wtorek, 27 grudnia 2011

NOC HAKERÓW

Zacznę od kategorycznego stwierdzenia, że nie ma czegoś takiego jak NOC HAKERÓW. Nie ma fizycznej możliwości, aby ktoś masowo wkradał się na konta użytkowników MSP i cokolwiek z nimi robił.
Niestety ktoś "bardzo mądry" dla żartu wypuścił taką plotkę, a że faktycznie w przeszłości zdarzały się włamania na konta - plotka zaczęła żyć własnym życiem.
Już kiedyś pisałyśmy o tym, jak ważne jest odpowiednie dobranie hasła na naszym profilu na MSP. Nie może być to hasło kojarzące się z Waszym imieniem, bądź imieniem Waszego zwierzaka itp.
Hasło powinno zawierać zarówno cyfry jak i litery - najlepiej niech będzie to ciąg znaków bez jakiegokolwiek sensu.
Pamiętajcie, nie wszyscy niestety gracze na MSP mają czyste intencje. Zdarza się, że podczas rozmów na czacie chcą wyciągnąć od Was dane, a potem dopasować je do Waszego hasła.
Zadają proste pytania: o imię zwierzaka, ulubiony kolor itp., a potem (jeżeli Wasze hasło zawiera takie dane) bez problemu wchodzą na dany profil.
Kolejną sprawą jest udostępnianie swojego hasła znajomym. Podajecie hasło jednej koleżance, drugiej ... następnej, ale nie bierzecie pod uwagę jednej rzeczy: w życiu zdarzają się różne sytuacje, czasem ktoś, kogo traktujecie jako dobrą koleżankę, okazuje się osobą niegodną zaufania. Wystarczy zwykła kłótnia, a ktoś w rewanżu może chcieć zniszczyć Wasze konto (bo przecież podaliście mu hasło gdy między Wami wszystko jeszcze było ok).
Pamiętajcie, jeżeli zależy Wam na koncie MSP - dbajcie o swoją prywatność i nie udostępniajcie nikomu swojego hasła! Dobrze jest również zmieniać je na przykład raz w miesiącu - wtedy szanse na włamanie zdecydowanie maleją.

Jest jeszcze jedna sprawa: zauważyłam, że niektórzy z Was w ctr wpisują na żarty informacje sugerujące, że ich konto zostało przejęte przez kogoś i zostanie zniszczone. O ile może to być śmieszne w sytuacji, gdy wszystko na MSP jest ok - o tyle w chwili, gdy wiele osób w panice boi się o swoje konto, takie żarty są nie na miejscu, bo zwiększają lęk i panikę.

Podsumowując: nie ma czegoś takiego jak NOC HAKERÓW. Gdyby coś takiego było faktycznie możliwe, wierzcie mi, żaden haker nie włamywałby się na konto z 2,3 czy 4 levelem - haker przejąłby konta osób z levelami od 15 do 20 !! Jak zauważyliście, nic takiego się nie dzieje, bo ludzie z wysokimi levelami są na MSP już na tyle długo, że wiedzą, że pod żadnym pozorem nie wolno udostępniać hasła nikomu.

Nie dawajcie się nabrać na maile wysyłane od podrobionych pracowników MSP: pamiętajcie, żaden pracownik MSP nigdy nie poprosi Was o podanie hasła w mailu!!!
Nigdy też nie zmieniajcie podanego przy rejestracji na MSP adresu mailowego na adres, który wysyła Wam ktoś obiecując, że w zamian dostaniecie worki starcoins i prezentów!!! 

Jeżeli zdarzy się, że ktoś pomimo wszystko włamie się na Wasze konto - nie wpadajcie w panikę - konto można szybciutko odzyskać.
Wystarczy wejść w zakładkę POMOC na stronie startowej MSP:


i zobaczyć co należy w takiej sytuacji zrobić:


Zachęcam Was również do przypomnienia sobie naszych wcześniejszych notek, między innymi:
http://star-poli.blogspot.com/2011/09/chronmy-swoje-dane.html
http://star-poli.blogspot.com/2011/09/pracownicy-i-loterie-na-msp.html

Miłego wieczoru :)

21 komentarze:

naprawde bardzo dziekuje pomoglas mi oraz moim przyjaciol

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobre rady dajesz , zapamiętam na przyszłość . : P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jedna z MSP pisala na forum ze moga nam zabrac konto pisala tak :Twoje konto zostalo wybrane przez hakerow i nie dlugo je opanuja . To jest zart ? bo nie wiem .



bold z MSP

[Odpowiedz na ten komentarz]

Naprawdę na tym blogu prawdę gadają!!! Raz podałam moje hasło zaufanej przyjaciółce a jak tylko się pokłuciłyśmy to DELETE USER z moim kontemale na szczęście je odzyskałam ( po 5 miesiącach )

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jedna dziewczyna tak sie tym przejmuje...gada, ze moderatorow usuneli hakerzy itd. zalosna jest -,-

[Odpowiedz na ten komentarz]

No niby nie bylo nocy hackerów a jednak od wczoraj straciłam 2 utwory do filmów, moja siostra 1 tlo a jej koleżanka StarCoins! A podobno niektórzy tez stracili konta, moja 1 kol mówiła że ukradli "7 kont w 10 min"! niektórzy też wracali i mówili że im ukradli konta! Mam nadzieję że to się już skończyło bo jak jeszcze mi ubyje ubrań lub coś...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie, nie i jeszcze raz NIE!
Moderatorów nie usunęli!
Zmienili im nazwy!
Wiem, że Admin ma nazwę Moviestarplanet, ale nie wiem czy można wyszukac. Niektóre profile hackerów zostały usunięte! M.in: Gang hackerów, Grupa hackerów oraz mileycyrus;*
Moderatorzy będą resztę hackerów bardzo szybko i sprawie usuwać! Nie ma się czego bac! Pozdrawiam ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Lexinka, ale ja nie mówię, ze usunęli moderatorów! Mówię, że jedna dziewcyzna tak mówiła ._.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Myślę,że osoba rozsądna mająca choćby i 2 lvl, nie wierzyła by w takie głupoty,nie podawałaby hasła czy coś w tym stylu. Niektóre osoby są naprawdę nierozsądne . Pozdrawiam .

[Odpowiedz na ten komentarz]

No mówiłam! Straciłam 2 utwory: "Pyramid Power" & "The Magic Box" - czyli 400 Sc! pomyślałam że skoro już straciłam muze i kase to kupię jeszcze raz... Kupiłam i dalej nie ma :'( Teraz to już 800 Sc! Nie wiem co mam robić... HELP ME!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Emi i Natt.te tła to mógł być zwyczajny błąd.Wielu ludzi tak miało przed zapowiedzeniem NOCY HAKERÓW!Wiec...

[Odpowiedz na ten komentarz]

przeczytajcie sb posta na forum o tej NOCY HAkeró *oo* -___-

[Odpowiedz na ten komentarz]

Całkowicie zgadzam się z tym postem ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja dałam hasło koleżance i tylko mi kręci kołem

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jesteś kochana, bo pomagasz Nam (tak jak starrr_03 :)
Dziękujemy Wam bardzo! :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz