niedziela, 22 stycznia 2012

Konkurs: postać fikcyjna


KONIEC SKŁADANIA ZGŁOSZEŃ! WSZYSTKIE ZGŁOSZENIA OD TERAZ (GODZ. 19:00, 24.01.2012) BĘDĄ NIEWAŻNE! 
Wkrótce wyniki :)

Czas na konkurs! Tym razem nietrudny i mam nadzieję, że dla wielu wyda się on ciekawy.
Przebieramy się za dowolną postać fikcyjną! Postać fikcyjna to bohater, który nie istnieje w rzeczywistości. Może on być postacią z komiksu, filmu, bajki lub gry itp.

ZASADY:
1. Przebierasz swoją moviestar za dowolną posta fikcyjną i tworzysz looka o nazwie "konkurs star-poli.blogspot.com"
2. W komentarzu pod tą notką piszesz swój nick z MSP + nazwę postaci, za jaką się przebrałeś, np. "kasia123, Hermiona Granger z Harry'ego Pottera"

TERMIN ZGŁOSZEŃ: 24. STYCZNIA, GODZ. 19:00
Wyniki pojawią się zapewne w przeciągu tygodnia od zakończenia konkursu :)

NAGRODY:
1. miejsce - prezenty z listy do 10000sc
2. miejsce - prezenty z listy do 5000sc
3. miejsce - prezenty z listy do 3000sc
4. miejsce - prezenty z listy do 2000sc
5. miejsce - prezenty z listy do 1000sc

PRZYKŁAD: 
ja przebrana za Miss Aubrey z gry Dance Central 2


Powodzenia!

153 komentarze:

Mmm... no to zgłaszam się
Moj nick - Top_Diana
Przebrałam się za królewnę Śnieżkę :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

mój nick to 10ola01 a przebrałam się za Frankie Stein z Monster High

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick : Lia. przebrałam się za Minnie Mouse ! :D Myszkę Minnie <3

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hejka starrr_03 to ja Dj karolina24 (teraz po skradzionym koncie Dj karolina242) czy mozna przebrać kogos innego zamiast siebie? prosze odpisz nieważne gdzie

Dj karolina24(Dj karolina242) Pozdrawiam

[Odpowiedz na ten komentarz]

marysia_w_12-Śpioch :)
Jestem przebrana za śpiocha,bo lubie dłuuuuuuuuugo spac xD
Pozdrawiam!:D

[Odpowiedz na ten komentarz]

LadyYorkLove - Prosiaczek z książki " Kubuś Puchatek ".

[Odpowiedz na ten komentarz]

Lady335-Kopiuszek (ma różową sukienkę, bo ni mam niebieskiej)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Klaudia0177 - Severus Snape z Harrego pottera xDD

[Odpowiedz na ten komentarz]

mój nick-gwiazdkaasia1 będę -teletubisiem ( tinkiwinki )
xdd mam młodszą siostrę <;

[Odpowiedz na ten komentarz]

_$$Gwiazda$$_ - Śpiąca królewna ♥♥♥ (Starałam się zrobić bardzo podobną)
Pozdrawiam :)

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick: Andziula60
Długo myślałam i ciągle kasowałam komentarze, ale się zdecydowałam!
Postać: Królewna Śnieżka :)
Pozdro ;* ♥

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick : Czarna' 'Mamba
Postać : Chihiro z bajki Spirited Away

Pozdrawiam gorąco !

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick Lenka 8
Przebrałam się za myszkę Minne (czyt. Mini) To ta dziewczyna myszki Mieckie < 33
Jakby co nie jestem t co ma 1 lvl czy 0 lvl i sie podszywa tlyko tą z 10 - prawie 11 lvlem ;D
POzdrawia wasza Lenaa ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kopciuszek !
Nie mam za duzo ciuchow ale moze trafi sie ostatnie mijsce :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

@AnonimowyUmm, przecież Ty nie masz się przebierać za siebie, ale za postać z bajki lub filmu, książki itp...

[Odpowiedz na ten komentarz]

malwuś ;3 - Biała królowa z " Alicja w krainie czarów "
pozdrawiam :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

@Anonimowy Podaj jeszcze swoją nazwę na MSP, bo nie wiem, kogo oceniać :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick - alatuwali11
Look - Angelina Balerina :D
Tytuł look'u - Konkurs star-poli blog :D
Pozdro : **

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick to : ewelinka1999306
Zrobiłam dwa looki, bo nie wiem, który się bardziej nadaje.
Postacie to Barbie i Śnieżynka.

[Odpowiedz na ten komentarz]

nick: Malgonia21
postać: Assasinka z gry NosTale (MMORPG)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Devoncia<3( mój nick )
Przebrałam się za Sp 2 z gry NosTale jak to na serio wygląda w mailu ci napisałam starr 03

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się
natalia1424 Luna Lovedgood z Harrego Pottera :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konkursu:

Nick z msp: Miss-Emilka
Na looku znajduje się smerfetka z smerfów :D

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Lika 09102000-Emilly Elizabeth z Przygody Clifforda xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do waszego konka :)
Jestem domi6421
Przebrałam się z Sharpay z "Boska przygoda Sharpay"i "Hing school musical"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Witam wszystkich ;)
Zgłaszam się do konkursu i przebieram się zaaa....:D

Prosiaczka z Kubusia Puchatka ♥♥♥

Dziękuję ;*
Miłego dnia ;33

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się !
wercia678 - smerfetka :D
mimo ,że jest zajęta !
Wejdź w look ;d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się ; DDDD
JulaMovieStar
Szmerfetka ^^
(sorry jeżeli już jest ktos za nią przebrany , ale miałam akurat niebieski stój pod reką ;P)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick: Kalia6
Moviestar przebrana za: Wilma Flinston z bajki ,,Flinstonowie"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sheyla232
Lara Croft (gra) Tomb Raider .
http://www.google.pl/search?q=lara+croft+tomb+raider-zdj%C4%99cia&hl=pl&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=C1QcT4mrE5Hu-gb4ibGoBA&ved=0CEoQsAQ&biw=1680&bih=955
6 zdjęcie poziomo . Można sprawdzić :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

...♥...
Mój nick - Mikejla232
Ja przebrałam się za- Amber z filmu " Tajemnice domu Anubisa"
...♥...

[Odpowiedz na ten komentarz]

star, można zrobić 2 look'i na konkurs?

[Odpowiedz na ten komentarz]

UkradnijDlaMnieNiebo . Postać - dziewczynka z zapałkami.

[Odpowiedz na ten komentarz]

SandrulaxD

Przebrałam się za Ciasteczkowego potwora ♥

:D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się z konta
LadyMaja=) bo moje usunełam i czekam,aż mi przywrócą .
Jesli uda mi się wygrać to nagroda (pytałam się Was;) zostanie przeslana na moje oficjalne konto .
Przebrana za Obelixa . ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick- kinga4621
Postać - Runo z Bakugan , ta z niebieskimi włosami xdd Tu masz link:
http://republika.pl/blog_gh_4730252/7222255/tr/runo.gif

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam się przebrałam się za klątwe
nick koszatniczka45

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick: Anka070100
Postać: Jerome z Tajemnic Domu Anubisa

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick : EmoLaska=P
Za co się przebrałam ? - Gargamel ze Smefrów :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick : wericislo xDD
Przebrana za : Pipi langstrong (lansztrung) czy jak to sie tam pisze. Zaraz zrobie looka ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Karoska Krejzoska
Alice (Alice Madness Returns)

[Odpowiedz na ten komentarz]

1Raquelle1, Spectra Vondergeist z Monster High

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jej! ^^ Mojego jeszcze nie było! :D
Nick to Vallia a postać Bellatrix Lestrange z Harry'ego Potter'a. :>

[Odpowiedz na ten komentarz]

Anikaa10, Cho Chang z Harry'ego Potter'a :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

LaSeCzKa : *1 (jbc to po laseczka jest spacja i po':' tez jest spacja xd) Przebrałam się za Barbie żeby było śmiesznie :D
Mój look nazywa się "Ja-Barbie xd"

[Odpowiedz na ten komentarz]

LaSeCzKa : *1 (jbc to po laseczka jest spacja i po':' tez jest spacja xd) Przebrałam się za Barbie żeby było śmiesznie :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sorka mój look się nie nazywa ja-Barbie xd
Tylko konkurs star-poli.blogspot.com

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick z msp do Diva-xd a przebrałam się za księżycową księżniczkę
http://artfiles.art.com/5/p/LRG/19/1921/3HN9D00Z/sailor-moon.jpg to ta w środku zdjęcia ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konkursu..!! ;D
AleXandra55-Królowa Śniegu
Pozdrawiam starrr_03 i poliloli

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hejka starrr_03 to ja Dj karolina24 (teraz po skradzionym koncie Dj karolina242) czy mozna przebrać kogos innego zamiast siebie? prosze odpisz nieważne gdzie

Dj karolina24(Dj karolina242) Pozdrawiam

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam siem ! : D
Gosia12321- Królik baks
Pozdro ! :3

[Odpowiedz na ten komentarz]

oczywiście nie odpisuj na maila u Dj karolina24 :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Hermiona Granger , Ginny Weasley z Harry'ego Pottera ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

To ja się przebiorę za Chell z Portala :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

AlciaCukierek
przebrałam się za postać o imieniu Bajka
z ''Atomówki''.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Amandzia08
przebrałam się za:
Przystojną dziewczyne z Angli z Filmu To jest tytul angileski Nieumiem go napisac
:*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bella1098
przebrałam się za postać Susan Test
z kreskówki "Johnny Test"

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się! ;*
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|Mój nick- Fiona Lepru |
|Przebranie- Smerfetka ze "Smerfów" |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

[Odpowiedz na ten komentarz]

ZGŁASZAM SIĘ...
nick na msp: Hermiona_Granger4
przebrałąm się za Samarę Morgan z filmu "Ring"

[Odpowiedz na ten komentarz]

ZGLASZAM SIE !
nick MSP : DK222
Przebranie : Draco Malfoy z Harry'ego Pottera

[Odpowiedz na ten komentarz]

O juz pamietam to jest z bajki phineasz i ferb..... No wiecie Mój brat to oglada no i ja tez musze : ***

[Odpowiedz na ten komentarz]

martynka7838 przebrałam się za myszke mini

[Odpowiedz na ten komentarz]

mój nick - marla....
moje przebranie to Rocky z taniec rządzi

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick : TOOM
Look : Królik Bugs :)

Przeprałem sie za Bagsa :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick:Vampirella
Przebranie: żaba z filmu księżniczka i żaba :D
Oj ciężko było ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

Piękna Gwiazdeczka Jestem przebrana za kota w butach xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

nick na MSP - inny ;D
postać fikcyjna - niebieski pedobear xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

xXx Clawdeen Wolf xXx przebrałam się za Clawdeen Wolf z Monster High :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mira2101 przebrana za Alice z Resident Evil AfterLife (zdj. na którym się wzorowałam poniżej)
http://youaredoingthatwrong.files.wordpress.com/2010/10/alice9.jpg

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam sie
LOLU$IA889 za kopciuszka :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

nick : emila 126
Jestem przebrana za Ukrytego Anioła

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick to 0999994, przebrałem się za Jadena Smitha z filmu : pt ,, Karate Kid,,

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick : magda2323
postać : śpiąca królewna

[Odpowiedz na ten komentarz]

nick:wikimiki93
postać : Lagoona Blue z Monster High :)



Wiem, że pewnie nie wygram ale zawsze można spróbować :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick: slicznotka0123
Przebrałam się za Angelina ballerina

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick: Lady_LOVE11
Przebrałam się za Krystal MacKocica

[Odpowiedz na ten komentarz]

Moja nazwa na MSP to sweet_chocolate9, przebrałam się za Cornelię z Witch.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick z Gry to Bless_Martyna2 i przebrałam się za smerfetke ;>

[Odpowiedz na ten komentarz]

Biore udzial ♥
I am Stefanoja
I bende Ewa Farma
link do zdjecia
http://i.idnes.cz/07/082/gal/KOT1d1552_farna_DSC_0207.jpg

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się :D |
|
----------------
|-------
Mój nick w grze: zuzz<3 |
|
-------------------------
|-------
|
Przebrałam sie za Kobietę-Kota :D|
|
----------------------------------

[Odpowiedz na ten komentarz]

@aszulc30 Ewa Farna nie jest postacią fikcyjną. Ona istnieje o.o

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick : Jola098765
przebiore sie za.. Izabele z fineasz i ferb xDD to link :
http://www.google.pl/imgres?q=izabela+z+fineasz+i+ferb&hl=pl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1280&bih=834&gbv=2&tbm=isch&tbnid=75HCuOy11tYWSM:&imgrefurl=http://pl.fineasziferb.wikia.com/wiki/Izabela_Garcia-Shapiro&docid=O-PXKRvDOX3PdM&imgurl=http://images.wikia.com/fineasziferb/pl/images/8/8b/Isabella.jpg&w=252&h=344&ei=rmIeT9uLFMvn-gb3ivE3&zoom=1&iact=hc&vpx=180&vpy=125&dur=356&hovh=262&hovw=192&tx=92&ty=172&sig=118162162798707877242&page=1&tbnh=154&tbnw=112&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:0,s:0

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick to maja599 przebrałam się za Alicję z krainy czarów

[Odpowiedz na ten komentarz]

SweetTina
Look jest gotowy, przebralam sie za Pohacontas c;
Tylko zal, bo nie pasuje mi skora :d

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick ashlejka13
przebrałam sie za kolczastą piłeczkę diukiego ta co bochaterem była z jonny test

[Odpowiedz na ten komentarz]

Niestety ale nie udało mi się jeszcze uzbierać pieniędzy na kostium więc mam pomysł: przebrałam się za siebie! xD pozdrowienia pysia20016

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sory wtedy komentarz mi się nieudał to więc pisze jeszcze raz:
Nie udało mi się uzbierać pieniędzy na kostium więc
postanowiłam, że przebiorę się za siebie! xD
Mój login: pysia20016

[Odpowiedz na ten komentarz]

zgłaszam się xd
ola1312, Królowa Śniegu xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick z msp: Bonnie Mccullough
Postać fikcyjna: Andie z Step up 2
Dodam link do zdjęcia na którego podstawie robię look
http://www.google.pl/imgres?q=step+up+2&hl=pl&biw=1440&bih=809&gbv=2&tbm=isch&tbnid=BpwuCyODnn2UaM:&imgrefurl=http://marta16gdynia.wrzuta.pl/obraz/19eJ4UH0EC4/step_up_2_the_streets&docid

[Odpowiedz na ten komentarz]

http://www.google.pl/imgres?q=step+up+2&hl=pl&biw=1440&bih=809&gbv=2&tbm=isch&tbnid=BpwuCyODnn2UaM:&imgrefurl=http://marta16gdynia.wrzuta.pl/obraz/19eJ4UH0EC4/step_up_2_the_streets&docid
przycięło mi link wcześniej

[Odpowiedz na ten komentarz]

0999994 - nick . Przebrany jestem za Karate Kid !!!! czyli Jadena Smitha

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sheeya1 - Brittany z Alvin i Wiewiórki 2

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nick - Hannah Aty
Przebranie : Smerfetka xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Aolcia:) -przebralam sie za Sharpay Evans z High School Musical

[Odpowiedz na ten komentarz]

Rozalia. przebrana za dee dee ( didi) z dextera przepraszma ze tak pozno ale komputer mi sie zepsul.:)

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się xDDD
nick:. Modelka-Alex Russo
wróżka *-*

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak się głosuje ? :o
Bo chcialam głosować na Miiss-Emilka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Shakira777 to mój nick jestem czyrliderką

[Odpowiedz na ten komentarz]

gargamel przeszedł a ja nie? nie chceobrażać innych ale no szczerze ...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pisze że jeszcze w trakcie...
Chcę się zgłosić.! ;D

Daiyousei jako Yuugi Hoshiguma z gry Touhou ^^

[Odpowiedz na ten komentarz]

no właśnie jak się głosuje? bo chcę głosować na xXx Clawdeen Wolf xXx

LadyVera

[Odpowiedz na ten komentarz]

Alex220
Przebrałam się za księżniczkę na ziarnku grochu:D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mój nick to maja599 jestem przebrana za Alicje z krainy czarów

[Odpowiedz na ten komentarz]

mój nick to maja599 jestem przebrana za Alicje z krainy czarow

[Odpowiedz na ten komentarz]

maja599 przebrana za Alicje z krainy czarów

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zkończenie zgłoszeń skończyło się w moje urodzinki :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wiesz też mam tą gre i zawszę nią gram ona jest super

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz