czwartek, 20 października 2011

Wyniki konkursów: Grafy, Profesor Wright


Hej! Na wstępie chciałabym bardzo Wam podziękować za pomoc w dostaniu się na pierwszą stronę rankingu :)  Pewnej osobie się to bardzo nie spodobało i dała upust swoim emocjom, niemniej ja osobiście jestem zadowolona i Wam też, ponownie, dziękuję. Z tej okazji, zorganizowałam następujący konkurs. Ten, kto dnia 19.10 pomiędzy godz. 16-23 dał najwięcej grafów, dostanie prezent z listy do 500sc! Prezentów tych rozdam 20 :).
Jako że nie jestem gołosłowna (w przeciwieństwie do wielu krętaczy:), przedstawiam Wam wyniki!

Zobacz też: Dokładna rozpiska grafów, kto ile dał (KLIK!)


1. Lea;;
2. axelka97
3. TOOM 
4. Roksia<3
5. Lalra
6. Biznes.
7. Anex00 
8. Nikollla987
9. emulka2
10. miley_210
11. klaudusia<33
12. kasiulkaa xD
13. Anikaa10
14. Lia.
15. KaQlinka

16. biedro Xd
17. wika12364
18. Ploki8 
19. Wiki182000
20. Czekolada x33

Gratulacje! Dziękuję też każdemu, kto wziął udział w konkursie :)
Wystarczyło dać 5 grafów w przeciągu 7 godzin, aby wygrać prezent*. (nawiasem mówiąc, lubię kupować prezenty nawet poza konkursem, ludziom, którzy widzę, że wiele grafów mi dają:)
* - Top_Diana zamiast prezentu dostanie coś innego, bo na prezenty to ją stać :)

I jeszcze czas na wyniku konkursu na najlepszy komentarz do filmu polilolii, Profesor Wright. Zapraszam serdecznie do obejrzenia, jeśli jeszcze nie widzieliście (WSTYD!), jest naprawdę genialny :)!
1. Balladynka
2. maciek870
3. Anabelle Moon
4. Kociaraaa
5. zuzz<3

UWAGA! Za chwile wysyłam do zwycięzców maila z zapytaniem, co chcą jako prezent. Prezenty będę rozdawać w przeciągu tygodnia od Waszej odpowiedzi (więc proszę darujcie sobie pisanie 30 maili, czemu nie wysłałam jeszcze upominku, dostaniecie go na pewno!).

Trzymajcie się!

6 komentarze:

*u* ja piąte miejsce w komie do filmu Polii.! Jej .! Fainiee, wszystkim zwycięscom gratulujee :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

To nie oznacza, że piąte miejsce... Tylko, że jedna z pięciu :)
Gratulacje!

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Jupii. Jedna z 20 Ale super. Dalabym wiecej grafow ale musialam o 21:00 isc spac:( Ehh

Pozdro, KaQlinka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ahaam ^_^ Ja taka nie ogarnięta... i tak i tak sie cieszę więc mi to różnicy nie robi x3 Ale tym bardziej dziękuję :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz