poniedziałek, 17 października 2011

Wiadomość od starrr_03

Cześć wszystkim.
Myślę, że najwyższy czas napisać tę notkę. Zawsze sporo osób mnie niesamowicie denerwowało w niżej wymienionych kwestiach, ale dzisiaj pewna panna wręcz przegięła pałę :).

1. Pracownice MSP
Po pierwsze, przypominam, polilolii i ja nie jesteśmy pracownicami MSP. Więc darujcie sobie zasypywanie naszych skrzynek z płaczami, że ktoś Was okradł, że wolno Wam chodzi MSP i że my mamy coś z tym zrobić! Nie jesteśmy i nigdy nie będziemy też pośrednikami między Wami, a moderatorami. Gdy problem jest nietypowy (jak np. niewczytywanie się MSP), próbujemy coś zdziałać, ale ludzie! Jak się sami usunęliście, to miejcie choć trochę honoru i przystańcie przy tej decyzji, a nie zawracacie głowy wszystkim naokoło, aby Wam konto przywrócono, bo to żałosne:) Inaczej sprawa się ma, gdy zostaliście zablokowani, waszym zdaniem, nieuczciwie: wtedy nikt nie potępia szukania pomocy.

2. Usuwanie/dodawanie nowych znajomych
Liczba znajomych przy jakiej chce się trzymać to ok. 700 (wtedy MSP niezależnie od godziny chodzi w miarę dobrze). I usuwam każdego, kto nie ogląda moich filmów. Wybaczcie, to brutalne, ale ja staram się oglądać na bieżąco ostatnie filmy znajomych (no chyba że mnie na MSP nie ma akurat) i nie chcę oglądać komuś, kto moje ignoruje :)
Dodaję na takiej samej zasadzie: ludzi, którzy obejrzą część moich starych filmów + będą oglądać nowe na bieżąco.
Czystki robię mniej więcej raz w tygodniu wśród ludzi, którzy są online, a nawet koło moich filmów nie przeszli ;).

3. Zagadywanie na czacie
NIE GADAM NA CZACIE NA MSP! Zapamiętajcie to na zawsze! Każda osoba, która do mnie pisze, od razu jak się pojawię, przyczynia się do totalnego zawieszenia gry. Jeśli chcecie pogadać ze mną: zapraszam na tego bloga, jak siedzę na MSP, to zazwyczaj też i tu na czacie. Osoby, które piszą do mnie 20 wiadomości pod rząd i "halooo!??!?" (strasznie mnie to denerwuje), wylatują na bank, bezpowrotnie. No chyba, że im się poszczęści, bo akurat zwieszą mi całe MSP i nie będę miała nawet możliwości ich wyrzucić :P. Jedynie, kiedy mogę ewentualnie pogadać to po 23, bo akurat jest wtedy mało osób.

4. Maile
Odpisuję na każdego maila. Za wyjątkiem takich, jak:
- daj prezent
- daj grafa
- co tam?
- dodaj mojego kolegę do znaj (niech sam napisze!!!)
- zrób mi looka / obejrzyj mi film itp. (nie mam czasu na looki, a filmy oglądam znajomym na bieżąco)
Podsumowując: uszanujcie mój czas i nie zawracajcie mi głowy każdą pierdołą, bo dostaję co najmniej 100 maili dziennie (serio ...)

4. Prezenty i grafy
Nie proście mnie o prezenty i grafy. Grafy staram się oddawać ludziom, którzy mi wcześniej dali (nie zawsze się to udaje, bo jest przerwa 15-minutowa między każdym). Jeśli chodzi o prezenty, to sama dość często rozdaję (np. ludziom, co są akurat na blogu, na czacie) :). Ale podkreślam sama. Tak samo nie mam oporów, by dać je komuś, kogo lubię (ale w życiu nie dam osobie, która mi będzie głowę truć). Tak poza tym, mam następujący konkurs:
Obejrzyj i skomentuj 25 moich filmów - zgłoś się na maila, dam Ci prezent z listy do 500sc.
Obejrzyj i skomentuj wszystkie moje filmy - zgłoś się na maila, dam Ci dowolną ilość prezentów, których koszt nie przekracza 1500sc.
UWAGA! Komentarze oczywiście sprawdzam, a kłamczuszków dodaję na czarną listę. Brać udział mogą tylko ci, co nie oglądali moich filmów.

To chyba na tyle... Jak mi się coś przypomni jeszcze, dopiszę to tu :)
Trzymajcie się!

8 komentarze:

A mam takie pytanko: czy MSP Ci działa? Wiem, ze jest awaria, ale to trwa trochę długo i boję się, że coś z moim kompem jest nie tak :(
A, czy nie wiesz kiedy by działało??? :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_03 - nie będzie mnie 5 miesięcy, plis nie usuwaj mnie jak wrócę to nadrobię zaległości oki? Jak ok to thx :)
Effciaa79

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ciekawy i pomagający post :)
Idę przeglądać starsze! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

fajne ;p ja nie jestem w twoich znaj więc mnie to nie dotyczy no ale z ogl. filmów skorzystam bo lubie ogladać filmy ;pppp

[Odpowiedz na ten komentarz]

starr_03 jak można wziąść od kogoś rzeczy jak ta osoba ci ukradła rzeczy prosze odpisz mi na email to mój email tina3420@wp.pl

[Odpowiedz na ten komentarz]

starr_03,proszę cie o przyjęcie mnie do swoich czadowych znaj!!Więc ja ci te filmiki ( chyba 20)oglądałam,ale nie dałam komentarzy!!!Są super!!Strasznie mi się podobały!!

PS.Przyjmij mnie do znaj.

Iza897 i Kacper141 ( to moja siostra i obie ci oglądałyśmy )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Aha..czyli nie mam co prosić Cię na mailu , czy zaakceptujesz moje zaproszenie .
Ja filmów znajomym oglądać nie mogę .
Zdarza się że obejrzę , ale rzadko .
Jeden film ładuje mi się ok. 1h , ale to w najlepszym przypadku , raz jak próbowałam obejrzeć Ci film ładował mi się jakieś 3 godziny.
Ale [na moje szczęście!] udało mi się obejrzeć. Niestety , kiedy pisałam komentarz zawiesił mi się laptop , i sam wyłączył.
Pozdrawia; Kurt_Cobian_118
PS. Wiem że to facet , i jego nazwisko to : Cobain . !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mam do ciebie pytanie bo czytałam post na temat jak zdobyć któryś tam poziom i mam pytanie nie moge zrobić dość fajnego filmu a jak już jaki.ś zrobie to nikt nie ogląda co mam robić.?.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz