piątek, 4 listopada 2011

Szansa na odbanowanie?

Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy za VIPa, sprawdźcie wiadomość Pani Moderator do Ploki8.

Wszystkie konta na ktorych były uzywane programy hackerskie są usunięte na stałe:( Ranking niestety aktualizuje się z dużym opóźnieniem, dlatego czasami może to tak wygladac. Nie mozemy odblokowac tych kont, bo byłoby to nie fair w stosunku do innych uzytkownikow, ktorzy ciężko pracuja na swoje pieniadze, a inni maja zhackowane kilkaset tysięcy SC dlatego nie mozemy pozwolic, zeby te osoby obracały nimi w grze. Co do zwrotu pieniędzy to dajemy zwrot tylko za te dni które "zostały". Czyli te dni VIP, które już wykorzystałes, nie podlegają zwrotowi. Ale jezeli miałes np VIPa na rok lub 3 miesiace i zostało jeszcze sporo dni do wykorzystania, to należy się z nami skontaktowac i my wyslemy odpowiednie informacje które trzeba nam dostarczyc.

---

Oto odpowiedź Pani Moderator na wiadomość LOLA!, dot. odblokowania jednej użytkowniczki MSP, która używała programów hakerskich.
Dziękuję bardzo werka1w i LOLA! za udostępnienie screena! Zobaczcie ich bloga (KLIK!)



EDYCJA 11.05 / Niestety jednak mam złą wiadomość i odzyskanie zbanowanego konta jednak raczej będzie niemożliwe... Pani Moderator być może zacznie odblokowywać IP, jednak konta są już usunięte. Spójrzcie tylko na tę wiadomości:
Ploki8: Oczywiście rozumiem... Mam nadzieję, że kiedyś Pani odblokuje tych, którzy żałują za swe błędy. Ale mam pytanie. Gdy będę chciał się zalogowac na innym komputerze z inna siecią to konto mi się wczyta? A jeśli tak to czy tamten komputer nie będzie rownież zablokowany?
Moderator: Tak, możesz się zalogować na innej sieci. jednakże Twoje konto zostało usunięte:( ale możesz otworzyć nowe.

---

Cześć! Jak wiecie, spora ilość osób została zbanowana przez używanie nielegalnych hacków. Poza, najprawdopodobniej, zawirusowanym komputerem, skończyło się to również i na banie na zawsze.

Przeczytaj też: UWAGA !!! (KLIK!)

Jednak istnieje iskierka nadziei na odbanowanie... A jest nią Pani Moderator. Jeżeli osoba doładowała sobie jedynie niewielką ilość starcoins, bądź fame (nie np. 2 lub 3 levele, albo 50tys. sc!!!), ciekawa czy takowe programy działają, może okazać skruchę, zrozumieć swój błąd i skierować prośbę do Pani Moderator o odbanowanie. Jednak bez pretensji oraz przekonania, że to jest obowiązkiem Moderatora, by Was odblokować. Pamiętajcie, że TO WY OSZUKIWALIŚCIE! I takie zachowanie jest godne potępienia, no niestety!

Oto odpowiedź Pani Moderator na maila Ploki8 (który również ma bana)

> Teraz tak: Doskonale Cie rozumiem - sama bym się skusiła na użycie tego
> typu programów, gdybym grała w gry online, nikogo tutaj nie winię i bardzo
> mi przykro, że muszę blokować całe komputery:( Niestety dostałam wystyczne
> z góry, od naszych programistów, którzy wysłali mi listę nazw i numerów do
> zablokowania. To jest moja praca i mimo tego, że jest mi przykro bo sama
> gram w różne gry i wiem, jak to wygląda, to muszę wykonywac polecenia
> zarządu:( Ham nadzieję, że chociaż trochę zrozumiałeś też mój punkt
> widzenia - wiele osób obwinia mnie i wysyła wulgarne mejle a ja poprostu
> wykonuję swoją pracę, a nie zawsze to co każą mi zrobic jest miłe :( mam
> nadzieję, że jak już pozbędziemy się wszystkich oszustów to będę mogła was
> odblokowac, bo wiele osób na pewno sporo się na tym nauczyło. Ostatnie dni
> sa dla mnie bardzo stresujące bo wiem, że połowa z was sięga po te programy
> z ciekawości a nie z chęci skrzywdzenia kogos:( Ale moja praca wygląda
> niestety tak, ze musze wykonywac polecenia zarządu :(

Zwróćcie uwagę, że Pani Moderator zaznaczyła, że procedurę ewentualnego zdjęcia blokady może podjąć dopiero po usunięciu wszystkich hakerów - dlatego musicie uzbroić się w cierpliwość.

DLATEGO TEŻ NIE PISZCIE TERAZ MAILI DO PANI MODERATOR Z PROŚBĄ O ODBLOKOWANIE! 
Ma wystarczająco dużo pracy na głowie i na pewno się tym w tej chwili nie zajmie! Jak skończy usuwanie oszustów, wtedy da znać! Jak zaczniecie już teraz pisać - ostatecznie nikogo nie odbanuje!

Powtarzamy: powstrzymajcie się od wysyłania do Pani Moderator bezsensownych, czy obraźliwych wręcz maili - to tylko bowiem wydłuży czas oczekiwania.

Pamiętajcie jednak: NIE WSZYSCY ZOSTANĄ ODBANOWANI!

Powodzenia! Niech masowe blokady będą nauczką dla każdego!
starrr_03 & polilolii

9 komentarze:

Bardzo dobry Post !!!
Nie wszyscy bedą odbanowani dobra rzecz bo może pare osób robiło to specjalnie !
Hura dałem 1 komcia :)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Moją koleżankę już zbanowali. Szkoda mi jej :( Dobrze, że kiedy proponowała mi hackerstwo, to jej odmówiłam :) Uff...ulżyło mi trochę. Mam nadzieję, że szybko się pozbędą tych hackerów i wszyscy mało winni powrócą. ;)

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
[Odpowiedz na ten komentarz]

Ja chodzę z Lolusią12 do klasy i miałam identyczną sytuację jak ona.! No cuż troszke mi jej szkoda ale truudno, wszystko ma swoje konsekwencje. A notQa jak zwykle przydatna. Ludzie nie świrujcie z tą "godziną hackera" -_-

[Odpowiedz na ten komentarz]

Dobra notka ,a to że panie moderatorki to potwierdziły zrobiłam się trochę spokojniejsza ,ale nadal tkwi we mnie niepokuj,ponieważ dużo osób napisało na forum ,że hakerzy się wkradli na ich konta.Pardzo pouczajaca notka.

[Odpowiedz na ten komentarz]

Jak oni moga ?! ja nie jestem hackerka mam bana za nie wiem nawet co i usuneli mi ?! foch nie nawidze od teraz moviestarplanet w takim razie !

[Odpowiedz na ten komentarz]
Ten komentarz został usunięty przez autora.
[Odpowiedz na ten komentarz]

ciekawe czy jak się przeinstaluje system to będą zbanowani już grać na MSP (bez tego programu)

[Odpowiedz na ten komentarz]

Tak to prawda Starrr_03 o tym co tu napisałaś. Pieniądze które wydałeś na zakupienie Vipa na rok a zostało Ci jeszcze dużo czasu, zostaną zwrócone z powrotem na telefon (bądź kartę) lecz po określonym czasie i sprawdzeniu dokładnej sumy. I odpowiadam na pytanie, które często zadajecie: mimo że zostaliście zablokowani IP możecie założyć konto bądź zalogować się na Moviestarplanet w innych językach, choć wtedy gra nie będzie miała większego sensu.

Moderator

[Odpowiedz na ten komentarz]

Prześlij komentarz