sobota, 8 października 2011

Jak wbić 12. level w miesiąc?


Wiele osób łamie sobie głowę: jak ja mogłam wbić 20 level w trzy miesiące?! Podzielę się z Wami tą tajemnicą. Nie jest to coś czego nie wiecie lub na co byście nigdy nie wpadli, ale uważam, że przyda się podsumowanie i potwierdzenie tego, że najważniejsza jest wytrwałość i praca. Bo jak każdy wie, na MSP nie ma kodów!

Przeczytaj też: Nie ma kodów na MSP !!!

1. Konieczne jest, abyś miał co najmniej 15 filmów. Najlepiej, by to nie były filmy, ani za długie, ani zbyt krótkie. Polecam ok. 2-minutowe, takie się najprzyjemniej ogląda :) Postaci muszą się dużo ruszać, żebyś dostawał sporo fame!
2. Wymieniasz się z ludźmi oglądaniem filmów. Aby nie doszło do nieporozumień, ustalaj, że koniecznie oceniacie na 5/5 i komentujecie (żebyś mógł zawsze sprawdzić, czy nikt cię w konia nie robi). Raz na jakiś czas, pytaj się na czacie, jaki film aktualnie druga osoba ogląda.

Ja wymieniając się oglądaniem 10-16 filmów z trzema osobami codziennie, wbiłam 12. level w niecały miesiąc! Więc, jak ktoś narzeka, że od paru tygodni ma 5. level, a siedzi po kilka godzin dziennie na MSP - dla mnie to jest czyste lenistwo ;).

3. Nie zapomnij obejrzeć i skomentować każdemu, kto zostawił komentarz na Twoim filmie, co najmniej jednego filmu! Sam z siebie staraj się również oglądać filmy znajomych. Skoro i tak siedzisz na MSP i nic nie robisz, dlaczego miałyby w tle nie lecieć? Ty nic nie tracisz!
4. Wymieniaj się grafami z ludźmi. Pamiętaj! Nie proś ludzi o wymianę, którzy mają level dwukrotnie wyższy niż Ty, bo szczerze i brutalnie powiedziawszy: im się to nie opłaca, taką propozycją po prostu kogoś rozjuszysz.

I najważniejsze... BĄDŹ UCZCIWY! Nie staraj się ludzi kręcić!


Wskazówki:
1. Nie opłaca się robić 10-sekundówek w tym czasie ;) MSP, pod tym względem, przejęły już wysokie levele, jak funclub14, przystojniakkk_03, czy Metall (większość osób jak ma oglądać, zagląda do nich, bo są znani; reklamowanie, że ma się 10-sek, czy to na forum, czy ctr, może skutkować bane). Niskim poziomom nie opłaca się tak wbijać poziomu, znacznie lepsze są porządne filmiki i wymiany oglądaniem :)
2. Nie zawracaj innym gitary! Pisanie maili i wiadomości na czacie "obejrzyj mi nowy film" do każdej możliwej osoby denerwuje niesamowicie. Ja osobiście mogę powiedzieć, że gdy ktoś pisze do mnie taką wiadomość któryś raz z kolei, a sam do moich filmów nawet nie zaglądnął - jeśli jest w moich znaj, leci z hukiem :).
3. Jeśli robisz ciekawe, bez błędów i nietypowe filmy, szansa, że ludzie będą Ci je oglądać sami z siebie, wzrasta gwałtownie.

Macie jeszcze jakieś sposoby zdobywania levela? Podzielcie się nimi w komentarzach! :)

143 komentarze:

Heh, spróbuje tak z 13 lvlem : )
Pozdro ; p

Lexinka

[Odpowiedz na ten komentarz]

thx starrr terazbende się tylko wymieniał Ogladaniem Filmów
Pozdrowienia od kuba123286

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziekuje bardzo mi pomoglas ;)
Spróbuje wbic ten 5 lvl. :)

izunia333

[Odpowiedz na ten komentarz]

Super notka, tylko w moim przypadku oglądanie filmów jest niemożliwe:/ Kiedyś normalnie oglądałam filmy, teraz nie mogę, ponieważ strasznie tnie mi się komputer:/ Muszę co 5 minut odświeżać MSP, bo mi się całkowicie zacina. Wystarczy, że obejrzę jeden film i muszę resetować komputer:/

[Odpowiedz na ten komentarz]

A mi to filmów nie oglądają... :/

CZESKA100

[Odpowiedz na ten komentarz]

A mi to filmów nie oglądają... :/

CZESKA100

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja właśnie ostatnio zaczęłam sie oglądaniem filmów wymieniać :D dziaała xD A graffem sie często wymieniam z moją qmpelą z reala która ma ten sam level co ja ;D A wgl coraz więcej osób mi filmy ogląda spk notka
zuzz<3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzieki Starrr jestes najlepsza. Super wskazowki, moze niedlugo wbije ten 13 lvl. Narazie mam 7.

Pozdrowionka KaQlinka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jej, super notka, napewno się przyda :)!

ZelciA150

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki, każda pomoc się przyda. Siedzę w 5 lvl sporo czasu, więc twoje rady są bardzo cenne ; )

[Odpowiedz na ten komentarz]

No, fajny sposób, tyle że ze mną prawie nikt się nie chcę wymieniać :/

[Odpowiedz na ten komentarz]

Robię tak i 12 lvl od marca ; cc .. za późna wpadłam .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nom, ale co jak ktos ma z...500 - 1.000 znaj., i mu muli? Wtedy nie da sie wymieniać ogl. filmów xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Naprawdę dzięki za pomoc starrr_03! Teraz codziennie się wymieniam oglądaniem filmów i codziennie mi przybywa 15 lub 20 tyś fame ;).

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam 12 lvl, a zalogowałam się od marca wymieniam się oglądaniem filmików itp.

Karolinasweet

[Odpowiedz na ten komentarz]

Taaak, przydaje się :)
Robię to od pierwszych dni na msp, ale nie udało mi sie nabić tak szybko levela ;)
Jestem na msp od lipca i mam 11 lev i to ledwo co bo wczoraj zdobyłam :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam 11 level, gram od lutego. Dzięki za radę od dzisiaj zacznę tak robić :D
Dashi

[Odpowiedz na ten komentarz]

wielkie dzięki za rade starrr_03 ale nikt mi nie ogląda filmów zawszy jest max 6 osób długo czekam na chociaż 10 level
Zosia903

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam 7 level i nikt mi nie ogląda filmów :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spróbuję wbić ten 12 level i wezmę pod uwagę twoje rady chociaż i tak się domyśliłam co trzeba robić ;P

[Odpowiedz na ten komentarz]

dzięki starrr! Ostatnio jak się wymieniłam filmami to zyskałam 1000 fame!
lechu554

[Odpowiedz na ten komentarz]

thx jesteś genialna !!!!!!!! nareszcie dobije 10 lvl!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Łatwo mówić jak ma sie pomysły na fulmy :(


1maksi

[Odpowiedz na ten komentarz]

to ja Martyniontko sposób jest taki ŻEBY GRAĆ W GRY NA MSP I JAK NIE WYGRASZ DOSTANESZ PSZYNAJNIEJ
14 FAME

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajne pomysły, ja akurat mam ten 5 lvl od... 1 dnia xd
No cóż, z wymianą filmów jest mały problem... Nikt nie chce się wymieniać ze mną filmami ;d
Może któraś z Was się wymieni po parę filmów... ;d Moje filmy mimo iż są długie, mogą być ciekawe, a niektóre trwają ok. 2 min więc spoko ;d
Pzdr! ;d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spx, zalogowana jestem od marca...i mam dopiero 9 lvl. U mnie to nie oznaka lenistwa tylko tego, że od czasu do czasu MSP mi się nudzi i robię przerwe na pare miesięcy, a kiedy słyszę że moje koleżanki w to grają to wracam i je doganiam :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

rany dzieki za zrobienie tej notki na moim levelu stoje od lipca! teraz jest coraz lepiej ja mam teraz 364 znajomych polowe usune zeby bylo gora 200 ;) jescze raz dzieki! :)

domikop88

[Odpowiedz na ten komentarz]

A ja zrobiłem konkurs i w jedną godzinę zarobiłem 97.000 fame :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Extra notka ; )
Mam dopiero 3 level i nie jestem znana ; ( Ale myślę, że ta notka mi się przyda ; D

Pozdrowienia BabyVanessa ( Na msp )

[Odpowiedz na ten komentarz]

a napiszesz jak wbbic 13 lvl? na 12 stoję juz od wrzesnia tego roku. jeszcze 59 tysiaków i 13 wybije ;) dzieki star

selena3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja gram 5 miesięcy a mam 4 level :(( nie wierzycie? sprawdzcie se :((


Sonia233

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie no SUPER... ja sie mecze z jakies pare miesiecy i mam dopiero .. 10 lvl ;d ale ja robie filmy tylko ze nikt nie chce mi ich ogladac.. :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra notka ; 33 bylam leniuch ^^ lvl 13 w duzo mies x.x teraz z nowym kontem bedzie napewno lvl 12 w mies :D ♥

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starrr super rada :)
Ale niestety nikt nie chce się wymieniać ogladaniem :((
~`Tacy znajomi :((

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zupełnie zgadzam się z Lulusią12 u mnie jest identyczne. Tylko problem tkwi w tym że nawet jak zrobię ten nowy film i poproszę o oglądnięcie inni mają to gdzieś ; p Najgorsze jest kurcze to że mam dopiero 7 level ; ( mało mi brakuje do 8 ale jak znajomi widzą że już nie długo dojdę to tej swojej wyśnionej ósemki, ignorują mnie i unikają ! Czy ja naprawdę o tyle proszę ? Mam około 20 filmów które trwają po 3 minutki a nikt ich nie chce oglądać. Czasami mi się wydaje że więcej zarabiałam gdy miałam 5 level. Zrobiłam film pt. Krwawa Mary nawiedza.. i jego pierwszy odc. dał mi ok 1000 sc zarobków. To mało, ale u mnie trudno jest zarobić więcej niż 300 sc za film ; ( Pzdr. i zapraszam do mnie _$$Gwiazda$$_

[Odpowiedz na ten komentarz]

super notka!!!
ja sama od pół miesiąca użeram się z 3 lvl, a brakuje tylko 4000 fame!!!


kamini98

[Odpowiedz na ten komentarz]

no super notka ale poza wymianą filmów to nikt mi filmów nie ogląda a mnie prosza o oglądanie im ;(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Thx Starr .... myślę że mi pomoże ... xD
lukaszek818

[Odpowiedz na ten komentarz]

Yeah dzięki tb wyszłam z 3 levelu na 10

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hej! Dzieki! Ta notka jest chyba najlepsza jak twoje inne! Od dzisiaj bede siie caly czas filmikami ogladaniem wymieniac. Jesli beda chcieli ;D Pozdrowienia! A i jakbys mogla lookniesz an moj bloog? http://ashley-gabsonik.blogspot.com/2011/12/moj-chlopaczek.html

[Odpowiedz na ten komentarz]

Thx za radę. Ja na MSP jestem od kwietnie, a mam 7 level. -.-

[Odpowiedz na ten komentarz]

thx starr ...mam nadzeję że dam radę...narazie wbiłam na 6 lvl...
a przecież gram od chyba kwietnia!! ale dzięki za te rady przydadzą się.
Lena88.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Starrr z jakiego lev. wbilas w miesiac 12 lev. ?
Odpowiedz mi naj lepiej na maila na MSP jestem Koteczek99

[Odpowiedz na ten komentarz]

miałam 10 lv. a jak wymieniałam się ogl filmów to już mam 14 :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

taa...ale do tego to są potrzebni znajomi którzy NIE CHCĄ się ze mną wymieniać, ale i tak dzięx za notkę bo w końcu jeszcze tak nie dawno pisałam że mam 7 levelek a w 2 tygodnie zdobyłam 9 ; p
_$$Gwiazda$$_

[Odpowiedz na ten komentarz]

Yey, thx za notke ;)Może uda mi sie z 7 wbić ten nieszczęsny 15 ;D <333

[Odpowiedz na ten komentarz]

super bende tak robić teraz siedze na 5 levelu który całkiem niedawno wbiłam ale nikt mi nie oglonda filma w mojich pierwszych filmach było około 20 ileś wyświetleń i puzniej film za filmem było coraz mniej wyświetleń a są coraz lepsze :(
pozdro Ke$ha 000

[Odpowiedz na ten komentarz]

A JA GRAM OD NIEPAMIETAM KIEDY A MAM DOPIERO 3 LVL 300 FAME BRAKUJE DO 4 A NIKT NIECHCE MI POMUC :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra rada ale mi pewnie nieobejrzą mam dopiero 6lvl :( Pozdrawiam Serafina50

[Odpowiedz na ten komentarz]

thx za radę! gram od Sierpnia i mam 9 lvl.
teraz tak zrobię i sądze , że się uda :)
Jeszcze raz thx!
a i mam jeszcze 1 sposób!
-wystarczy zrobić sobie inne byle jakie konto i oglądać z niego sobie filmy :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra rada! Dzięki. Tak postaram wbić sobie 10 level i kolejne!

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anonimowy Niestety to nie przejdzie :)
Konto musi mieć co najmniej 3. level, byś dostawała fame i kasę.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki ci serdecznie! Gram na MSP już troche i naprawdę ciężko pracowałam żeby mieć 5 level. Teraz mało mi brakuje do 6. Naprawdę dzięki teraz od razu mi łatwiej. :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Aha :D nie dziwie sie ze tak remesmee wbija sprobuje z 11

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja już od dawna tak robie xdd

z pozdrowieniami P u M a
♥♥♥

[Odpowiedz na ten komentarz]

Super notka <3
Spróbuję :P
Mi na razie jakoś idzie, mam 8 lvl :D

Gabcia890

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spróbuje tak bo mam już 9 level. niewiele mi brakuje do 10 levela. ALe skoro w ten sposób wbic 12 no to dodam sobie: 12 + 9 = 21 = 20 level! Ekstra! Dzieki ci starrr_03.
P.S.: Na moim blogu weronika-o-msp.blogspot.com zamieściłąm nasz wywiad. Jak chcesz do przeczytaj :P. Pozdrawiam!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Super notka!Kurcze ja mam prawie caly rok moje konto czyli andziappj i ja moim znaj ogladam po 15 filmow dziennie a oni mi nie!Co mam zrobic?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam już 8 level więc może spróbuje :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja moim zdaniem robię bardzo ciekawe filmy a nie 10 sekundówki ;)
A taki głupi film oglądneło mi 14 osób!! Dla mnie to dużo bo ten film oglądneło mi najwięcej osób...
Ale moim znajomym to nawet po 30 osób ogląda!! Pomocy!!
Moje konto: qwak

[Odpowiedz na ten komentarz]

Przeczytałam .. I pomogło ..
Byłam ledwo na 4 lewsu ..
A teraz prawie mam 9.!

Dziękuję ;)

Pozdoo < 3 3
Samcia...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Chętnie skorzystałam z Twojej rady ..
No i pomogło ..
Nauczyłam się już robić filmy ...
Nie, że nie umiałam, tylko były takie ..
Szybko przelatywały dymki, postacie się ruszały dziwacznie ..
A teraz robię już lepiej ..
Możecie sami zobaczyć xd
A kurat na te filmy miałam wenę .. :D

Trening czyni mistrza xd

Pozdrawiaam < 3 3
Samcia...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Suuper! Skorzystam xD
Tylko nw czy komp mi się nie zawiesi ;/

[Odpowiedz na ten komentarz]

To jest świetny sposób.. bardzo prosto można wbić kilka tysięcy
fame.. ostatnio korzystałam z tego sposobu..
pozdrawiam madzia24200

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ej bo moją mowietar założyłam w 1 klasie i robiłam dośc kiepskie filmy :/ A tamte kiepskie filmy obejrzełi mi wszyscy ze znaj. I teraz nie chce mi oglądać bo wiedzą, że te filmy będą kiepskie :(
Pomocy pliiss !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda tylko, że u mnie po 1-2 filmach komp się zawiesza... Ale spróbuję, tylko najpierw zrobię te filmy do od dłuższego czasu to dopiero zaczynam :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobię tak z 8 lvl, a potem 9 ;]
Avrillavignefan

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajna notka, z 7 lev. przeszlam na 9 lev. w ok. 2 tyg. ;)
Ale teraz nikt sie ze mną nie chce wymieniac :-/
Jeśli ktos tez ma ten problem zapraszam na mój profil
to sie wymienimy :-)
Koteczek99

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki !
Gram już 10 miesięcy w MSP i dopiero mam 10 lvl .__.
A ta notka mi pomogła :)
Trochę przyśpieszę tępo :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja mam 4 brakuje mi 7 rts fame mowi conner1

[Odpowiedz na ten komentarz]

można też grać często w gry na msp lub organizować konkursy z grafami :) P.S fajna notka , skorzystam ; pp

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bardzo dziękuje za tę informacje :)
Mam nadzieję, że dzięki Tobię szybciej Mi pójdzie z
levelami. :)
I jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. ☺

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak,oglądanie filmów. Tylko co zrobić jeśli nikt nie chce się wymieniać (tak wogóle super blog).

[Odpowiedz na ten komentarz]

Yeey ! Dzięki Wam nabrałam chęci do uczestniczenia w tej grze ! Wielkie dzięki !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star! Jak ja mam zrobić takie filmy jak mi ich nikt nie ogl!
Teraz w dodatku mi interneta muli jakiś Babylon piepszony!
Umiesz sie go pozbyc jak tak to napisz mi na msp! i przyjmij do znaj bo mi obiecalam papa!



ZuźkaxD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bardzo mi się to przyda.
Teraz mi się to przyda z 10 lvl'em to co dopiero z 12 :D
Super notka.
Przyda mi sie napewno ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki :) Nie wiem po co ja rozpaczam nad tym 5 levelem. nikt mi nie pomaga? niech se nie pomagają. oglądać filmy? oglądam. Żadko kiedy moge sie wymieniać filmami. Ostatnio taki gostek miał sie ze mną wymienic ogladaniem po 10 filmów na postaci -bartek-123- . oglądnęłam mu te 10 filmów. on nawet dwóch mi nie oglądnąl i sb poszedł. Wykiwał mnie. Nie nawidze takich ludzi. Ciesze sie że poruszono ten temat. teraz wiem co robić :) dziękuję i pozdrawiam, szylunia123

[Odpowiedz na ten komentarz]

heh fajooo notka xD ;3 moich znaj trzeba na kolanach żeby choć jeden filmik zobaczyli xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wow super notka ja mam 8 lvl i wymieniam sie filmami na msp jestem od 7 miesiency

pozdrawia super t

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star! Zrobisz nowy post w, którym będą jakieś pomysłu na fajne filmiki? Proszę cię! Mam 12 lv i niedługo 13! Bardzo mi zależy by mieć już 13 ;) Proszę cię bardzo.
Pozdrowienia,
justkamal

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki, dzięki, dzięki !!!!
Jesteś super!!!!!!!!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

@zuzaxd17
Eh....tutaj nie przeklinaj -.-..
A jeżeli ci muli to...każdemu muli...i nic z tym nie da sie zrobić kochanie.. : *
A jezeli nikt nie ogl. to widocznie nie reklamujesz go itp. Ostatnio opisana metoda staarr bardzo mi pomogła.. Zajrzyj tam : **

POzdroo ; 3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki mam 7 lvl ale spróbuje twojego sposobu na pewno mi pomoże dzięki jeszcze raz : )


Pozdrawiam Girl's Games

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam dwa konta z 11 lv na jednym gram aktualnie a jestem na reksia_ od 18 maja i mam 11 lv a na I LOVE TU TH EMUSIC1 (Moje konto )
Mam 11 lv i brakuje mi 86 tys do 12 a wbiłam 11 jeszcze chyba 4 dni temu :) wymieniam sie po 5 os dziennie robie konkursy itp ^.^

Zapraszam do znaj <33
I LOVE TU THE MUSIC1 :P

P.s Zapraszam na bloga
http://google1212-msp-love.blogspot.com/

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ejj a przypadkiem nietrzeba mieć vipa żeby tak szybko wbić te levele

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajnie... ale co zrobić jeżeli znajomi nie chcą się wymieniać ogl. filmów??

[Odpowiedz na ten komentarz]

No bo mam taki problem...
Bo ja grałam jak miałam 7 lat i tak szczerze to filmy były fatalne!
No a teraz wszyscy wiedzą, że mam słabe filmy H:(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki ja już z 3 vl mam 13 lvl dzięki twojej notce thx jesteś superr starr !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam 5 lvl a gram 5 miesięcy :) To chyba nieżle co nie? Moja koleżanka Ma 5 lvl a gra juz rok i narzeka że nie może wbić 6 lvl.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki za rade ja gram 5 miesięcy i mam 5 lvl moja koleżanka gra rok i narzeka że nie może wbić niby 6 lvl
Pozdro Clawi123

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki Starr ja mam jeszcze taki sposób za ogl tb conajmniej 20/25 filmów dajesz coś z l.ż a jak on ci ogląda to też zarabiasz na to żeby mu coś kupić

[Odpowiedz na ten komentarz]

jeśli nikt ci nie ogląda filmów to zrób se drugie konto na którym będziesz oglądać te filmy (y)

pozdro od: Czekoladowa na maxa


<3

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja raz mialam 2miejsce w konku na film i wbiłam jakieś 3000sc i 500-600fame

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja mam 6lv i tak mało do 7 zapraszac na msp nazywam sie panpi12

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_03 bardzo ci dziękuje tak wbiłam 6 lvl

[Odpowiedz na ten komentarz]

Drodzy Parafianie !
Jam jest Marcin sweet na msp i chętnie się wyminie ogl. filmami, tylko piszcie na maila !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Będe robić to wszystkoo, mam 7 lvl a gram rok!




pozdro kakulinka1 ;**

[Odpowiedz na ten komentarz]

To tak działa ? Bo ludzi się blaga a co z tego -,- ja w prawie rok mam 10 lvl :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

aha ale problem w tym że, mi nikt nie chcę filmów oglądać :@

[Odpowiedz na ten komentarz]

Strasznie ci dziękuję to się przyda narazie siędze przy 7 levenie..;))

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak to działa, bo ja mam 10 to od kwietnia zaczne i w maju 20 lvl ? Dziękuje za info nie alamby rady

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bardzo dziękuję za te porady, chociaż większość już wiedziałam :)


Pozdrawiam, salilan2

[Odpowiedz na ten komentarz]

Thx mam 6 lvl i nie wiedziałam co robić
Jeszcze raz thx ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Muszę tak zdobyć 20 lvl w 4 mieś... Mam 11lvl ;)

Od demilovato123 ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kochana gram od września i mam 9lv nikt mi niechce pomóc w 10lv...

[Odpowiedz na ten komentarz]

z tym wymienianiem to prawda, kiedyś jak miałam 2 lvl, pozapraszałam 7, przyjeli, i oni nadal meczą sie, żeby dojsć do 8, ja mam już 9

[Odpowiedz na ten komentarz]

dzięki za rade... będę się stosować... postaram się a mam konto z 8 levlem pół roku..

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzięki , ja dziennie zarabiam 1 000 sc . Więc mi to tam troche pomogło! Jestem na msp od tygodnia mam 4 level Amave !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Po co w miesiąc? :D
Ja z 12 na 13 lvl fame wbiłem w 1 dzien :D samymi 10sekundówkami
tylko troche sprytu i checi

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie zaprzeczę, notka super, ale nikt mi tych filmów nie ogląda, nawet już próbowałam im oglądać - ale to nic nie daję ;C
Kiedy próbuję się wymieniać - wkręcają mnie ! usuwają mnie ze znaj i nie oglądają... Zgłaszam ich ale nie mam już sił ;C
siedzę sporo w 6 levelu, filmy mam nawet fajne, ponieważ zawsze kiedy są u mnie koleżanki - oglądamy innym filmy, także moje i zawsze się z moich śmiejemy ( Bo to są komedie) i też czasami robimy razem te filmy więc nie wiem czy to moja wina czy ludzi...
Proszę, zrób o tym notkę ; )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam taki sposób, że robię film, który był w telewizji np. zmierzch titanic itp. i tyle osób ogląda, że raz zarobiła 4000sc

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dzieki za podpowiedz ja wlasnie wbijam 12 lv i sprobuje zastosowac sie do twoich wskazowek
Pozdro _Bella11_

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz