środa, 7 grudnia 2011

Kolejny 20. level :)


Trzy dni temu do grona 20. leveli dołączyła kolejna osoba. A dlaczego o niej piszę? Gdyż jest to mój najlepszy przyjaciel na MSP (równorzędnie z polilolii:), którego znam też z reala  :). Gratulacje przystojniakkk_03!


A i jeszcze znowu powtórzę tym niepoinformowanym, mam nadzieję, że już ostatni raz. Podobieństwo mojej i przystojniaka nazwy wynika z tego, że razem zakładaliśmy jego konto w lipcu i wybraliśmy sobie podobne nazwy, by nie zapomnieć ich, jakbyśmy kiedykolwiek chcieli się w tej grze logować jeszcze. Nie planowaliśmy w to grać, a zwłaszcza nie sądziliśmy nigdy, że dobijemy 20. levele. 
Dlatego też dziękujemy Wam za pomoc! Choć powiem szczerze, że przystojniakowi w dużej mierze ludzie "pomagali" tylko za prezenty z listy. Mówi o tym choćby pokaźna suma, jaka poszła na ich sfinansowanie. Wydałam ponad 70 tysięcy starcoins.
Choć oczywiście było też sporo osób, które pomagały, dając grafy i oglądając filmy bezinteresownie :). W imieniu swoim i przystojniaka: dziękuję Wam! MSP staje się lepszym miejscem, dzięki takim jak Wy :).


James x_x już od dłuższego czasu ma 20. level, teraz pozostaje mu tylko przegonić Zuzkę (co nie będzie wyzwaniem, bo Zuza7428 niesamowicie wolno idzie z fame :) i wbić się na 1. stronę, gdzie szczerze powiedziawszy można by wymienić parę osób. I nie mam tu na myśli Paoli, funclub14, Mychy321, ani siebie :P.
Podobnie sprawa wygląda z przystojniakkkiem_03, więc do boju! Kocicaaa i Top_Diana wciąż pracują na 20. level, lecz to jedynie kwestia czasu, aż dobiją :).
Oczywiście trzeba też pamiętać o polilolii, która ma na razie 18. level. Poli jednak musi zrobić nowe filmy, bo te, które ma obecnie, obejrzała już połowa MSP:).


A oto jego stare screeny :). Więcej nie mogłam ich znaleźć, niestety ;(. Jeśli chodzi o drugi obrazek, dotyczy on mojej blokady, jaką kiedyś dostałam. Za co? Za notki na moim starym blogu :). Na szczęście, dzięki pomocy MSP-owiczów i wyrozumiałości Moderatorki, zostałam odblokowana. Teraz już do czegoś takiego nie powinno dojść, sprawa zmieniła się diametralnie. Dlatego też korzystam z okazji i dziękuję Pani Moderator za wskazówki dot. MSP, które możemy umieścić w naszych notkach, i szybkie odpowiedzi na maile!:)


Trzymajcie się cieplutko, trzymam też kciuki za Wasze wyższe levele! Jeśli nie wiecie, jak nabijać level, zerknijcie pod poniższy link:
SPRAWDŹ TEŻ: Jak wbić 12. level w miesiąc? (KLIK!)

Niezły bełkot mi wyszedł :) Dzięki, jak dotrwaliście do końca! 

30 komentarze:

Naprawde Się Cieszę z Tego Powodu. Zazdroszcze Troszke Piotrkowi Bo Ma Dwie Tak Niesamowite Przyjaciółki . Też Muszę Takich Znaleźć Co Bd Ze Mną Na Każdym Kroczku. Lecz Jednak Mam Jamesa Anniię i Moją Dziewczyne. Wielkie Gratulacje Przystojniakkk_03 :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak ja się ciesze,że przystojniak ma 20 lv :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Star lub Poli mam do Was pytanko :))
Czy 10 sek sa zabronione???;>
Przystojniak ogromne GRATULACJE! :]]


Pozdrawiam.

[Odpowiedz na ten komentarz]

@as9810 pamiętaj też, że zawsze możesz liczyć na pomoc moją i poli :)
@Anonimowy 10-seki nie są zabronione. Zabronione jest ich reklamowanie, np. na forum. Za to są już blokady :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

aha ;-) z góry fajne wiadomości!!!!:-D

[Odpowiedz na ten komentarz]

bo ty to przystojniakkk_03 !!!! wiem to! mam wiele powodów to tego wniosku! i możesz sb mnie usuwać ze znaj starrr_03 ale ja wiem że przystojniak i ty to rodzeństwo, albo to tylko jesteś TY!!! skąd bys miała te wszystkie zdjęcia co!?

to jest prawda!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dziekuje, Monia Fajnie To Usłyszeć. i Jeszcze Info Dot. 10 Sek. 10 Sek Na Początku Były Zabronione Lecz Już Nie. :) Miłego Dnia Wszystkim.
i Mika Niewiem O Co Poszło Lecz Monia i Piotrek To Nie Te Same Osoby. To Przyjaciele Z Reala. i Screena Zrobił Przystojniakkk_03 Bo Monia Go Poprosia Pewnie Lub On Sam Z Sb

[Odpowiedz na ten komentarz]

@mika_czarnulka Korci mnie, widząc twoje żałosne wypociny, by odpowiedzieć ci na równie zerowym poziomie, ale powstrzymam się od tego i wytłumaczę ci jak 5-letniemu dziecku: istnieje coś takiego jak screen i email :). Za pomocą tzw. screena można robić zrzuty ekranu, za pomocą maila, wysyłać je. Więc ogranicz się w rozpuszczaniu durnych plotek, bo połowa MSP może ci potwierdzić to, co jest w tej notce napisane :).

[Odpowiedz na ten komentarz]

No właśnie mika_czarniulka .
Starrr to najlepsza przyjaciółka Przystojniakkk_03 'a w rl ,i wiem,że to nie jest jej konto . Ale na serio żałośnie się zachowałaś ,pisząc to . Zanim coś napiszesz ,zapytaj się innych ,a nie wymyślasz bzdury z kosmosu .
Dziękuje za uwagee x d
A co do posta :
Gratulacje Przysto < 333 ;** ;)
Mam nadzieję ,że Pola także niedługo wbije lvl ,należy jej się :)

Pozdrowienia od EmoLaski=P :) :) :*

[Odpowiedz na ten komentarz]

Gratulacje :D
A milkę_czarnulkę nasłała pewnie Emoelen albo Zuza :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

po 1 nie jestem jakaś milka tylko mika a po 2...


zuza mi powiedziała że star mówiła że ma niby fikcyjne konki i że niby jej "szpiedzy" mówili że jej blog jest nudny i do kitu. -.- i potem star mówiła że przeklina, a to nie była prawda, i teraz zuza sie może usunie albo w ogóle nie będzie wchodzić. tak mi mówiła jej naj.


a ten wpisek ( 1 ) kazał mi ktoś napisać, to prawda, ale nie powiem kto, bo nie moge.

to tyle.

[Odpowiedz na ten komentarz]

-.- przystojniak przezywał mnie i moją naj np. jesteście głupie, nie macie w ogóle stylu itp.

tak, tak wiem, teraz nikt mnie lubi i nie moge sb wchodzić na tego bloga, no trudno

to bay.

[Odpowiedz na ten komentarz]

jak chcecie to dajcie mi bana na chacie na ile chcecie, ale nigdy nie powiem kto mi kazał napisać mój 1 kom. bo poprostu nie moge bo on (ona) jak sie dowie o tym to....
... już nie ważne -.- i jak sb chcecie to mnie nie lubcie.

[Odpowiedz na ten komentarz]

napewno ani emoelen mnie nie nadesłała ani zuzia.
to już macie pewne -.-

[Odpowiedz na ten komentarz]

No to niech się usunie :). Ale niech nie robi afery na pół MSP i nie kłóci użytkowników. Screeny, jak Zuzka przeklina przesłałam dwóm osobom, Zuzka SAMA je opublikowała na swoim blogu. Co to miało na celu? Myślała, że ja ONA opublikuje, będzie to świadczyć o tym, że screeny są "fikcyjne"? Nie wiem kto, ale chyba totalne kołki się łapią na tego typu zagrywki.
Szkoda, że Zuzka nie opowiedziała Ci, jak jej koledzy wpadali tu i wyzywali nas, cytuję, od dzi**k, czy k**w. :) A Zuzka zamiast to tępić, jak my z poli i wieloma innymi czatowiczami, z racji bycia osobami kulturalnymi i brzydzącymi się chamstwem i głupotą, tępiłyśmy sporadyczne obrażanie jej na naszym czacie, dawała temu poklask. Co jak co, ale gdy Zuzka odejdzie, na pewno będzie mniej kłótni na MSP. Rzadko się spotyka tego typu bezczelność, tj. Zuzka sama wojnę rozpoczęła, a teraz próbuje się postawić w roli pokrzywdzonej.:)

Na szczęście 85% MSP myśli racjonalnie i nie łyka tego typu gierek, jak stare lemingi. Pozostałe 15% oskarża mnie o Bóg wie co. Czekam aż tylko zaraz ktoś wyleci z oskarżeniem, że fakt, iż teraz na dworze jest zimno jest moją winą.:)
Domyślam się, że ten komentarz będzie pożywką dla żądnych sensacji no-life’ów („jaka to star jest okropna i nieczuła, przecież Zuza odchodzi omg ;(((!”) i pewnie pojawi się na paru blogach zazdrośników, którzy nie mogą przeboleć tego, że nasz blog skupia pokaźną liczbę INTELIGENTNYCH i ROZSĄDNYCH osób, które nie sycą się kłamstwami i oskarżeniami.

Krzyżyk na drogę Zuzie, odchodzi po raz setny, pewnie wróci za tydzień, dwa, niech jednak ona i jej koleżanki zakodują sobie, że nie zgadzam się na plucie we mnie jadem i to się naprawdę musi skończyć, bo powiem bez fałszywej skromności, że jestem jedną z garstki osób, która naprawdę robi coś ku polepszeniu gry na MSP, czego przykładem jest chociażby ten blog, założony razem z polilolii, tworzony przy wsparciu wielu wspaniałych MSP’owiczów.:)

Pozdrawiam wszystkich, nawet tych nie do końca przekonanych do mnie, których jednak moja wypowiedź skłoniła do jakichś przemyśleń:)

ps. nie zmyślaj, że przystojniak cię przezywał, misiek :). On wbrew pozorom, należy do grona tych, którzy myślą głową, a nie inną częścią ciała i raczej zastanowią się dwa razy zanim kogoś zwyzywają.:) Boże, w jakim my świecie żyjemy, kłamać w żywe oczy, trochę powściągliwości, a nie piszecie wszystko, co wam ślina na język przyniesie. Jak przedszkole:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Słuchaj Mika. Jesteś Najwyraźniej Chłopcem Na Przesyłki Z Tego Wywnioskowałem. Oskarżasz Uczciwą i Miłą Dziewczynę. Powiedziałaś Że Emoelen i Zuza Cb Nie Nasłały. Ale Jednak Ktoś. Jeżeli Już Przystojniakkk Cb Wyzywał To Najwidoczniej Miał Powód I Mówił Prawdę. Przystojniakkk_03 Starr i Polilolii To Strasznie i To Strasznie Miłe Osoby. Jeżeli Mają Powiedzieć Prawde To Powiedzą . Nawet Jeżeli To Zaboli. Bo kto By Chciał Być Oszukiwany ? No Mi Się Zdaję Ze Nikt. Mika Także Się Nie Dziw Ze Ktos Cb Nie Lubi . 99% MSP Uważa Że Monika(star) Jest Super Przemilutką Osobą. Wiec Uważaj kogo Obrażasz . Wyobraź Sobie Że Ty Jesteś Takim Miły Dobroczynnym Człowiekiem i Przychodzi Np. Ktoś Zazdrosny i Cb Wyzywa i Pomysl Poczułabyś Się Przyjemnie Czy Smutno? W Tej Sytuacji Obawiam Się Ze Powiesz Przyjemnie Patrząc Na Twój Charakter. Monika Bardzo i To Bardzo Lubi Pomagac Gdyż Na Blogu Przedstawione Są Formy Pomocy. Tak Jak i Polilolii . Więc Gdy Czepiasz Się Ich Czepiasz Się 99% MSP. Ciekawi Mnie Kim Jest Twój Wyzwolennik Który Cb Wysyła. Nie Chcę Tu Nikogo Wymieniać Więc Nie Powiem Jakie Mam Podejrzenia. I Mika Następnym razem Się Zastanów Z Kim Zadzierasz i Lepiej Nie Obrażaj Moniki. Miłego Dnia Wszystkim Pozdrawiam as9810

[Odpowiedz na ten komentarz]

ok, sorry, bardzo sorry, tak wiem sorry nie wystarczy, nie wybaczysz mi, no trudno :(

jak sb chcecie jak mi nie wybaczycie..
.. to trudno.

ps. usunełaś mój wpisek prawda? (ten ostatni)

[Odpowiedz na ten komentarz]

tylko że mnie i basia.bot przystojniak przezywał za byle co!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

chyba za bardzo ufam zuzi :/
ok, jak chcesz daj mi bana na dożywocie u cb na blogu ( jeśli w ogóle tak można (heh ) )
i sorry :'(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak, usunęłam Twój ostatni komentarz, bo to był stek bzdur i ktoś by jeszcze to przeczytał i pomyślał, że to prawda :).
Można dać bana "na dożywocie", ale Ci nie dam, bez przesady. Zaraz chętnie przejrzę wysłane wiadomości przystojniaka, bo znam hasło do jego konta i zobaczymy, jak to jest z tym przezywaniem :).
A gniewać się nie będę, było minęło, ale nie zaczynaj ponownie już takiej akcji.

[Odpowiedz na ten komentarz]

A zresztą ok. 20 będzie w domu, to sam się wypowie :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

ale to było na chacie ;) więc nie będzie tego w wiadomościach!

[Odpowiedz na ten komentarz]

ale basia.bot na prawde wszystko mi mówiła, a ona to moja naj z reala i nie może kłamać.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mika_Czarniulka - Co do Ciebie ,dobrze się zachowałaś ,że przeprosiłaś starr < 33 a co tam po co ja się mieszam w nie swoje sprawy , ide pododawac komentarz do każdej notki :D xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

star jak zuza odchodzi to nie wszyscy mają zaciesh !
Dla niektórych to jest przykre!
No ale masz rację ona pewnie wróci ale ja i tak popieram cb.
(Ten 1 tekst to dlatego bo mogą być tu tacy ludzie którzy was obie lubią)
Uważam osobiście że zuza nie jest zła ale najlepsza nie jest

[Odpowiedz na ten komentarz]

Pamiętam że jakaś moviestar wysłała e - maila do admina i pufff 20 lvl

[Odpowiedz na ten komentarz]

Weźcie juz się nie kłóćcie!!!

PS.Pomóżcie Top_Dianie!!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz