poniedziałek, 26 września 2011

Pracownicy i loterie na MSP


Od czasu do czasu, MSP zaczyna huczeć od plotek. Tymi najbardziej nośnymi są wiadomości o "nowym pracowniku". Niestety wiele osób się daje wkręcać (samej kiedyś zdarzało mi się w to wierzyć :).
Dlatego też w tej chwili pragnę zdementować wszystkie plotki.
Pracowników ma MovieStarPlanet jest zaledwie pięciu i na razie nie ma planów, by grono moderatorów powiększać!
- admin
- moderator
- manager
- support
- supporter
- The Producer

Nie żadne "Designer", "Pracownica" czy "Support VIP MSP" !
Zapamiętajcie! Poza pięcioma wymienionymi powyżej - wszystkie konta są fałszywe, założone przez użytkowników. Co gorsza, większość z nich została stworzona do bardzo złych i niemoralnych celó...

ŻADEN PRACOWNIK MSP NIGDY NIE SPYTA SIĘ O HASŁO DO TWOJEGO KONTA!
NIE BĘDZIE CI KAZAŁ RÓWNIEŻ ZMIENIĆ MAILA!

Ostatnio wiele osób dostaje wiadomości dotyczące loterii na MSP. Sama dostałam ich parę, niestety screenów zapomniałam zrobić... (jak ktoś ma, niech podrzuci na star-msp@wp.pl). 
Brzmi jej treść mniej więcej tak: "wygrałeś konkurs na najlepszy look/film w loterii MSP, nagrodą jest VIP na rok i 50000sc, aby otrzymać nagrodę, podaj hasło, pisząc je od tyłu* / zmień maila na mspadmin@wp.pl".
* - nie ma możliwości pisać od przodu, automatyczne zagwiazdkowanie


Gdy wygrywasz w oficjalnym konkursie, dostajesz wiadomość od admin (!!! nie żaden adm in czy inne kombinacje), a nagroda jest Ci przyznawana automatycznie.

Pamiętajcie o tym, bo wiele osób daje się nabrać na tego typu zagrywki naciągaczy i traci konta
Na MSP nie ma żadnych cudownych "loterii", jeżeliby była, na pewno byłoby info na stronie głównej, a nie wiadomość wysyłana mailami z podejrzanych kont z levelem 0.
Tak samo, moderator nigdy nie poprosi Cię o zmianę hasła lub maila. 
Gdy ktoś chce, żebyście zmienili - proszę go jak najszybciej zgłosić, by mógł zostać usunięty z gry!

Bądźcie czujni ;)
Trzymajcie się

18 komentarze:

Jakaś dziewczyna z msp ostatnio próbowała mi wmówić, że moje konto jest powołane do bycia adminem ;p i , że dostane judge itp ;D ale warunek był 1 "ona musi wpisać kod z mojego konta, którego nie może mi powiedzieć, więc potrzebne jest jej moje hasło " wtedy to smiechłam xd jeszcze ona jakiś 0 level miała ^^ ja , a ni Ty na pewno nie uwierzymy w takie głupoty ( ani żadne dziecko powyżej 10 lat zapewne ) ale obserwując po pisowni niektórych osób z moich znajomych typu " zobacz muj pokuj " xdd ( no tak to śmieszne , to jak niektórzy piszą, ale dość tragiczne ;) to oni na pewno nie mają powyżej 10 lat, i możliwe, że taka osoba się nabierze ;( Super , że pomagacie ;* pozdrowienia dla wszystkich msp'owiczów ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Pamietam, jak jedna dziewczyna o nicku ''prawdziwa admin'' pisala, ze trzeba jej podac haslo, zeby konta zabezpieczyc...zaczelam ja meczyc dlaczego, to ona sie upierala, ze jakas tam jej kolezanka ukradla jej oficjalne konto admina. No i sie poddala i przestala pytac o to haslo :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mozna jeszce rozpoznac tak ze kazdy PRAWDZIWY pracownik msp ma JUDGE ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kiedyś taka "A.d.m.i.n" napisała mi żebym jej podała hasło to ona mi poda hasło admina bo "niby" zna to ja jej podałam fałszywe hasło a ona mi nie podała hasła żadnego!!! xd hah!!! a potem znowu weszła na msp i powiedziała mi że to hasło jest prawidłowe!!! a hasło do admin to Admin123 Hah!!! oczywiście nie dałam sie nabrać chociaż mam 10 lat!!! a Foto ;D napisała że takie dzieci to wierzą w takie coś :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Noo .
Taka jedna powiedziała mi, że jeżeli podam jej hasło to ona wykupi mi : Vip'a, Judge, Jury i powie innym Vip'om, 20 lvl, żeby mnie zaprosili ..
Pff ..
Myśli, że w to uwieże ..
Oczywiście ją zgłosiłam, a najlepsze jest to, że ona powiedziała ..:
" Znam hasło od AnanaseQ, starrr_03 i EmoElen !
Jak mi podasz swoje to ja podam od wybranej osoby."
A ja powiedziałam moje stare konto i niech się nim podniecaa ! XD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja też raz miałam taką wpadkę, ale wyszłam cało :O
Baba o nazwie: ADMINKA TO JA UWIERZCIE MI
Też podawała się za pracownika, tak jak u wszystkich tylko u mnie było ciut gorzej! Zaczęła najpierw po dobroci tłumaczyć, że ktoś jej ZABRAŁ konto i zmienił hasło i nie może się dostać (LOL i już TUTAJ nie wierze! W pomocy wyraźnie pisze żeby zresetować e-mail), a ja powiedziałam, że ją zgłaszam. To potem zaczęłam dostawać maile z pogróżkami typu: Dawaj to hasło *piiip* bo jak nie dasz to *piiiip* ty *piiiip* i owiele gorsze! Potem NIBY mnie zgłosiła, ale mi nic nie było a ona dostała bana 4ever! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi kiedyś taka jedna napisała, że jej ciocia pracuje w msp i że jej podała kod do vipa i 20 tys. Kazała mi zmienić maila na moviestarplanetdarmowyvip20tys.poczta.onet.pl
A ja się na to dałam! I gdyby nie moja świetna koleżanka (ta co pisze ze mną bloga)mnie nie ostrzegła przed złodziejami kont to bym pewnie straciła całkiem dobre konto. Dziewczyna mi 2 dni później napisała żebym jej coś dałą z listy, to ja jej napisałam że jest oszustką. A ona zaprzeczała! I mówiła, żę ciotka do niej zadzwoniła, że ten kod się zmienił i nowego już jej nie poda. Żal! Zgłosiłam ją i mój wniosek przyjęto! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Spotkałam się z takim czymś:( Niestety ):
Jedna dziewczyna napisała do mnie, że wygrałam
VIP na rok i 1.000.000 star coins.Podawała się za admina, tylko że to jest jej drugie konto.
Ja się na to nie nabrałąm, ponieważ sama AnanaseQ
zarobiła ponad 3 miliony, a ja miałabym zarobić więcej od polilolii czy starrr_03.NO ŻAL!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Racja... Też do mnie napisała taka Designer.
Z kropka. I napisala że wygralam loterie i mam tylko zmienic email, to dostane judge i 400 tys(czy cos okolo tego)

LAdy335

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wydaje mi sie , że jest jeszcze informacyjany... Chyba , że nie jest on pracownikiem MSP...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi taka "Administratorka MSP" pisała żebym podała hasło bo wygram coś tam xD a ja jej podałam hasło oto takie: "PimparariuxD" ( oczywiście nie prawdziwe) a ona mi: hasło nieprawidłowe! A ja sprawdź jeszcze raz! a ona: hasło nieprawidłowe! a ja jej podałam hasło do konta z 0 lvl ( które zrobiłam by jej to podać) a ona: okej mam twoje konto otrzymasz za 9 lat 1.0000.000000.00000000. sc a po 1 nie ma takiej liczby :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

nic nie chcę mówić ale dużo osób ma judge . -.-

[Odpowiedz na ten komentarz]

The Producer nie ma JUDGE. Ale jest pracownikiem, bo jego posty na forum sie nie przesuwają i tak pisze modka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Haha też coś takiego miałam że ktoś jej ukradł konto a jest moderatorem i jeśli podam jej hasło do msp to dostanę 70.000.000.000 sc bo ma taki program na 7 lv.żeby odzyskać konto

[Odpowiedz na ten komentarz]

Taka animka żżelezysz i krwawisz a tak ją chciałam kupić . ;(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hah , ja kiedyś pisałam z The Producer , i on mówił że może zrobić wywiad , a ja co ? ty wcale nie jesteś żadnym pracownikiem tylko kłamiesz ;D A jednak jest ;P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz