sobota, 3 grudnia 2011

Szybka droga do bana / Minikonkurs

Wiadomość z ostatniej chwili. Koło zostało tymczasowo usunięte, nie wiadomo, kiedy wróci. W ten sposób unikniemy może blokad. Dobry pomysł, ale gracze, którzy mają VIPa dość sporo tracą...


Piszę tę notkę, bo to co się wyprawia obecnie na MSP przechodzi ludzkie pojęcie. Jestem bardzo niemile zaskoczona tym, co niektórzy z Was robią...

Gdybym wiedziała, że sytuacja z kołem się powtórzy, to znaczy następnego dnia niektórym znów kręcenie będzie działało, w życiu bym o całej sprawie nie napisała. O ile rozumiem, że za pierwszym razem niektórzy po kilka razy zakręcili, chęcią sprawdzenia, o co w tym wszystkim chodzi, to jednak ci, którzy robią to notorycznie, dzień w dzień, są nikim innym jak oszustami

Tak, nie chcę Was martwić, ale tego typu przekręty (tj. żerowanie na błędach gry, zamiast ich zgłoszenia) będą równie surowo karane, jak hacki, jak to Pani Moderator zadeklarowała.
Tu sprawa jest o tyle prostsza, że dochodzą Wam wyłącznie starcoins (nie fame), co samo w sobie wygląda podejrzanie. Poza tym, problemem dla moderatorów nie jest sprawdzić, czy ktoś aby przypadkiem nie logował się 30 razy w przeciągu 15 minut.

Myślę, że szkoda byłoby stracić konto, nad którym pracowało się przez długi czas. Nie mówiąc już o pieniądzach, które poszły na VIPa. 
Blokady, jak zapewne wiecie, nie są przyznawane automatycznie, a zwykle po tygodniu-dwóch. Więc ja już teraz, będąc na miejscu tych, którzy "sięobłowili", przystopowała. Istnieje szansa, że może kara Was ominie:)

Przepraszam, że się trochę uniosłam, ale nie chcę, by ponownie wiele fajnych ludzi potraciło konta!!! Zastanówcie się nad tym!

A i jeszcze jedno... Mój naj, przystojniakkk_03, niedługo dobije 20 level (jeee :). Z tej okazji, mam dla Was minikonkursik. Jeśli masz co najmniej 3. level i nie oglądałeś wcześniej filmów przystojniaka, możesz wziąć w nim udział.
Więc... Obejrzyj i skomentuj 25 filmów (on ma 10-seki:) filmów przystojniaka, napisz do mnie maila, a wyślę Ci prezent z listy do 500sc. Zajmie Ci to z 15-30 min, zarobisz 250sc i jeszcze prezent dostaniesz, chyba się opłaca :P. Rozdałam już kilkadziesiąt upominków zwycięzców, niektórym po kilka nawet. Komu? Sprawdź tutaj: (KLIK!)

Jak skomentujesz 125 filmów, dostaniesz 5 prezentów, oczywiście:). Jedyne w co musicie się uzbroić to cierpliwość, bo maile odczytuję raz na parę dni :).
I nie próbujcie mnie wkręcać, bo od razu lądujecie na moją czarną listę, którą prowadzę sobie w notatniku, żeby wiedzieć komu nie przystawać już nigdy na nic :)


PS. Ale się rozpisałam... A jeśli ktoś by był ciekawy, oto dzisiejszy prezent dla VIPów. Trochę beznadziejny. Mogliby jakiś ciuch dać :).

13 komentarze:

No i dobrze, ze tym, ktorzy oszukiwali poblokuja. Pewnie wszyscy nie straca konta, a jakis procent, ale przynajmniej bedzie to nauczka dla wszystkich, zeby nie oszukiwac xP

[Odpowiedz na ten komentarz]

prawdopodobnie go nie stracisz bo tymczasowo usunęli koło fortuny (na msp)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zgłaszam się do konkursu! :D Jak obejrzę to napiszę maila :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

:C
kurde, mogłam się w do nie udzielać.
mogę oddać nawet rzeczy, tylko nie chcę stracić konta. ;d cieszę się że usunęli koło, i mam nadzieję że za to nie usuną NAS. jak chcą, niech mi zlikwidują koło na tydzień, ale nie, nie usuwać konta. tylko, dlaczego nie wrócimy na tamtem serwer? był wiele szybszy.
~ Leverii.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nawet nie wiedziałam, że tak można było robić xD nie byłam wtedy na msp.. a ci ludzie to starszni oszuści. I dobrze, niech ich blokują.
Pozdrawiam,
Dashi

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja nawet nie wiem o co chodzi. Przepraszam, że ostatnio nie wchodzę, ale to dlatego, że mój komputer jest popsuty. Mam nadzieję, że wkrótce wejdę, aktualnie korzystam z internetu w telefonie. Cudny naglowek i serdecznie Pozdrawiam. Do zobaczenia wkrótce:) sliczna:*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Nie usuną już wam konta, nie bójcie się:)
Przecież każdy by chciał miec tak dużo kasy ,a nikt nie wiedział ,że jest to karane.
Według mnie ,nikt nie powinien miec za to bana ,ponieważ nic takiego nie zrobił ,bo nei wiedział ,że będzie miał problemy.
Według mnie powinni tylko zabrac te pieniądze, które były zebrane oszustwem.

Myśle jednak,że Wam tych kont nie usuną . :) i nie bójcie sie, w każdej chwili moderatorka może Was odblokowac ,nawet gdy dostaniecie bana . :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Przeczytałam cały twój wpis. Suuuuper. Przy okazji gratuluję kolejnej "Królewskiej moviestar" przystojniakkk_03 !!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

PS. Znów się nie podpisałam -.- Ta ostatnia anonimowa osoba to ja...kicia1144.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Koło fortuny?A moje artbooks!!!W moje artbooks nie ma mojich artbooksów

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz