piątek, 14 października 2011

Problemy z wczytywaniem MSP

EDIT 15.10.2011 (12:21): Pani moderator odpisała na mojego maila. Niestety mam złą wiadomość, dla tych którzy chcieli sobie pograć jeszcze w ten weekend.
Jak się okazało, jest to problem dość powszechny, z którym zmagali się nawet pracownicy. Jedyne, co pani moderator w tej chwili może zalecić to:
- Używanie przeglądarki Internet Explorer
- Odświeżanie wielokrotnie, za którymś razem może złapie (niektórym się udało, ale jest to czaso- i nerwochłonne!)
Nie zawracajcie pracownikom głowy w tym momencie, bo problem jest odgórny (programistów z Danii, czy skąd to MSP jest ;) i zapewne dopiero w poniedziałek wezmą się za jego naprawę, bo jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.


Od rana, spora część MSP-owiczów ma problem z wejściem na MovieStarPlanet, między innymi ja :). Z tego co się orientuję, ani duński nie działa, ani polski, jedynie moviestarplanet.com


Nie pomaga zmiana komputera, zrestartowanie sprzętu, czy nawet instalacja najnowszej wtyczki Adobe Flash Player (co rozwiązywało problem logowania, gdy ładowanie MSP zatrzymywało się na 95%).
Zobacz: Problemy z logowaniem na MSP

Napisałam do Pani Moderator maila, jednak nie uzyskałam jeszcze odpowiedzi, jak rozwiązać ten problem. Gdy odpowiedź tę otrzymam, od razu przedstawię ją na ramach naszego bloga :).
Chcę jedynie zdementować plotki, bowiem nikt MSP nie usuwa i jest to sytuacja tymczasowa, która najprawdopodobniej zostanie naprawiona w najbliższym czasie.

Wydaje się, że powód dla którego niektórzy wejść nie mogą na MSP, to wprowadzanie unowocześnień. Na duńskim widać już parę zmian, które niedługo pojawią się też i na polskim.
Wyprzedzam pytania: screeny robiłam u mojej koleżanki, mnie msp nie działa ;)


Inne ikonki przy CTR :)


Możliwość zaproszenia znajomych do pokoju rozmów; szybki dostęp do podstawowych animek (skakanie, machanie, tańczenie)


Cena skóry spadła z 800sc na 300sc :)!

Trzymajcie się!

42 komentarze:

szkoda że nie da się nic zrobić :-(



olivia2001

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kór** sorry za przekleństwo,ale ja wczoraj zmieniałam kolor skóry i co ? yhh .
Pozdrawiam .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Powinno już działać! Starrr też mam Chrome ,ale u mnie wyskakuje: "Ups! Przeglądarka Google Chrome nie mogła się połączyć ze stroną moviestarplanet.pl
Spróbuj ponownie wczytać: moviestarplanet.­pl
Dodatkowe sugestie:
Uzyskaj dostęp do kopii strony moviestarplanet.­pl w pamięci podręcznej
Szukaj w Google"
Moja koleżanka podobno chce się ciąć (:O)
Ja myślę żeby wywołać dla "Pani Beatki" rewolucje! To Ona przecież jest 2 osobą najważniejszą w grze.
Pozdrawiam, emo_angel .

[Odpowiedz na ten komentarz]

No tak, ale pani moderator nie ma wpływu w tym momencie na to, tylko programiści. Tu jest ewidentny problem z grą w samą sobie.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Och... ja mam taki problem i to już od dłuższego czasu:/ Nie dawno musiałam odświeżać MSP co dokładne 5 minut:/ Wczoraj o godzinie 18:35 zresetowałam komputer po raz powtórny, kiedy próbowałam się wtedy zalogować na MSP nie dało rady:/ Odświeżałam tę stronę około 10 razy. W końcu po długich oczekiwaniach zalogowałam się o godzinie gdzieś koło 21:00. I tak długo nie siedziałam na MSP. Więc krótko mówiąc dołączam się do tego, tylko w moim przypadku nawet przeglądarka Internet Explorer nie wczytuje MSP:S Mam nadzieję, że ten problem szybko się rozwiąże:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mnie aukurat MovieStarPlanet działa, bez problemu :) Współczuję Wam wszystkim co nie działa. ;<

[Odpowiedz na ten komentarz]

hej ja się zgłaszam na ta listę o których piszesz o niedziałającym msp . RoksaQ

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja d o tego tluste druku u gory ! Ja ie zglaszam mi sie tak tak czasami robie ! wikimiki93

[Odpowiedz na ten komentarz]

mój nick olcia50 też nie moge sie na msp zalogować

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja również nie mogę wEjść na msp mój nick ALAKINGA

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi nie działa . Dodaj mnie do tej listy. Tak przy okazji. Jak mi nie chciało załadować polskie , to zrobiłam sobie konto na angielskim. Po naciśnięciu "Highscores" o dziwo okazało się , że polski serwer jest lepszy od angielskiego. Nie ma tam nikogo kto ma 20 level! Na pierwszej stronie można zobaczyć dziewczynę z 13 levelem a najwyższy to... 17!

Adkared

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi działa tylko na kompie u dziadków, nie często u nich bywam, więc wpisz mnie.
Mój nick to emo_angel

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wpisz mnie na tą listę ;( Moj nick to gogi2000 :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Teraz nie ma co robić przy kompie :D
Też mi nie działa : <
Mikeyla600

[Odpowiedz na ten komentarz]

Akwimos1
Nie mogę się zalogowac .
Tak jak większości xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick: Nordis
Mam nadzieję, że będzie wszystko OK :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

A mi wszystko dobrze działa , moim znajomym z reala też ;) Współczuje tym którym nie działa\ nie działałoo ; 3

[Odpowiedz na ten komentarz]

A nie wiesz kiedy to naprawią? Mieli zacząć dziś :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

mi nadal nie działa ciekawe kiedy naprawią ; (
beciak98

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi MSP nie wchodzi w żadnej innej przeglądarce jak MozillaFirefox.Troche zamula,ale lepsze to niż nic -.-'

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja mam mozille firefox i opere ale w żadnej mi nie działa. Na drugim kompie mam internet explorer i mozille firefox ale tam nigdy nie działało ;(

[Odpowiedz na ten komentarz]

nie wiem co się stało ale zaczęło mi dziś działać MSP! gogi2000 :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

a ja mam hakera :0 i mam 20 lvl i dużooo kasy .. nazywam się AnanaseQ :Dd

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz