wtorek, 27 września 2011

Pieniądze poszły, a VIPa nie ma. Co robić?!


Gdy kupujesz VIPa, po dosłownie kilku sekundach pojawia Ci się on na profilu. Jednak, jak wiadomo, niekiedy może dojść do błędu. Rzadko - ale jednak ryzyko, choć niewielkie, istnieje.

Pamiętajcie! Nigdy nie usuwajcie nic w komórce z folderu Odebrane, ani Wysłane!

Jest to potwierdzenie złożenia transakcji i zawarcia pewnej umowy między Wami a MSP.
Jeżeli taka sytuacja się zdarzy, należy napisać do support@moviestarplanet.pl. W związku z tym, że MovieStarPlanet korzysta z usług zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, firmy PayPal, która obsługuje jeszcze wiele innych stron, kontakt z nimi i czas oczekiwania na nadesłanie nam informacji jest bardzo długi. Dlatego, jeżeli pojawi się jakiś problem z zakupem, administratorzy MSP będą potrzebować tych informacji żeby szybko wysłać na Wasze konto VIP/SC.

Wiadomości w folderach Wysłane i Odebrane są dowodem zakupu
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jakie to ważne i usuwa te wiadomości, a następnie pisze do MSP bez żadnych dowodów na zakup, tylko podając nr telefonu. Oczywiście, administratorzy MSP wysyłają numer do firmy PayPal, ale trwa to bardzo długo, w tym czasie osoba się stresuje, że wydała pieniążki, a nie ma VIPa, dla administratorów również jest to stresująca sytuacja, że tak długo to trwa. Jeżeli osoba nie usunie niczego ze skrzynki, może bardzo łatwo wysłać administratorom (support@moviestarplanet.pl) wszystkie dane, o które zostanie poproszona i administratorzy MSP natychmiast wysyłają VIPa, bądź SC które osoba może już wykorzystać w grze. 

Powodzenia :)

12 komentarze:

Dzienki jesteście super i w wielu rzeczach mi pomogłyście

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chciałam kupić vip, ale pisze "Przeprazamy, prosimy spróbować później"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi się udało :D Pozdrawiam i dziękuję za rade! :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

super!! dzieki za pomocw dużo rzeczach mi pomogłyscie!! ;**

[Odpowiedz na ten komentarz]

za to ja usuwam wiadomości a raz mi vip'a nie doładowali dobrze że wysłałam tylko na tydzień
pozdro I Like Green

[Odpowiedz na ten komentarz]

Byłam w trakcie zakupu VIP'a, ale coś się nie udało i napisałam do nich maila, na maila x d i nie odpisują! ;(

[Odpowiedz na ten komentarz]

to co jest tam napisane u góry tak nie dokońca odnoi sie do mojej sprawy, bo właśnie przesyłam jakieś emile z moviestarplanet że nie da mi doładować vipa a kasa wzięta aż wkoncu po którymś tam emilu napisali mi że mam wysłać zrzut ekranu z komputera z mojego czegośtam gdzie pisze co wysłałąm..ale to jest na telefonach nie na karte,a przy telefonach na karte tego sie nie ma ale można założyć a ja czegoś takiego nie mam bo mam tel na kartea więc wysłałam im zrzut ekranu z mojego telefonu ale ja nie mam czegoś takiego jak widomości wysłane tylko same wiadomości a jak z kims esemesuje to mam coś jakby gadu gadu a przy wysłąnych widomościach pokazuje mi sie tylko taki tik jakby przedłużone v ...no i wysłąłąm im to a oni uznali że to nie dowód na wysłanie...ale sory ich ja nie mam jakiegos starego telefonu gdzie jest wersje robocze,wysłane,przysłane tylko mam wszystko w jednym.Co mam robić?

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi jedna taka administrator13 napisał tak "Hey Jestem Administratorem i Wygrałeś konkurs na Film" odrazu nie zauważyłam po nicku i PO TYM ZE NIE BRAŁAM ZADNEGO UDZIAŁU

Swirr...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi jak ładowałam wgl nie przyszedł SMS,zżarło kase i wyłączyli mi MSP.PO ponownym zalogowaniu dalej nie ma vip :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz