środa, 30 listopada 2011

Błąd na MSP: 30000sc w godzinę! / Unikaty z VIPa świątecznego!

Zastanawiałam się, czy o tym pisać czy też nie, ale doszłam do wniosku, że to w sumie ciekawy news i warto byłoby się nim podzielić. Może moderatorzy, którzy to przeczytają, będą bardziej czujni, bo od przekrętów, do jakich dochodzi na MSP w nocy aż głowa boli :).
Wczoraj jednak był to szczyt szczytów. Wyobraźcie sobie, że między godz. 12:00-01:00 w nocy można było zakręcić dowolną ilość razy kołem! To znaczy: przy każdym relogu (tj. wylogowaniu się i zalogowaniu), koło pojawiało się ponownie.
Oto CTR jednej z moich znajomych :).


Jestem ciekawa ile dokładnie osób na tym skorzystało :). Akurat odpisywałam ludziom na maile, gdy szał na koła się rozpoczął i widziałam 5 osób wciąż wylogowujących się i logujących.
Zakładając, że relog + kręcenie kołem trwa ok. 30 sekund, w najlepszym przypadku (gdyby wypadały Ci wyłącznie 200sc i 40sc), mógłbyś zarobić... 28800sc!!!
Obstawiam jednak, że ludzie, co się w to bawili, średnio kończyli na 10-15 tys. :). I była ich niestety, albo i stety, zaledwie garstka, więc nie macie co się martwić, że pół MSP się obłowiło, a Wy nie. Sądzę, że kasę nabiło sobie góra 20 osób :).

Co o tym myślicie? Piszcie w komentarzach!

EDIT: Dzięki Anikaa10 (poleciały już do Ciebie prezenty:), kupiłam ciuszki ze świątecznego VIPa. Możecie je kupić ode mnie z dwóch ostatnich looków, jakie dodałam :).

      

Pamiętajcie, że możecie zmienić kolorki na własne przed zakupem:)

27 komentarze:

Looki za darmo, kręcenie kołem... Coś sporo błędów na których niektórzy korzystają :P

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zazdroszczę i... liczę na więcej błędów (w moim otoczeniu) ;D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda że nie wiedziałam bo bym skorzystała! ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

A mi tam nie zależy ;p Wolę sama zarobić niż wylogowywać się i wlogowywać i tak w kółko ;p

[Odpowiedz na ten komentarz]

hihih..aj bylam wtedy..lol huihihih..stra zgadzam siem :D

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wiecie .. wstydźcie się!! Tego tak chcecie a lepiej samemu zarobić!!

[Odpowiedz na ten komentarz]

Wow...SZOK. *.^
Dziwne że aż tyle razy....

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mogłam zostac ale babka mnie wygonij darła morde i drała -,-

[Odpowiedz na ten komentarz]

ja skorzystałam z twoich looków bo dodatki sa naprawde super :) a kolorki słuchawek fajnie podobierałaś:)

[Odpowiedz na ten komentarz]

fajne tylko szkoda ze mnie nie bylo :( mnie nigdy jak sie cos zieje nie ma xd

[Odpowiedz na ten komentarz]

To jest jedyny błąd który jest fajny ;)
Chociaż myslałam też o tym że może to specjalnie z okazji świąt ? :)
Ta sama sytuacja, tylko bez unikatów świątecznych, powtórzyła się wczoraj ok.22:00 ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]

to po co pisałaś do p. moderator z tym ! JA CHCĘ ZAROBIĆ

[Odpowiedz na ten komentarz]

Z tym błędem, to chyba pierwsza pożyteczna zmiana na msp, hehehe :). A co do tych unikatów ze świątecznego Vip'a - powinni tego troszkę bardziej dopilnować ;).

[Odpowiedz na ten komentarz]

Zuza i Jasiek: Mam nadzieję, że to nie było do mnie, a jeśli było to polecam czytanie ze zrozumieniem, bo nie chcę powtórki z rozrywki (jak to miało miejsce z sanrocośtam). Do nikogo nic nie pisałam, zresztą to już nie działa ;).

[Odpowiedz na ten komentarz]

U mnie to nie działało, wszyscy pisali ,,Jupi koło fortuny po raz 100" a u mnie nic się nie pojawiało na dodatek samo mnie wylogowywało :(

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda że nie zauważyłam tego :/ Oby więcej takich błędów było ;d
Effciaa79

[Odpowiedz na ten komentarz]

Szkoda , że nie ma koła .. i jeszcze nowa hackerka .. Smutno mi się zaczyna robić .

[Odpowiedz na ten komentarz]

Fajne ... to krecenie kolem ale mi sie nigdy nie trafilo...
szkoda :-[
PS- Chetnie zglosilabym sie do jakiegos waszego konkursu
wiec moze jakis zrobicie....
Koteczek99

[Odpowiedz na ten komentarz]

Mi sie nigdy nie trafilo kolo az tyle razy ....:-[

[Odpowiedz na ten komentarz]

Ale fajnie,szkoda,że nie wiedziałam xD

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz