piątek, 9 grudnia 2011

Wyniki konkursu nagłówkowego


Nie wiesz o jaki konkurs chodzi?
Sprawdź tutaj!
Konkurs nagłówkowy (KLIK!)

Zgłosiło się ok. 170 osób! Jednak nie wszyscy poprawnie, bo na maila, zamiast w komentarzach! Niemniej, dzięki za zainteresowanie konkursem! Pod uwagę brałam głównie aktywność na blogu przy wyborze zwycięzców :)


Nagłówek 1: szymonstar, Kamil ;), Lalra
Nagłówek 2: EmoLaska=P, Top_Diana, anika258
Nagłówek 3: malwuś ;3, G a b i ., przystojniakkk_03
Nagłówek 4: CatFace11, madie5, SweetTina
Nagłówek 5: &Marta&, Vallia, Lexinka
Nagłówek 6: wikimiki93, zuzaxd17, Anikaa10
Nagłówek 7: bianka11, kinga4621, Adon
Nagłówek 8: sliczna :*, Megasse, Zelcia150
Nagłówek 9: Dorota12, belowska9, karter11
Nagłówek 10: ZUZIA!, Jasiek11, Ploczek
Nagłowek 11: as9810, kikakaj, smile140
Nagłówek 12 (nieskończony jeszcze): ala79, KasienQ, Marcela!
Nagłówek 13 (nieskończony jeszcze): 11supernati11, ciasteczko09, go$ka
Nagłówek 14 (nieskończony jeszcze): Kot xD, Bella1098, Zolaa
Nagłówek 15 (nieskończony jeszcze): izunia333, kitulencja4, Stefanoja
Nagłówek 16: starrr_03, polilolii, ZUZIA!, przystojniakkk_03

NOWE NAGŁÓWKI, POZA KONKURSEM
Nagłówek 17:
polilolii, starrr_03
Nagłówek 18: polilolii, starrr_03
Nagłówek 19: SandrulaxD, wericislo, Vampirella
Nagłówek 20: Mikejla232, amanda13, Bella1098
Nagłówek 21: polilolii, starrr_03

Proszeni o wstawienie prezentów na listę do niedzieli są: Top_Diana (za 1000sc), Kamil ;) (za 1000sc), anika258 (za 1000sc), Lalra (za 600sc), Lexinka (za 1000sc), zuzaxd17 (za 1000sc), Anikaa10, kinga4621 (za 450sc), Dorota12 (za 1000sc), Jasiek11 (za 1000sc), 11supernati11 (za 1000sc), Kot xD (za 1000sc)
Jeśli jesteś na liście zwycięzców, a nie dostałeś prezentów, mimo iż zrobiłeś artbook, daj mi znać na maila. Prezenty wyślę, jak odczytam wiadomość (do tygodnia:).

Kilku moderatorów pojawiła się na nagłówkach, ale nie zrobiła artbooków, dlatego prezentów nie dostaną:).

UWAGA! Będę wciąż robiła nagłówki, nawet po zakończeniu konkursu. Jak zobaczę, że niektóre osoby są niezwykle aktywne na blogu od dłuższego czasu (nie 2ch dni, a raczej 2ch tygodni :), na pewno prędzej czy później zrobię z nimi nagłówek + prześlę prezenty za 1000sc :).

GRATULACJE!:)

33 komentarze:

no gratki ;)
i wieeelkie dzięki star ! Jestem na nagłówku :D Pięknie mnie ubrałaś :3 w mój ulubiony kolor - fiolet !
Dziękuje i gratulację tym , co dostaną prezent :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Bardzo fajne nagłówki :) najbardziej mi się podoba ten ze ma i draco i woldziem xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziękuje Monika , ; *******
I gratulacje tym wszystkim ,którzy wygrali i są na nagłówkach !!!!!!! :D
Tylko przykro ,że ja właśnie jestem tą osobą która nie zrobiła arta xd i prezenta nie dostane ;D
E tam nie liczy się prezent ,ważne ,ze kocham Monikee hahahahaha xd < 3333333333 ;**********
xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kocham was,pewnie domyslicie się kto to,ale nie napisze nicku.
Fajnie było się poudzic .wiedziałam,ze nie wygram,jednak zawsze jest drobna iskiereczka nadziei.
Proszę, nie komentujcie tego.

[Odpowiedz na ten komentarz]

No dobra...płakać mi się chce,bo te nagłówki są piękne,a mnie w zadnym nie ma...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kochani, głównie brałam pod uwagę to, jak często bywacie na blogu :).
Jak będziecie naprawdę często - prędzej czy później zrobię nagłówek z Wami!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Łiiiiiiiii...
bede na nagłowku !
nie moge sie doczekac kiedy go zobacze ;D
Dziekuje starrr_03 !

izunia333

[Odpowiedz na ten komentarz]

szkoda ze mnie nie wyróznilas. Troche przykro.Ale przezyje (chyba...)niee...zartuje. Moze mojego nie obejrzalas> Jesli tak to looknij :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

szkoda , żem ojego nie wyróżniłaś...:-((
a pewnie go nie obejrzałaś , mimo , że się zgłosiłam i w komciach i na maila :-(( , no cóż , rozumiem , 170 osób , to za dużo do sprawdzenia...

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Heh Ja Zrobiłem ARTBOOK Lecz Nie Ważne Liczy Sie Ze Tesh Wygrałem :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Powtórzę po raz kolejny: zwracałam głównie uwagę na to, jak często osoba przebywa na naszym czacie.
Sheila, Ciebie w ogóle nie widuję, Ty emo_angel bywałaś kiedyś, przez ostatni miesiąc chyba ani razu Cię u nas nie widziałam :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja wchodzę codziennie na waszego bloga... tylko dzisiaj rano mnie nie było , bo wczoraj nocowałam u przyjacółki...wchodzę około 9:00 , albo 18:00

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_03 jesli juz czytasz mój komentarz to prosze udziel tez odp. jak wchodze na waszego bloga to musze podawać nazwe mimo iż byłam dzis rano i wziełam żeby mnie zapamiętało i za każdym razem podaje nazwe i mnie to wkurza. Poradzisz coś?
22izka

[Odpowiedz na ten komentarz]

Sheila: ja mówię o byciu aktywnym na czacie :).
22izka: musisz zarejestrować się na xat.com, instrukcję masz tutaj: http://star-poli.blogspot.com/2011/09/czat-na-blogu-wskazowek-kilka.html

[Odpowiedz na ten komentarz]

starrr_o3 ja bardzo czesto jestem na twym blogu ale z toba nie moge popisac bo cie nigdy nie ma jak ja jestem tylko sie pytam czy jestes onie muwią nie :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Który trzeba było mieć conajmniej lvl? Ja często bywam na blogu a artbook robiłam z godzinę.


Pozdrawiam
1Raquelle1

[Odpowiedz na ten komentarz]

lol to naprawde??no tak przeciesz...
kiedy jest nastepny konkurs??

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja zrobilam artbook a mnie nie ma na loiscie nawet nie spawdzilas go :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie wygrałam, ale to nic :)
Zawsze warto spróbować ;)
A poza tym świetnie się bawiłam, a to dzięki tobie star ; 3
Jesteś najmilszą osobą na świecie ;*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ej to o najmilszej osobie pisała KA$IULKA* jakby co x d

[Odpowiedz na ten komentarz]

haah x d
fenk juu star.
kiedy mi kupisz prezenciki? X DD haha

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zrobicie jeszcze taki konek ??? Plis bo w tym nie zdarzylam wziasc udzialu ....
Na msp jestem Koteczek98

[Odpowiedz na ten komentarz]

Koteczek99 a nie 98 :-D
Pomylka na klawiszach ;-)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Kiedy następna notka, ostatnio mało piszecie na blogu ?:(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz