czwartek, 17 maja 2012

Superbia - konkurencja dla MSP?


Każdy, komu zdarza się oglądać Disney Channel, zapewne zauważył, że ostatnio intensywnie promowana jest strona w stylu MovieStarPlanet, a mianowicie Superbia. Zainteresowana, a zarazem zadowolona, że znalazłam sobie kolejną grę na wakacje, postanowiłam sprawdzić tę stronę.

PRZEJDŹ DO GRY SUPERBIA (KLIK!)


Oto trailer, niestety po angielsku. Jak będę oglądała Disney Channel i będzie akurat leciała reklama, zgram ją i podzielę się z Wami.

Ze strony Superbii:
Superbia Disneya to wspaniała darmowa platforma, która pozwala Ci spotykać się ze znajomymi, grać w gry online i odwiedzać bohaterów Twoich ulubionych seriali z Disney Channel! 
Podczas przygody w Superbii towarzyszyć Ci będą Ela i Maks. Oprowadzą Cię po okolicy i znajdą mnóstwo ciekawych zadań do wykonania - od przygotowywania deserów lodowych po zwycięstwo na Superkole i udział w pokazie mody.
W Superbii możesz być, kimkolwiek zechcesz - to Twoje miejsce, Twoi znajomi i Twoje zasady!
Najciekawszym momentem opisu jest jednak:
Superbia Disneya nie posiada żadnej funkcji czatu i nie umożliwia dzieciom publikacji ani wymiany danych osobowych, co czyni ją bardzo bezpieczną. Jedynym sposobem interakcji w grze jest wysyłanie prezentów (na przykład mebli do wirtualnego domu innego gracza) i emotikonek w postaci uśmiechniętych buziek, a także „lubienie” pokoi innych graczy.
Hahahaha, czyli idąc tokiem myślenia twórców Superbii, MSP powinno być najniebezpieczniejszym miejscem na świecie :D
Więcej przeczytacie tutaj (KLIK!)

Uznałam, że sama sprawdzę, jak to z tą grą jest... Zapraszam więc do obejrzenia filmiku, który nagrałam podczas mojej 10-minutowej podróży po świecie Superbii. Haha lol.
Szkoda tylko, że gra jest drętwa i szybko mi się znudziła. Ale myślę, że niektórym może się spodobać.

Na początku pokazany jest proces rejestracji, w razie gdyby ktoś miał z tym problem. Od 2:08 zaczyna się gra.


I jak? Macie zamiar sprawdzić tę grę? W porównaniu do MSP wypada blado, nie oszukujmy się. Levele się nabija szybko, wykonując zadania typu "idź do lodziarni", czy "zrób loda" :D. 
Poza tym nie można z nikim pisać, niby dla dobra dzieci... Bezpieczeństwo, bezpieczeństwem, ale bez przesady! 
Mam nadzieję, że z czasem coś się rozwinie, bo gra ma jednak potencjał.
Ale i tak wolę MSP, choć boli mnie bulenie 60zł za 3-miesięcznego VIPa. Superbia przynajmniej nie oferuje żadnych płatnych usług, których brak ogranicza grę.

Trzymajcie się!

PS. Jeśli ktoś byłby ciekawy nazw piosenek w filmie:
- Mr Saxobeat (Alexandra Stan)
- Starstrukk (3OH!3 ft. Katy Perry)

11 komentarze:

Star, super że wróciłaś i kontynuujesz bloga ;) Brakowało mi twoich notek :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zadanie z robieniem lodów mnie rozwala c:

[Odpowiedz na ten komentarz]

post spox, ale ta stronka do pięt nie sięga MSP (jest do dupy, trzeba podać swoje dane, żal)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nie mogę . :D Ta gra niby taka bezpieczna, a trzeba podać swoje dane . >.< xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star ty nie wiesz jak tęskniłem :D
bylem tu codziennie i znam każdą notke na pamieć ^^
super że jesteś ! :)
mam nadzieje że po przerwie znowu będziesz na 1 liscie :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Boże... Jakie powalone o,o
A z tym "Zrób loda" to mialam skojazenie ;x

creeper creeperem creepera goni ^^ xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

No lol ja tam w 1 dzień miałam 7 lvl x_x

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz