak jesteś aninomowy/a to nikt ci nic nie zrobi, tak? Mylisz się -.-
Zostawiasz po sobie ślad IP. :)
Fajnie, nie? ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej chce nr. 43 nazywam się na msp maaajkka jestem twoja fanką uwielbbiam to co zawsze piszesz.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Cześć Starrr_03 obejrzałam 25 fimów a może i więcej chciałąbym nr 64 na MSP mam nick o nazwie Girl's Games proszę o wysłanie upominku nr 64
!! Gratulację 20 lvl i gratulacje fajnych pomysłów robienia filmów !!

[Odpowiedz na ten komentarz]

tu jeszcze raz ja anna2020 obejrzałam ci z innego konta 20 filmów :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Cześć Starrr_03 obejrzałam 25 fimów a może i więcej chciałąbym nr 64 na MSP mam nick o nazwie Girl's Games proszę o wysłanie upominku nr 64
!! Gratulację 20 lvl i gratulacje fajnych pomysłów robienia filmów !! !! !!

[Odpowiedz na ten komentarz]

ejjj jakos nie dajesz ty nie kitujesz przypadkiem!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starrrr kiedy mi dasz nr 64 to ja Girl's Games mam nadzieje ze niejestes oszóstko !!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

tam widac mój autograf ! ♥♥♥Emo♥♥♥ :P pomagałam bardzo ci w zdobyciu lv. !

[Odpowiedz na ten komentarz]

obejrzałam ci 20 filmów !!
numer 30 proszę ,Amilka1

[Odpowiedz na ten komentarz]

proszę o nr.53 a mój nick na msp: miley carlus
Ps. Starrr_03 jestm fanką ! wejdziesz na mojego bloga?http://movietsraplanet.blogspot.com/ fankaaaaa... ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hejj Dasz mi nr 29 !! prosze to ja Girl's Games@!!
łózka mi nie dałaś bo pewnie kots inny zaklepał to daj mi 29 prosze
Girl's Games!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

UWAGA, KONIEC!!! JUŻ NIE SKŁADAJCIE ZAMÓWIEŃ!

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja obejrzałam wszystkie i masz świetne filmy i wogóle jesteś fajna :)- wericislo

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_03 lub poliloli przymiecie ode mnie zaproszenie do znaj na msp. proszę na msp nazywam się Daielcia i zapraszam was do znaj już chyba 5 mies. :( A szczeże bardzo chce mnieć was w znaj poli jest bardzo pomocna a starrr masz bardzo zaje****y styl :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajny blog !! na MSP jest wiele plotek że ty od jakiegoś czasu nie wchodzisz na MSP.

Czy to prawda a jeśli to do kiedy masz zamiar opuścić MSP??

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz