poniedziałek, 26 grudnia 2011

Witam po przerwie :)

Kilkanaście dni nie wchodziłam na MSP (natłok obowiązków) - ale od dzisiaj wracam i szybciutko nadganiam stracony czas ;)
Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia - Wam również życzę wszystkiego najlepszego :)

A teraz najważniejsza sprawa:
Z całego serca dziękuję starrr_03 za tak piękne przeobrażenie naszego bloga. Nie wiem jak Wam, ale mnie się baaaaardzo podoba :) No i przede wszystkim dziękuję, że pomimo mojej tak długiej nieobecności nie "wykopała mnie ze znajomych" i sama dźwigała pracę przy blogu.
Starrr, jesteś kochana, naprawdę! Poznałam na MSP wiele super osób, ale Ty jesteś jedyna w swoim rodzaju. Zawsze mogę na Ciebie liczyć i wiem, że rozumiesz te moje "zniknięcia" z MSP.

Niestety nie miałam okazji złożyć Wam życzeń przed Świętami, więc teraz życzę Wam, abyście również w wirtualnym świecie poznali tak wyjątkową osobę, jaką dla mnie jest starrr_03:) W grze nie liczy się ilość znajomych, ale ich "jakość". Warto o tym pamiętać ;)
Lepiej mieć kilku, ale sprawdzonych znajomych - niż 1500, ale takich, na których nie możecie liczyć.

Pozdrawiam serdecznie i biorę się za czytanie listów od Was :)

7 komentarze:

Codziennie wchodziłam na waszego bloga i patrzyłam czy czasm nir mam nowej notki i wreszczie sie doczekalam:D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wreszcie któras z was wróciła :)
Mielismy taki jakby "klyzys" , bo dużo osób przeniosło się na inne czaty :(.
Na szczęście już wszystko jest good :)
Happ Chrismas :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Miło cię znów widzieć:) Też nie miałam okazji złożyć życzeń, więc z największą przyjemnością życzę teraz Wesołych Świat:)Tak długo czekałam na nową notkę...

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak, obie zniknęłyscie z mso, chyba przez dwa tyg. czekałam na nową notkę

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz